Hé dat wilde ik al zeggenquote:
Na het eten in een bak met afwasmiddel en het is zo weg. Jolie speelt na het eten altijd even in d'r luier want bloot zijn is leukquote:
Hier ook maar ach, ze kan hoogstens op de grond plassen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:46 schreef poemojn het volgende:
Handige tip, ik kende alleen ossengalzeep als het werkende anti-rode-saus-middel.Als Myrthe alleen haar luier aanheeft heeft ze hem zo uit, dus dat is niet mijn favoriete kleding voor haar.
ooh laat nog es zien als je wilt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:25 schreef Luchtbel het volgende:wat goed!
Bix ik heb echt net zo'n soort foto van Jolie met die te grote capuchon die over dat voorhoofd valt, lief!
Daag me niet uitquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:40 schreef m@x het volgende:
Oh enne LB, your wish is my command:Kai-spam
![]()
quote:
Nu al vast ff een afspraakje regellen, dan komt het altijd goedquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:03 schreef TrenTs het volgende:
Nou Anna, leuke meid ben je hoor. Heb je wat te doen over een jaar of 16 om een uur of halfacht?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:03 schreef TrenTs het volgende:
Nou Anna, leuke meid ben je hoor. Heb je wat te doen over een jaar of 16 om een uur of halfacht?
Ook niet een hangmatje dus?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef bixister het volgende:
ik weet 't niet sugar, maar ik zou 't zelf niet doen denk ik.
Hey.....ik wist niet dat je in (de buurt van) Eindhoven woont..ik herken het op de foto. Is het dierentuintje toevallig in Geldrop?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Sugar het volgende:
Vandaag 35 kilometer gefietst en de ogen uitgekeken in een dierentuintje! Foto's weer dus.
Weet je dat je de allereerste bent die dat zegt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:34 schreef Lois het volgende:
Wat een geweldig leuke foto's weer allemaal.
Lewis wat lijken Chantel en Joshua op elkaar![]()
ET, Saskia heeft jouw ogen, ik zie echt gelijkenis in het gebied van neus tot voorhoofd zeg maar, de botopbouw. (klinkt erg raar maar ik kan het niet anders uitleggen)
Sara is nu ruim 2 maanden en zit sinds anderhalve week wat regelmatiger in de wipper, hij kan helemaal plat maar we zetten hem soms ook iets rechterop, plat vindt ze namelijk niet, rechterop welquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef bixister het volgende:
lief hoor vicky! en slapen bij papa vinden alle baby'tjes volgens mij heerlijk. (en de papa's ook!)
maar ik zie zoveel van die hele kleintjes al in de wipstoel, is dat niet veel te vroeg? ik durfde dat eigenlijk niet voor een week of 6 ŕ 8, dacht dat dat nog helemaal niet 'mocht' ivm het ruggetje? plat (bijv) in de box is 't beste, is mij altijd verteld.
Ahhh wat mooiquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:29 schreef Art_Core het volgende:
Zal ik ook eens een duit in het zakje doen: onze zoon:
[afbeelding]
Liam heeft er ook 1 (ook een "afdankertje") hij wil er op en dan meteen er weer af, want het is "en" (eng) ik vind het zo'n schattig gezicht bij die kleintjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Wow die mooie grote blauwe ogenen leuk zo zelf spelen
Mooi paard he Belana, echt vuilnisnet als d'r nieuwer bad
Ik vind alle foto's leuk, maar bij deze schoot ik echt in de lach! Wat een droppie!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef m@x het volgende:
Snoep ophalen is best vermoeiend:
afbeelding
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:00 schreef moussy het volgende:
Zie je, jongetjes met lange haren zijn hipik zag er weer 1
En een zwemmend jongetje, en een gruttende Maria, en een Suus die braaf slaapt
Allemaal even lief
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cas
en Mariaen Jolie
en Christan
was dat z'n eerste zwemles? Wat gaat dat dan leuk! en Jordy
![]()
en Iesie
en en en en en en... Nouuuuuuuuuwwwwwwww..
!
W ~ H ~ T
Dank je wel! De bank is inderdaad donkerpaars, beetje een terugkerend thema in de woonkamerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:07 schreef She-Wolf het volgende:
mooie kleur muur ook, is die bank nou donkerpaars?
Dank je !quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Mooie zoon hebben jullie, Art_Core! Is die foto in de dierentuin in Emmen gemaakt?
ohh de Vleut. Ik woon ook in Ehv..vadaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Sugar het volgende:
Hehe, nee man, dierentuin in Best!Maar Miss-Take, ja, ik woon in Eindhoven!
![]()
Het zijn ook gewoon leuke spulletjesquote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef Igraine het volgende:
GItha, iIk zie op jouw foto's altijd wel dingetjes die ik zelf ook heb, zelfde box, zelfde nijntje boxspeelding, bijna zelfde boxkleed, zelfde gordijntjes...echt grappig
Zelfde stoere ondergoed als Christanquote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef Igraine het volgende:
GItha, iIk zie op jouw foto's altijd wel dingetjes die ik zelf ook heb, zelfde box, zelfde nijntje boxspeelding, bijna zelfde boxkleed, zelfde gordijntjes...echt grappig
Hom, wat ben je mooi!quote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef coolbabe het volgende:
Dan sta je jezelf op te maken en hoor je ineens een stemmetje; 'Hom ook mooi maak, mama" .
Kijk je naast je, zie je dit...
[afbeelding]
komt door de foto. Is genomen met zo'n kant en klaar camera...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef TearSong het volgende:
Amber in het ziekenhuis...ze ziet er daar ook een stuk bleker uit dan op de andere foto's van haar, of ligt dat aan mij?
Ja, 't is geen nieuwe maar wel liefquote:
quote:
Ik heb ook een ijslandfoto erop laten zetten (bij gebrek aan kindquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
ik heb geen foto van Saskia op m'n pas laten zetten.. wel een mooie foto uit IJsland.. ben ik nu een ontaarde moeder?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |