Ook niet een hangmatje dus?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:20 schreef bixister het volgende:
ik weet 't niet sugar, maar ik zou 't zelf niet doen denk ik.
Hey.....ik wist niet dat je in (de buurt van) Eindhoven woont..ik herken het op de foto. Is het dierentuintje toevallig in Geldrop?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Sugar het volgende:
Vandaag 35 kilometer gefietst en de ogen uitgekeken in een dierentuintje! Foto's weer dus.
Weet je dat je de allereerste bent die dat zegt?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:34 schreef Lois het volgende:
Wat een geweldig leuke foto's weer allemaal.
Lewis wat lijken Chantel en Joshua op elkaar![]()
ET, Saskia heeft jouw ogen, ik zie echt gelijkenis in het gebied van neus tot voorhoofd zeg maar, de botopbouw. (klinkt erg raar maar ik kan het niet anders uitleggen)
Sara is nu ruim 2 maanden en zit sinds anderhalve week wat regelmatiger in de wipper, hij kan helemaal plat maar we zetten hem soms ook iets rechterop, plat vindt ze namelijk niet, rechterop welquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:13 schreef bixister het volgende:
lief hoor vicky! en slapen bij papa vinden alle baby'tjes volgens mij heerlijk. (en de papa's ook!)
maar ik zie zoveel van die hele kleintjes al in de wipstoel, is dat niet veel te vroeg? ik durfde dat eigenlijk niet voor een week of 6 à 8, dacht dat dat nog helemaal niet 'mocht' ivm het ruggetje? plat (bijv) in de box is 't beste, is mij altijd verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |