ohh de Vleut. Ik woon ook in Ehv..vadaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:24 schreef Sugar het volgende:
Hehe, nee man, dierentuin in Best!Maar Miss-Take, ja, ik woon in Eindhoven!
![]()
Het zijn ook gewoon leuke spulletjesquote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef Igraine het volgende:
GItha, iIk zie op jouw foto's altijd wel dingetjes die ik zelf ook heb, zelfde box, zelfde nijntje boxspeelding, bijna zelfde boxkleed, zelfde gordijntjes...echt grappig
Zelfde stoere ondergoed als Christanquote:Op zondag 6 november 2005 19:17 schreef Igraine het volgende:
GItha, iIk zie op jouw foto's altijd wel dingetjes die ik zelf ook heb, zelfde box, zelfde nijntje boxspeelding, bijna zelfde boxkleed, zelfde gordijntjes...echt grappig
Hom, wat ben je mooi!quote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef coolbabe het volgende:
Dan sta je jezelf op te maken en hoor je ineens een stemmetje; 'Hom ook mooi maak, mama" .
Kijk je naast je, zie je dit...
[afbeelding]
komt door de foto. Is genomen met zo'n kant en klaar camera...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef TearSong het volgende:
Amber in het ziekenhuis...ze ziet er daar ook een stuk bleker uit dan op de andere foto's van haar, of ligt dat aan mij?
Ja, 't is geen nieuwe maar wel liefquote:
quote:
Ik heb ook een ijslandfoto erop laten zetten (bij gebrek aan kindquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
ik heb geen foto van Saskia op m'n pas laten zetten.. wel een mooie foto uit IJsland.. ben ik nu een ontaarde moeder?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |