Misschien wel, maar ik heb behoorlijk wat mensen gezien die heel wat minder zongen en wél door mochten...maar de jury let dus duidelijk niet alleen op uiterlijk (daar was niets mis mee) en zang, misschien was ze wel te aanwezig voor de camera'squote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die was behoorlijk terecht niet door.
Maila, het Chineesje... ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef vosss het volgende:
Wie was eik dat donkere meisje van 15 die wél door was?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef Het_Biertje het volgende:
die rechter kijkt netzoals m'n ex nadat ik haar mondje vol gekwakt had.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
*proest*quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:24 schreef Het_Biertje het volgende:
die rechter kijkt netzoals m'n ex nadat ik haar mondje vol gekwakt had.
Nee precies, als je zo jong bent moet je met je stem wel wat verder zijn om verder te komen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:00 schreef Herald het volgende:
en allemaal verontwaardigd over dat ze te jong zou zijn
"wat nou te jong, ik was al ontmaagd op mijn 13e!!"
Ik dacht dat BrauN bij het Gooische in kwam vallenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:21 schreef Jett het volgende:
ik ken haar via via...ze hockeyt bij het gooise, daar ga ik volgend weekend invallen bij haar in het team
Nouja, nummer is nog een beetje logisch aangezien je wel op de hoogte van je eigen kunnen moet zijn (als je dan het verkeerde nummer kiest dan ben je gewoon dom) maar leeftijd is inderdaad achterlijk, ZIJ hebben die leeftijdsgrens verzonnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje jammer om te zeuren over de keuze van een nummer of de leeftijd.
Ze zong niet eens zo heel slecht. Er zijn mensen door die slechter zingen. Maar zij werd aangevallen op de tekst van het nummer. Dát slaat natuurlijk nergens opquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nouja, nummer is nog een beetje logisch aangezien je wel op de hoogte van je eigen kunnen moet zijn (als je dan het verkeerde nummer kiest dan ben je gewoon dom) maar leeftijd is inderdaad achterlijk, ZIJ hebben die leeftijdsgrens verzonnen
nee, mijn vriendin haat haar, dus dan moet ik haar ook automatisch haten..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht dat BrauN bij het Gooische in kwam vallen![]()
Maar geef Melanie maar een kus van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |