True. Er is in Rotterdam tenminste nog WAT gedaan met de legacy van Fortuyn. Hoewel minimaalquote:Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen in Rotterdam. In Amsterdam en andere steden is het een fucking puinhoop die nog erger wordt met de dag.
En een achterstandswijk in Parijs is niet zoals in Nederland qua grootte een dorp, maar even groot als heel Amsterdam. En dat maakt de boel onder control houden veel moeilijker dan in NL.quote:In de probleemwijken in de grote steden hebben we het niet over 2 straten ofzo hoor. Dat zijn tegenwoordig ook complete dorpen.
In rotterdam is het idee enigzins anders: http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/404271.htmquote:Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Verder geldt bij mij in de flat ook een minimuminkomen hoor.![]()
Ja en?quote:Op donderdag 3 november 2005 19:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En een achterstandswijk in Parijs is niet zoals in Nederland qua grootte een dorp, maar even groot als heel Amsterdam. En dat maakt de boel onder control houden veel moeilijker dan in NL.
Waarop ik zeg dat we ze al HEBBEN. Misschien niet met betrekking tot schaal, maar wel met betrekking tot problematiek. Of eventuele rellen welke daar zouden ontstaan makkelijker in de hand te houden zouden zijn heb ik geen uitspraak over gedaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:00 schreef Floripas het volgende:
Clichy-sous-Bois, daar wil je écht niet komen.
Ik hoop dat Nederland niet van zulke wijken krijgt...
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je dat nu meteen had gezegd hadden we niet nog tien posts door hoeven zwammen over de grootte achterstandswijken NL/Parijs.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rellen Parijs na fatale achtervolging
in clichy??? toerisme??? wehehhee jij bent echt lolligquote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
maar je gaat wel huilen als je er als toerist niet veilig voelt? of kan het je dan ook bar weinig schelen?
Welkom op aarde, marsman....quote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Praten met relschoppers?![]()
Hebben die uberhaupt iets zinnigs te melden? Gaan we voortaan ook maar in gesprek met hooligans en daders van zinloos geweld?
En de Franse politie pakt ze te hard aan??? Heb ik iets gemist ofzo?
Dan ben ik een marsvrouwtje en ik zat net in bad, vandaar dat ik iets heb gemist.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Welkom op aarde, marsman....![]()
Kijk eens het nieuws voor je begint te blaten![]()
Lees het internet of zo.... Je kan zelf ook zoeken naar nieuws...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, als ik werkeloos zou zijn, me kapot zou vervelen, voor de lol wat zou rellen én er ook nog niks tegen wordt ondernomen ook weet ik wel wat ik verder ga doen tegen de verveling.
Oh, je bent werkeloos en je verveelt je?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zou er morgenavond vanuit Eindhoven heen kunnen gaan, dan ben ik op tijd voor de rellen beginnen
Het lijkt Bagdad wel haast.. of Jakarta ten tijde van de rellen in mei 1998.. ik ben benieuwd of het ook zo hevig gaat worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:08 schreef Keromane het volgende:
Intussen is het ook in diverse andere voorsteden onrustig geworden en werd oa. het treinverkeer naar het vliegveld stilgelegd omdat treinen bekogeld werden met stenen.
Er zijn nu weer rellen uitgebroken
http://www.ndtv.com/morenews/showmorestory.asp?slug=More+riots+hit+Paris&id=80867
Nee, ik ben vrijdagmiddag afgewerkt en heb dan weekeinde. Ik zou dus naar Parijs kunnen gaan, een hotelletje in duiken en overdag polshoogte gaan nemen. Ik ga dit eens echt even bekijken denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, je bent werkeloos en je verveelt je?
Maar even on-topic, ik denk niet dat PRATEN helpt.![]()
Misschien moeten die lui tegen de verveling eens proberen wat kogels van de politie te koppen. Kijken of het daarna rustig is.
Hoezo? Leg uit.quote:Anyway, aangezien je niet het licht bent, er zijn weer rellen geweest afgelopen nacht en de politie reageert steeds agressiever..
Overdag zal wel niet veel te zien zijn. De relschoppers liggen dan in hun nest.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrijdagmiddag afgewerkt en heb dan weekeinde. Ik zou dus naar Parijs kunnen gaan, een hotelletje in duiken en overdag polshoogte gaan nemen. Ik ga dit eens echt even bekijken denk ik.
Meneer ....quote:Op donderdag 3 november 2005 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo? Leg uit.
En natuurlijk ben ik het licht niet, heb ik ook nooit beweert. Mij geen woorden in de mond leggen he meneertje of mevrouwtje. Even kijken wat je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |