Ik hoorde net dat ze het leger willen gaan inzetten, en een avondklok in willen stellenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij komt het er nog wel van deze maand![]()
dat weet ik niet precies.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zijn er overigens eisen bekend van de rellers, of zijn de rellende bendes nog ongeorganiseerder dan het gemiddelde arabische land?
Ooh.. ik doelde meer op andere 'overzeese gebiedsdelen' die wij ooit gecoloniseerd hebben, zijn er anders ook genoeg.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
neehoor gemeend!
Wij hebben verantwoordelijkheden t.o.v. de anties en suries. De mocro's zijn we 0,0 schuldig. Als die gasten zonodig moeten aasgieren, dan moeten ze naar frankrijk verhuizen, hier wegblijven in ieder geval!
Werd tijd ook. Hadden ze al na de 2e nacht moeten doenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze het leger willen gaan inzetten, en een avondklok in willen stellen
gaat lekker
leger inzetten tegen je eigen volkquote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Werd tijd ook. Hadden ze al na de 2e nacht moeten doen![]()
Die relschoppers hebben nu voor miljoenen schade aangericht, dus gewoon schoonvegen met behulp van het leger ja.. Hupsakee, geen gezeik met flessegooiende, brandstichtende en schietende mensen.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
leger inzetten tegen je eigen volk
welke nog meer dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh.. ik doelde meer op andere 'overzeese gebiedsdelen' die wij ooit gecoloniseerd hebben, zijn er anders ook genoeg.![]()
Die molukkers mogen van mij best wel is een relletje doen, maar met die mocro's zijn we niks verschuldigd.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De grootste was je vergeten: Indonesië
Treinkapingen iemand?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die molukkers mogen van mij best wel is een relletje doen, maar met die mocro's zijn we niks verschuldigd.
relletje, kaping-kje, what ever...... we owe them something bro, die mocro'z niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Treinkapingen iemand?
Maar goed, offtopic
Die kapingen zijn al geweest dus..quote:Op donderdag 3 november 2005 15:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
relletje, kaping-kje, what ever...... we owe them something bro, die mocro'z niet.
Goh meen je het nouquote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die kapingen zijn al geweest dus..![]()
Ik zal eerlijk zijn, het kan me eigenlijk niks schelen of ze wel of niet crimineel waren. Vroeg of laat waren ze het toch wel geworden. Mensen uit dat soort milieus kunnen me bar weinig schelen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Mooi he 2 doden
Champagne erbij en koekje erbij ?
was je erbij heb je het aan hun gevraagd
gewoon geblaat
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef speknek het volgende:
Schijnt dat nogal wat Fransen aardig jaloers zijn op Nederland's vrijheid, zelfbeschikkingsrecht en vrijheid van meningsuiting.
[..]
Ik snap nu wel waarom.
maar je gaat wel huilen als je er als toerist niet veilig voelt? of kan het je dan ook bar weinig schelen?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:28 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, het kan me eigenlijk niks schelen of ze wel of niet crimineel waren. Vroeg of laat waren ze het toch wel geworden. Mensen uit dat soort milieus kunnen me bar weinig schelen.
Ja. En laten we wel wezen, afgezien dat het hele zielige mensen zijn, die niet genoeg geknuffeld werden in hun jeugd, weinig kansen op de arbeidsmarkt hebben, en onfortuinlijk genoeg in een cultuur leven waar geen waarde gehecht wordt aan intelligentie.. Als je gaat rellen, plunderen en andermans auto's in brand steken, ben je gewoon tuig.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:20 schreef nikk het volgende:
Als je zelfs het woord 'tuig' niet eens in de mond mag nemen in Frankrijk heb ik wel een beetje een verklaring waarom het zo uit de hand gelopen is...
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:26 schreef speknek het volgende:
Als je gaat rellen, plunderen en andermans auto's in brand steken, ben je gewoon tuig.
En leven op je uitkeringsgelden gefinancierd door de rest van de samenleving. En dankbaar dat je bentquote:Op donderdag 3 november 2005 17:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een beetje recalcitrant, kun je een boete krijgen voor baldadigheid en mag je dezelfde dag weer naar je woonwagen.
quote:Op donderdag 3 november 2005 17:30 schreef Yildiz het volgende:
ja, maar als je afgewezen wordt bij elke sollicitatie omdat je in n bepaald postcode gebied woont, is dat ook weer zo wat...
het wordt alleen maar erger, er is afgelopen nacht voor het eerst geschoten op de politie.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:26 schreef popolon het volgende:
Maar dit gaat nu al een week zo, 't is te gek voor woorden dat de situatie niet beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |