]quote:Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Meki kent maar één land in Noord-Afrika: Marokko.
Meer is er toch niet?
Maar één land in Marokko: Noord-Afrika.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
]
Volgens mij is dat eerder andersom het geval.![]()
Een beetje minder op de persoon graag.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef CANARIS het volgende:
Als we debiel doorgaan met de 'je hebt toch niets te verbergen' 'men moet zich aanpassen' en 'wel toevallig dat terroristen moslims zijn' etc. - denken, dan wel ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef Idiosincrasico het volgende:
Tja, die toestanden in Parijs zijn een voorbode van wat ons te wachten staat in bepaalde randstedelijke wijken.
tuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef el_hombre het volgende:
Wel mooi dat er i.i.g. 2 dood zijn.
Ik denk dat deze jongeren vooral rellen omdat ze het leuk vinden om te rellen.
Nee, ze rellen om hun levenssituatiie te verbeteren.quote:
Het is een uiting van woeste wanhoop. Zulke wijken hebben wij niet, en als we een verstandige regering krijgen, dan zullen wij dit soort situaties niet laten gebeuren hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:09 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Nee, ze rellen om hun levenssituatiie te verbeteren.
Het enigste wat ze hiermee bereiken is een bevolking die nu een nog slechter beeld van ze heeft.
En een vernielde wijk met een paar kapotte auto`s erin natuurlijk.
Deze halve 'zool' is een 'zolin'.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Wat is dit voor een halve zool? Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar geslapen , of heb je heugelijk je entré in de adolescentie laatst mogen vieren ?
Half-tolerantie of zero-tolerantie, welke is het nou?
Einde Quote
Tsja , welke zal het nu zijn ? Een doordenkertje misschien ?
Jij hebt er werkelijk geen idee van hoe het er daar aan toe gaat, hè?
einde Quote
Knul , het leven speelt meer melodien , als in jouw kleine denkstraatje kan worden gehoord.
Oh , voor ik het vergeet
Adoratie. Dacapo . Je latijn is nog vers van de pers zie ik.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is een uiting van woeste wanhoop. Zulke wijken hebben wij niet, en als we een verstandige regering krijgen, dan zullen wij dit soort situaties niet laten gebeuren hier.
Mooi hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef el_hombre het volgende:
ja, of men gaat écht nadenken, natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Maar zijn ze nou echt zo dom om te denken dat dit helpt?
Het enigste wat ze hierdoor krijgen is een zero-tolerance beleid.
...aandacht.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Maar zijn ze nou echt zo dom om te denken dat dit helpt?
Het enigste wat ze hierdoor krijgen is een zero-tolerance beleid.
Ja, en die zijn subhumaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Het waren maar criminelen hoor.
man man man wat een domheid, zij kiezen toch zelf voor om in het westen te leven dus dan moeten ze zich aanpassen en accepteren dat Islam hier niet de hoofd religie is. kunnen ze daar niet mee leven dan tiefen ze maar op naar Marroko. en het is bekend dat de meeste terroristen moslims zijn ja als je dat niet inziet zit je gewoon aan de drugs. of je leeft in een kermis actractie weet ik het. of je speelt teveel in de ballenbak of ballonenbak in jouw geval .quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als we debiel doorgaan met de 'je hebt toch niets te verbergen' 'men moet zich aanpassen' en 'wel toevallig dat terroristen moslims zijn' etc. - denken, dan wel ja.
Ow? Jij was die andere jongen? Je was erbij? Je kende ze?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Het waren maar criminelen hoor.
Als het criminelen zijn dan is dat inderdaad minder erg.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ow? Jij was die andere jongen? Je was erbij? Je kende ze?
En als het al zo zou zijn, maakt het dan wat uit? Dan is het opeens niet erg meer?
Ah, ze hadden anders een maand de cel in gegaan, maar dat ze nu dood zijn, dat lost het probleem weer op.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Als het criminelen zijn dan is dat inderdaad minder erg.
Het is lullig voor ze dat ze dood zijn. Ik kan het alleen absoluut niet erg vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah, ze hadden anders een maand de cel in gegaan, maar dat ze nu dood zijn, dat lost het probleem weer op.
Dus is dat minder erg.
Damn, ik ben over het algemeen best kil, maar dit is wel trés,... hoor....
Je bedoelt zoals in Engeland waar men kan (kon?) doen en laten wat men wil. Onaangepast en wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als we debiel doorgaan met de 'je hebt toch niets te verbergen' 'men moet zich aanpassen' en 'wel toevallig dat terroristen moslims zijn' etc. - denken, dan wel ja.
precies, en daar is ook een oorzaak voor, ik kan mijn vinger er alleen niet op leggenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals in Engeland waar men kan (kon?) doen en laten wat men wil. Onaangepast en wel?
Oh wacht, daar breken regelmatig rassenrellen uit...
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
precies, en daar is ook een oorzaak voor, ik kan mijn vinger er alleen niet op leggen
wat wil je impliceren?quote:
Ze rellen omdat ze hun 'zin' niet krijgen. Zo van: "Wij respect eisen, en wel meteen, anders komen we ut wel halen!". Respect kan je niet pakken of eisen, respect verdien je. Als ze nou eens uit hun kolonie zouden stappen en beginnen met wat respect en loyaliteit te tonen naar de samenleving toe, dan zou deze samenleving ook wat meer waardering terug tonen.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:09 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Nee, ze rellen om hun levenssituatiie te verbeteren.
Het enigste wat ze hiermee bereiken is een bevolking die nu een nog slechter beeld van ze heeft.
En een vernielde wijk met een paar kapotte auto`s erin natuurlijk.
Mooi he 2 dodenquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef el_hombre het volgende:
Ik denk dat deze jongeren vooral rellen omdat ze het leuk vinden om te rellen.
Zeg, vertel mij maar eens hoe ze dat moeten doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ze rellen omdat ze hun 'zin' niet krijgen. Zo van: "Wij respect eisen, en wel meteen, anders komen we ut wel halen!". Respect kan je niet pakken of eisen, respect verdien je. Als ze nou eens uit hun kolonie zouden stappen en beginnen met wat respect en loyaliteit te tonen naar de samenleving toe, dan zou deze samenleving ook wat meer waardering terug tonen.
mwaw mij maakt het niet zo heel veel uit...... zolang hij met de moslims bezig is heeft hij geen tijd om tegen de joden te zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 12:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Helaas is Le Pen vele malen rechtser als Sarkozy, deWinter en wijlen Fortuyn bij elkaar. Niet echt een man dus waarvan je hoopt dat hij veel stemmen krijgt. Hij is, overigens, een klassieke anti-semiet en anti-Amerikanist. Het is daarom wel duidelijk welk soort mensen anti-Amerikaans zijn.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Zephyrus het volgende:
Natuurlijk rellen ze niet voor hun lol, de mensen weten niet anders.
Ga dat tuig vooral zielig vinden. Vooruitgang boek je als minderheid niet door jezelf continue in een slachtofferrol te drukken. Met dit soort gedrag verbeter je als groep je positie in de maatschappij zeker niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Zephyrus het volgende:
Het lijkt wel oorlogsgebied daar![]()
Natuurlijk rellen ze niet voor hun lol, de mensen weten niet anders. Natuurlijk zullen er ook van die meeloopfiguren tussen zitten, maar over het algemeen denk ik gewoon dat het komt door onmacht. De inwoners, vooral allochtonen, worden als minderwaardig beschouwd door de regering, voelen zich een soort van 'in de steek gelaten', vallen in een isolement en zien ook geen enkele waarde in de autoriteit. Kortom, vechten tegen de 'vijand'.
cohen heeft al laten zien dat amsterdammers dit nog even pikken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:44 schreef What het volgende:
Vreemd hoor, dat die Fransen dit pikken..
Normaal gesproken zijn het niet van die pussy's.
Je moet er trouwens niet aan denken dat dit in Nederland gebeurt: Job Cohen die met een blaadje thee en koekjes door de brandende wijk heen rent.
Nee hoor, Nederland zal dit altijd blijven pikken.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
cohen heeft al laten zien dat amsterdammers dit nog even pikken.
vive la denemarken, duitsland, frankrijk, nederland, italië, spanje, engeland etc etc.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:02 schreef What het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland zal dit altijd blijven pikken.
Het Nederlands openbaar bestuur laat liever zijn/haar dorp/stad in de fik steken dan behoorlijk in te grijpen. Liever 'de boel bij elkaar houden' in plaats van dit soort tuig ongenadig af te schieten.
De Fransen hebben het virus inmiddels ook te pakken. Vive La France, Vive l 'Europe!
Links jankt helemaal niet, links heeft alleen een andere verklaring voor dit gebeuren. De aanleiding lijkt immers willekeurig, wat een "links" persoon al gauw doet denken dat het wel eens om sociale positie en om geld zou kunnen draaien en niet om het onmiddellijk zichtbare nml. de huidskleur?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vive la denemarken, duitsland, frankrijk, nederland, italië, spanje, engeland etc etc.
maw het komt wel goed met die grote bek vol noordafrikaans bladerdeeg. goed in de zin van boontje en loontje. links zal wel flink gaan janken en het zal wat energie en mensenlevens gaan kosten.
ow jawel. maar ik heb ook niks op met mensen die vanuit hun achterstandspositie denken alle rechten te kunnen ontlenen aan hun laksheid.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:10 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Links jankt helemaal niet, links heeft alleen een andere verklaring voor dit gebeuren. De aanleiding lijkt immers willekeurig, wat een "links" persoon al gauw doet denken dat het wel eens om sociale positie en om geld zou kunnen draaien en niet om het onmiddellijk zichtbare nml. de huidskleur?
(Ja, dat het precies in de voorsteden gebeurt is voor jou niet relevant waarschijnlijk...)
Dan mag het.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
achterstandspositie
Een komedie?!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:03 schreef Floripas het volgende:
Iemand de film La Haine gezien? Als je tegen het geweld kunt, is dit een aardige impressie van hoe het er aan toe gaat in die voorsteden, al is het een komedie.
lijkt me lekker, want met thee en koekjes houden we de boel bij elkaar en heeft niemand nog last van dit soort achterlijke relschoppers. "hoe is het weer morgen?"quote:Op donderdag 3 november 2005 01:16 schreef What het volgende:
[..]
Dan mag het.
Kopje thee anyone? Koekje erbij?
Je weet toch dat bepaalde groepen van de bevolking zich graag de slachtofferrol toeeigenen....quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf en Teletekst
Waar slaat dit op? Die jongens hebben dit toch zichzelf aangedaan!
Mag de politie tegenwoordig geen inbrekers meer achtervolgen, omdat achtervolgen gevaarlijk kan zijn?
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_achtervolging.html
OMG, zet jezelf nu niet nog meer voor lul...quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Wat is dit voor een halve zool? Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar geslapen , of heb je heugelijk je entré in de adolescentie laatst mogen vieren ?
Half-tolerantie of zero-tolerantie, welke is het nou?
Einde Quote
Tsja , welke zal het nu zijn ? Een doordenkertje misschien ?
Jij hebt er werkelijk geen idee van hoe het er daar aan toe gaat, hè?
einde Quote
Knul , het leven speelt meer melodien , als in jouw kleine denkstraatje kan worden gehoord.
Oh , voor ik het vergeet
Adoratie. Dacapo . Je latijn is nog vers van de pers zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |