]quote:Op woensdag 2 november 2005 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Meki kent maar één land in Noord-Afrika: Marokko.
Meer is er toch niet?
Maar één land in Marokko: Noord-Afrika.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
]
Volgens mij is dat eerder andersom het geval.![]()
Een beetje minder op de persoon graag.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef CANARIS het volgende:
Als we debiel doorgaan met de 'je hebt toch niets te verbergen' 'men moet zich aanpassen' en 'wel toevallig dat terroristen moslims zijn' etc. - denken, dan wel ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:40 schreef Idiosincrasico het volgende:
Tja, die toestanden in Parijs zijn een voorbode van wat ons te wachten staat in bepaalde randstedelijke wijken.
tuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef el_hombre het volgende:
Wel mooi dat er i.i.g. 2 dood zijn.
Ik denk dat deze jongeren vooral rellen omdat ze het leuk vinden om te rellen.
Nee, ze rellen om hun levenssituatiie te verbeteren.quote:
Het is een uiting van woeste wanhoop. Zulke wijken hebben wij niet, en als we een verstandige regering krijgen, dan zullen wij dit soort situaties niet laten gebeuren hier.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:09 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Nee, ze rellen om hun levenssituatiie te verbeteren.
Het enigste wat ze hiermee bereiken is een bevolking die nu een nog slechter beeld van ze heeft.
En een vernielde wijk met een paar kapotte auto`s erin natuurlijk.
Deze halve 'zool' is een 'zolin'.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:14 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Wat is dit voor een halve zool? Onder welke steen heb jij de laatste paar jaar geslapen , of heb je heugelijk je entré in de adolescentie laatst mogen vieren ?
Half-tolerantie of zero-tolerantie, welke is het nou?
Einde Quote
Tsja , welke zal het nu zijn ? Een doordenkertje misschien ?
Jij hebt er werkelijk geen idee van hoe het er daar aan toe gaat, hè?
einde Quote
Knul , het leven speelt meer melodien , als in jouw kleine denkstraatje kan worden gehoord.
Oh , voor ik het vergeet
Adoratie. Dacapo . Je latijn is nog vers van de pers zie ik.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is een uiting van woeste wanhoop. Zulke wijken hebben wij niet, en als we een verstandige regering krijgen, dan zullen wij dit soort situaties niet laten gebeuren hier.
Mooi hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 18:56 schreef el_hombre het volgende:
Wel mooi dat er i.i.g. 2 dood zijn.
ja, of men gaat écht nadenken, natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Maar zijn ze nou echt zo dom om te denken dat dit helpt?
Het enigste wat ze hierdoor krijgen is een zero-tolerance beleid.
...aandacht.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Maar zijn ze nou echt zo dom om te denken dat dit helpt?
Het enigste wat ze hierdoor krijgen is een zero-tolerance beleid.
Ja, en die zijn subhumaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Het waren maar criminelen hoor.
man man man wat een domheid, zij kiezen toch zelf voor om in het westen te leven dus dan moeten ze zich aanpassen en accepteren dat Islam hier niet de hoofd religie is. kunnen ze daar niet mee leven dan tiefen ze maar op naar Marroko. en het is bekend dat de meeste terroristen moslims zijn ja als je dat niet inziet zit je gewoon aan de drugs. of je leeft in een kermis actractie weet ik het. of je speelt teveel in de ballenbak of ballonenbak in jouw geval .quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als we debiel doorgaan met de 'je hebt toch niets te verbergen' 'men moet zich aanpassen' en 'wel toevallig dat terroristen moslims zijn' etc. - denken, dan wel ja.
Ow? Jij was die andere jongen? Je was erbij? Je kende ze?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Het waren maar criminelen hoor.
Als het criminelen zijn dan is dat inderdaad minder erg.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ow? Jij was die andere jongen? Je was erbij? Je kende ze?
En als het al zo zou zijn, maakt het dan wat uit? Dan is het opeens niet erg meer?
Ah, ze hadden anders een maand de cel in gegaan, maar dat ze nu dood zijn, dat lost het probleem weer op.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Als het criminelen zijn dan is dat inderdaad minder erg.
Het is lullig voor ze dat ze dood zijn. Ik kan het alleen absoluut niet erg vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ah, ze hadden anders een maand de cel in gegaan, maar dat ze nu dood zijn, dat lost het probleem weer op.
Dus is dat minder erg.
Damn, ik ben over het algemeen best kil, maar dit is wel trés,... hoor....
Je bedoelt zoals in Engeland waar men kan (kon?) doen en laten wat men wil. Onaangepast en wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als we debiel doorgaan met de 'je hebt toch niets te verbergen' 'men moet zich aanpassen' en 'wel toevallig dat terroristen moslims zijn' etc. - denken, dan wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |