Oh maar dat is een super datumquote:Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef pinquit het volgende:
ben uitgerekend op 10 februari.
ben nu dus 6 maanden ong.
Zijn ook genoeg kraamverzorgden die er geen moeite mee hebben, maar ze hoeven het niet op te maken als het laag staat. Als het er zijn die last van de rug hebben die zullen het niet doen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef Wennie het volgende:
Bed is hier trouwens niet op klossen geweest. Ik kon het bed dan echt niet inkomen met die hechtingen en de kraamverzorgster had er totaal geen problemen mee.
Randa, jij werkt toch al een tijdje niet meer? Dus wat is het verschil dan met je zwangerschaps verlof die volgende week ingaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef Randa_v het volgende:
Nog 1 weekje en dan ga ik met zwangerschapsverlof. Net even bevestiging moeten vragen bij het UWV.
Want ik kreeg gewoon een werkbriefje tot en met de 27 november. Heel flauw maar nu kan ik echt met verlof.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Randa, jij werkt toch al een tijdje niet meer? Dus wat is het verschil dan met je zwangerschaps verlof die volgende week ingaat![]()
Ah, dan weet jij ook wel hoe het zit met de UWV. Mijn vrouw heeft tot eind januari een contract kan half april "met zwangerschaps verlof", dan krijg je toch een tijdens die 16 weken een aanvulling tot 100%?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef Randa_v het volgende:
[..]Ik zit in de WW, maar heb vanaf volgende week geen sollicitatieplicht meer en hoef dan ook 16 weken lang niet meer te solliciteren. Officieel ga ik gewoon met zwangerschapsverlof, heb iets meer rust aan hoofd dan als ik aan het solliciteren blijf.
Dat weet ik niet. Ik zit als sinds juni in de WW en krijg dus maar 70% van mijn laatstverdiende salaris. Dit betekend dat ik tijdens mijn zwangerschapsverlof eigenlijk hetzelfde krijg als mijn ww was. Hoe het precies zit met termijnen in jullie situatie weet ik niet. Als haar contract niet verlengt wordt kun je dat bij het CWI het beste navragen denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ah, dan weet jij ook wel hoe het zit met de UWV. Mijn vrouw heeft tot eind januari een contract kan half april "met zwangerschaps verlof", dan krijg je toch een tijdens die 16 weken een aanvulling tot 100%?
Dat is lekkerder dan per week!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb het vandaag nog nagevraagd omdat ik een werkbriefje kreeg met rare data erop. Gelukkig stond het voor mij goed in de computer.Ik krijg dus maar 100% van mijn uitkering. En als het goed is ook gewoon eens per vier weken overgemaakt net als mijn ww-uitkering.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar!
Wil je wat vertellen soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |