abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:34:50 #201
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_32083415
Belana ook van harte

Het was echt wel een streep!! Al begrijp ik heel goed dat je nu heel voorzichtig bent.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  dinsdag 8 november 2005 @ 11:45:54 #202
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32083717
quote:
Op zondag 6 november 2005 17:41 schreef pinquit het volgende:
ben uitgerekend op 10 februari.

ben nu dus 6 maanden ong.
Oh maar dat is een super datum
ha ben ik weer met mn tvp, gaat toch makkelijker dan bookmarken
Whatever I want.
pi_32087035
Nog 1 weekje en dan ga ik met zwangerschapsverlof . Net even bevestiging moeten vragen bij het UWV. Want ik kreeg gewoon een werkbriefje tot en met de 27 november. Heel flauw maar nu kan ik echt met verlof.
pi_32088218
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest, alles is prima
Ze hebben even ijzer geprikt maar die was ook in orde; 7,3
Ik ben tot nu toe 16kg aangekomen maar dat is in mijn geval niet zo erg omdat ik eigenlijk iets TE slank was
Wel heb ik veel last van harde buiken dus dat betekent dat ik toch iets rustiger moet aandoen. Dat wordt helaas toch wat moeilijk aangezien mijn baas nog steeds geen vervanger voor mij heeft gevonden (en ik die dus nog moet inwerken strakjes) en wij de sleutel van ons huisje hebben gekregen en dus moeten klussen
Gelukkig doet Lief alles maar ik voel me zo nutteloos

[ Bericht 10% gewijzigd door Ladylike op 08-11-2005 14:49:16 ]
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 8 november 2005 @ 14:52:22 #205
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32088533
Dutchie en Belana gefeliciteerd!

Ik had een paar zeiltjes in m'n kraambed en 1 in m'n waterbed onder de molton, meer als eerste opvang. En een zeiltje in de auto

Bed is hier trouwens niet op klossen geweest. Ik kon het bed dan echt niet inkomen met die hechtingen en de kraamverzorgster had er totaal geen problemen mee.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32088569
Dutchie en Belana: van harte allebei
pi_32088593
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 14:52 schreef Wennie het volgende:
Bed is hier trouwens niet op klossen geweest. Ik kon het bed dan echt niet inkomen met die hechtingen en de kraamverzorgster had er totaal geen problemen mee.
Zijn ook genoeg kraamverzorgden die er geen moeite mee hebben, maar ze hoeven het niet op te maken als het laag staat. Als het er zijn die last van de rug hebben die zullen het niet doen.

Vanaaf op de Yoga ga ik voor het eerst leren persen op de baarkruk. Ben heel benieuwd
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:11:06 #208
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_32090714
Belana en Dutchy

GEFELICITEERD!!! LEUK!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_32092092
Belana en Kbot helemaal toppie dat het weer raak is Gefeliciteerd he

Dutchie ik las dat jij ook zwanger bent, wow dus Leon krijgt er een brusje bij Jij ook van Harte en ik hoop dat jullie beiden een goeie zwangerschap krijgen zonder al te veel klachten
pi_32092124
Dutchie en Belana gefeliciteerd!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_32092245
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 13:50 schreef Randa_v het volgende:
Nog 1 weekje en dan ga ik met zwangerschapsverlof . Net even bevestiging moeten vragen bij het UWV. Want ik kreeg gewoon een werkbriefje tot en met de 27 november. Heel flauw maar nu kan ik echt met verlof.
Randa, jij werkt toch al een tijdje niet meer? Dus wat is het verschil dan met je zwangerschaps verlof die volgende week ingaat
pi_32092627
Belana en Dutchie gefeliciteerd!
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:55:06 #213
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_32093471
Randa, ze hoefde het ook niet op te maken hoor, maar ze wilde het zelf. Maar het is ook handig i.v.m. borstvoeding geven op bed. De vlos liep wel te mekkeren toen ze een paar hechtingen eruit haalde bij me.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_32093586
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Randa, jij werkt toch al een tijdje niet meer? Dus wat is het verschil dan met je zwangerschaps verlof die volgende week ingaat
Ik zit in de WW, maar heb vanaf volgende week geen sollicitatieplicht meer en hoef dan ook 16 weken lang niet meer te solliciteren. Officieel ga ik gewoon met zwangerschapsverlof, heb iets meer rust aan hoofd dan als ik aan het solliciteren blijf.
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:02:48 #215
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32095282
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:59 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ik zit in de WW, maar heb vanaf volgende week geen sollicitatieplicht meer en hoef dan ook 16 weken lang niet meer te solliciteren. Officieel ga ik gewoon met zwangerschapsverlof, heb iets meer rust aan hoofd dan als ik aan het solliciteren blijf.
Ah, dan weet jij ook wel hoe het zit met de UWV. Mijn vrouw heeft tot eind januari een contract kan half april "met zwangerschaps verlof", dan krijg je toch een tijdens die 16 weken een aanvulling tot 100%?

PS Belana en Dutchie gefeliciteerd
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:27:59 #216
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_32096010
wowie Dutchie gefeliciteerd heb je goed gedaan 1 dag na Leon
  dinsdag 8 november 2005 @ 19:43:16 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32096486
Ach ja, kwestie van goed schudden.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32098263
Dutchie en Belana gefeliciteerd
pi_32098563
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 19:02 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ah, dan weet jij ook wel hoe het zit met de UWV. Mijn vrouw heeft tot eind januari een contract kan half april "met zwangerschaps verlof", dan krijg je toch een tijdens die 16 weken een aanvulling tot 100%?
Dat weet ik niet. Ik zit als sinds juni in de WW en krijg dus maar 70% van mijn laatstverdiende salaris. Dit betekend dat ik tijdens mijn zwangerschapsverlof eigenlijk hetzelfde krijg als mijn ww was. Hoe het precies zit met termijnen in jullie situatie weet ik niet. Als haar contract niet verlengt wordt kun je dat bij het CWI het beste navragen denk ik.
pi_32098749
zwangerschapsverlof is 100% van je loon/uitkering.
Het kan dus zijn dat jij gewoon je geld krijgt zoals je hem altijd krijgt alleen dan per week of dat je er dus tijdelijk 30% bij krijgt.
Ik zat in de ziektewet zonder contract en dus vis het UWV ik kreeg in die ziektewet al 100% van mijn laaste verdiende loon omdat ik een "bedrijsongeval" had gehad. De zietkewet vioa het UWV krijg je per week uitgekeerd en de zwangerschapsverlofuitkering geloof ik ook, durf het niet met zekerheid te zeggen. Hou wel goed in de gaten dat UWV je werkelijk in de zwangerschapsverlof zet, want daar willen ze nog wel eens fouten mee maken. Ik kreeg mijn zwangerschapsverlof pas toen Djulian al geboren was omdat hun niet "wisten" dat ik zwanger was. Ze waren het vergeten te noteren in de papieren Dus let er goed op voordat je een korting krijgt omdat je niet gesolliciteerd heb!!! Het is behoorlijk wat opletten want het UWV is echt een rommeltje!!
Succes ermee!
pi_32099067
Ik heb het vandaag nog nagevraagd omdat ik een werkbriefje kreeg met rare data erop. Gelukkig stond het voor mij goed in de computer. Ik krijg dus maar 100% van mijn uitkering. En als het goed is ook gewoon eens per vier weken overgemaakt net als mijn ww-uitkering.
pi_32111587
Vorige week had ik weer bloed laten prikken voor de HB en MCV. Aangezien ze de laatste keer met tabletten niet gestegen of gezakt waren en ik steeds meer last kreeg van aambeien, ben ik vorige week woensdag gestopt met de ijzertabletten. Wonder boven wonder is mijn HB nu gestegen naar 6.6 tov van een 6.2 de vorige keer, vond ik toch wel netjes. Mijn MCV zat nu op 91,3 dat scheen de laatste keer voor de vlos ook al goed te zijn. Ik ben er dus wel blij mee.
Nu moet ik alleen nog antwoord van de vlos afwachten, wat zij er van vindt. In plaats van ijzertbaletten gebruik ik nu Ferro van Roosvicee en ik voel me zoveel beter op dan op die stomme ijzertabletten.

Verder mocht ik gisteren leren persen op de baarkruk bij de yoga. Toch wel grappig, inademen, vasthouden, 1, 2, 3, 4, 5, 6, en loslaten en buikademen. Mag ik deze week nog een paar keer oefenen.
pi_32124614
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 21:17 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb het vandaag nog nagevraagd omdat ik een werkbriefje kreeg met rare data erop. Gelukkig stond het voor mij goed in de computer. Ik krijg dus maar 100% van mijn uitkering. En als het goed is ook gewoon eens per vier weken overgemaakt net als mijn ww-uitkering.
Dat is lekkerder dan per week!
pi_32126953
Belana en dutchie gefeliciteerd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32140183
Hallo allemaal...
M'n vliezen zijn vanochtend gebroken! Lastig om Noa aan te kleden etc, maar m'n moeder komt er zometeen aan, die was gelukkig in de buurt. Ook m'n man heb ik al gebeld... is dat te vroeg?
Ik weet uit ervaring dat het nog heeeeeel lang kan duren nadat die vliezen zijn gebroken... (vind het trouwens ERG jammer dat het hiermee begint... wil graaaaag in bad met heftige weeën maar dat kan nu niet ... )

Nou ja, misschien kom ik hier niet meer vandaag, maar dan horen jullie nog wel of er iets is geboren binnenkort!!!
pi_32140191
Ben overigens nu WEER 38 weken en 6 dagen...precies even ver als toen ik van Noa beviel...misschien een goed teken?
pi_32140212
Sterkte en veel succes Suzanna!!!
  donderdag 10 november 2005 @ 09:38:52 #228
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32140227
Succes Suzanna! Met gebroken vliezen is het eind in ieder geval in zicht joh! Zet hem op .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32140242
heel veel succes Suzanna
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_32140429
jeeetjemineetje suzanna, daar ga je!!! spannend joh! zet 'm op he! (grappig dat je precies even ver bent als destijds met noa.)
pi_32140482
Suzanne onder de douche is ook lekker hoor, die straal op je buik. En dat mag wel. Heel veel succes Gogogogogogogogogogogo
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32140525
Suzanna!!! Zet hem op meid!!!!
pi_32140639
Thnx!!
Ik had trouwens niet verwacht dat het overdag zou beginnen.... en had Noa net een poepbroek én zat haar romper er ook helemaal onder...ik had haar eigenlijk nog even in pyjama willen laten nu tot m'n moeder er is, maar ja, kon natuurlijk niet!!
Ik met krampen en gebroken vliezen Noa verschonen en proberen aan te kleden (nou, dat is me toch een draaitol, niet normaal meer!!)... niet echt handig... moest wel stiekem om mezelf lachen.
(had toch verwacht dat het 's nachts zou beginnen! gisteren was ook handiger geweest, dan was m'n man thuis geweest... )
pi_32140683
Is je man snel thuis? Of moet hij van ver komen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32140761
Oehh spannend Suzanna!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_32140829
WHAAAT Suus.... Spannend!!!
Hopelijk is je moeder er snel, want dan kun je rustig in je bevalling duiken! Succes en heel veel sterkte!

Noa gaat heel snel zus worden!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_32140926
Wooow Suzanna Sterkte en zet um op!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:20:47 #238
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32141115
Succes Suzanna!

Ik mocht van mijn verloskundige trouwens wel met gebroken vliezen in bad. Ik had toen wel al 6 cm ontsluiting en lag mooi op schema.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 10 november 2005 @ 10:28:32 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32141292
Suzanna! Spannend! Zet hem op!

donderdag 10 november 2005 @ 10:32:34 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32141382
suzanna wat een heftig begin van de dag
zet hem op
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32141520
Suzanna
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 11:02:56 #242
81992 Githa
pi_32142179
Suzanna
Zet hem op meid
  donderdag 10 november 2005 @ 11:15:57 #243
24188 Belana
kloon van belana
pi_32142541
suzanna zet hem op

je mag toch wel in bad trouwens? Mocht ik toen wel iig. Magoe... dat zal ze nu wel niet meer lezen
stormy waters...
sailin'
pi_32142844
suzanna succes!!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:53:42 #245
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32143529
we krijgen weer een baby!!
Suzanna succes!

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Dan klinkt het ook zo echt.

Vanmorgen bloed geprikt voor de combinatietest (bloed prikken en nekplooimeting). 28 november de nekplooimeting. Blijf het toch spannend vinden.

Daarna lekker even alleen de stad in gesjokt. Léon was zoals altijd op donderdag naar het kdv en ik ben deze ochtend verder vrij. Dus dan kun je mooi, omdat je er toch al moet zijn, op je gemakje de stad in sjokken. Een nieuwe spijkerbroek- en rok gekocht. Positie dus inderdaad al, want mijn eigen broeken zit nu al zo strak. Kon vanmorgen niet meer in mijn favo-spijkerbroek, dus blijft toch weer ca. een jaartje in de kast. Dat is echt zo'n broek waar je alles voor doet om er weer in te passen. Dus zo gauw ik die weer aan kan, ben ik weer de oude. Maar voorlopig lekker groeien en gelukkig echt een leuke hippe rok en broek kunnen vinden.

Er zit in Zwolle zo'n positiezaak, maar de inkoop daar sucks echt gigantisch. Van de hippe merken (Queen Mum, Vida Vita) hebben ze het meest suffige uitgezocht. Terwijl die toch echt leuke dingen hebben in de collectie. Ben dus maar naar de Miss Etam gegaan en daar hadden ze zowaar echt leuk spul. Dus daar wel geslaagd en tegen een betere prijs ook.
De vorige keer vond ik het helemaal niks daar. Heb toen echt een miskoop gedaan, maar moest nu eenmaal een spijkerbroek hebben. Zat voor geen meter en zag er echt goedkoop uit. Daarom was ik nu ook zo aangenaam verrast. Soms zit het mee.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:54:22 #246
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_32143548
Suzanna!!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 10 november 2005 @ 12:01:42 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32143743
Dutchie misschien heb je een keer tijd om in enschede te gaan stadten.. zit een winkeltje genaamd madres .. hebben ze erg leuke positiekleding van noppies/vida vitta ( mijn trouwpakkie komt daar vandaan ) miss etam heeft nu wel leuke positiekleding was in de zomer wel anders .. maar voor die kleine weekjes die ik nog moet ga ik niks nieuws meer aanschaffen.. met een kort elastiekje pas ik nog steeds me eigen oude kleding
verschoot laatst wel had ik een tuniekje aan dat ik vorih jaar rond deze tijd droeg.. toen zat het strakker als dat het nu zit met mijn bolletje .. kun je nagaan

hier gaat alles lekker.. kraamzorg is net langs geweest hadden alles op orde wij hoeven geen klossen te halen .. maar gewoon op het moment supreme zeg maar een een persoonsmatras erboven op gooien scheelt ook weer een heel geklim ..
verders doen mijn bekken botten ontiegelijk zeer alsof ze helemaal beurs zijn.. volgens mij is ons stuiterbolletje aan het indalen want ik voel hem/haar veel minder.. alleen dus vooral bij me bekken/schaambeen regelmatig wel menstruatie buikpijntjes maar niet met zo;n regelmaat dat het in de gaten gehouden moet worden..

wel een vraagje.. harde buiken/wee-en moesten die nou wel of niet onder de douche wegtrekken? .. of hoe zat dat precies ?
  donderdag 10 november 2005 @ 12:07:13 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32143900
Ik was gisteren in de Miss Etam en toen viel me idd ook op dat er leuke dingen in dat hoekje hingen.
En nee... ik heb niet bewust gezocht, ze hadden de winkel omgegooid en mijn moeder liep dus prompt op de verkeerde rekken af. Die was op zoek naar een spijkerbroek.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:08:04 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32143923
Evenstar!
Wil je wat vertellen soms?
  donderdag 10 november 2005 @ 12:10:01 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32143978
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar!
Wil je wat vertellen soms?
neej ik wil gewoon wat weten.. omdat ik wel heel veel harde buiken heb.. wat opzich geen ramp is.. maar ik soms ( gemiddeld 2 tot 4 keer per dag wel echt goed pijnlijke krampen heb.. en deze dus niet onder een aangename douche weg ebben.. en ik dus wil weten moet ik dat wle of niet in de gaten houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')