helemaal niks eigenlijk, maar zo'n figuur als jij mag gewoon niet aan mijn reeds bonte collectie ontbrekenquote:
daar scheert ie zn ballen meequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is er trouwens VMAX aan dat vliegtuig
ik denk de hele tijd aan de ford focus, maar das natuurlijk CMAX
en je krijgt sandra er gratis bijquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
helemaal niks eigenlijk, maar zo'n figuur als jij mag gewoon niet aan mijn reeds bonte collectie ontbreken![]()
klopt, geld is reeds beschikbaar.. maar waar we die PC willen hebben staat nu nog een groot antiek bureau, wat eerst nog verkocht moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik merk het
een 2e pc kost toch ook geen drol meer
is die wel beguile?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:22 schreef Hugster het volgende:
ik heb er vandaag nog 1 weggegooid
AMDtje 333mhz met 256mb ram, had je die niet kunnen gebruiken?![]()
OF je bent een kloon van ook_gek, OF je bent te moe om in het goede topic te postenquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:29 schreef Salvad0R het volgende:
tha liks & tony touch - likwit rhyming
2.4 kinderen en een volvo is teveel van het goeiequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:54 schreef Hugster het volgende:
En Mukie beetje Volvo afkraken eh...
pffffff veel te leren
Die oude bakken zijn gewoonweg walgelijk, op de echte oldtimers naquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:04 schreef BoJo het volgende:
nee ik ben niet zo gek van volvo eigenlijk
mjah en een s80 stuurt ook als een cinquecento, maar het kan me toch niet bekoren. Misschien teveel in gereden toen ik nog prive chauffeur speelde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die oude bakken zijn gewoonweg walgelijk, op de echte oldtimers na
Zo vierkant
Maar die v70 rijdt wel lekker, ook mooi en zwaar relaxed ingericht plus handelbaar.
Daar heb ik nog niet in gereden en nu dit te hebben gelezen, hoeft het niet meer zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah en een s80 stuurt ook als een cinquecento, maar het kan me toch niet bekoren. Misschien teveel in gereden toen ik nog prive chauffeur speelde.
Het is een grote, ruime en luxe wagen maar de besturing is zo licht dat je met je wijsvinger om pionnen heen kan slalommenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet in gereden en nu dit te hebben gelezen, hoeft het niet meer zo
Het is idd heerlijk weer
Treinen tellen bij CS?quote:
kan je ook net zo goed in Mastraiiiiiggggge boodschappen doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:42 schreef lipje het volgende:
dan rijd je toch naar Limburg en haal je Mukie op
best verontrustend dat beeld dat jij van mij hebtquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Treinen tellen bij CS?
Alle tankstations in/rond A'dam langsrijden om te kijken waar benzine het goedkoopst is?
Testen hoe hard je een bepaalde bocht kunt nemen?
Je lul wassen?
Je moeder verrassen met ontbijt op bed?
Potloodventer spelen in het vondelpark?
die heeft vast wat beters te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:42 schreef lipje het volgende:
dan rijd je toch naar Limburg en haal je Mukie op
dirty mindquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Treinen tellen bij CS?
Alle tankstations in/rond A'dam langsrijden om te kijken waar benzine het goedkoopst is?
Testen hoe hard je een bepaalde bocht kunt nemen?
Je lul wassen?
Je moeder verrassen met ontbijt op bed?
Potloodventer spelen in het vondelpark?
huuuggiiieequote:Op zondag 30 oktober 2005 10:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
kan je ook net zo goed in Mastraiiiiiggggge boodschappen doen
Morguh btw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |