Naar je planet adres gestuurdquote:Op donderdag 3 november 2005 18:04 schreef crazy-bert het volgende:
heeft er nog iemand PaiQ invite over voor me (m)?
dankequote:Op donderdag 3 november 2005 18:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naar je planet adres gestuurd.
wehhe, ik ken aardig wat vrouwen van Relatieplanetquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Vind het wel raar overigens vroeger kreeg ik af en toe interesseberichtjes, nu is het toch meestal eerder regel dan uitzondering als ik een paar interesseberichtjes per week ontvang (nog voordat ik Full Member) was. Ja, dames ik weet dat jullie er dertig per dag krijgen.
Kan werken, hoeft niet persee.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:23 schreef Bemiddelaar het volgende:
Je kunt beter een afwijkend profiel neerzetten zodat je beetje opvalt met je tekst vergeleken met de rest, neem van mij aan dat dat werkt![]()
Begin ik niet aan, is echt onbegonnen werk met zoveel reacties.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:02 schreef Bemiddelaar het volgende:
Maar iedereen die me persoonlijk een bericht stuurt, ookal is het een hork, die beantwoord ik ook. zo sociaal ben ik dan ook wel weer![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef geejeej het volgende:
het valt me wel op dat de gesprekken met paiq matches wel soepeler lopen dan die op andere sites.
zijn er hier nog meer paiqers? wel grappig dat je aan kan zetten dat je een cijfer voor je foto kan krijgen. wat halen jullie zoal??
mooie scoresquote:
Ze matchen niet voor niks mensen die bij elkaar passenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat grietje dat er 3 keer in staat heb ik ooit in mijn lijst gehad. 16 jaar....nou en is zóóóóóó saai.
Nou matchen mensen die bij elkaar passen....ga gauw fietsen. Valt toch vies tegen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze matchen niet voor niks mensen die bij elkaar passen![]()
![]()
Nou wat je stoer noemt....zo trots ben ik er nou ook weer niet opquote:
Daarom zit ik op Rp, in 1 dag mensen met veel overeenkomstenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou matchen mensen die bij elkaar passen....ga gauw fietsen. Valt toch vies tegen...![]()
heb nog geen dame gehad die dezelfde eigenschappen als mij heeft...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:40 schreef Beach het volgende:
ik ben lid van een christelijke datingsite:
ww,funkyfish,nl![]()
![]()
![]()
heb geen in om te dokken voor RP, ben daar ingeschreven geweest maar als je wil reageren kost het dus geld. No thanx, zo wanhopig ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 02:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom zit ik op Rp, in 1 dag mensen met veel overeenkomstenEn meteen foto's en informatie.
Niet dat vage gelul, zodat alle kneusjes zonder foto ook eindelijk een chat gesprekje scoren.![]()
Niks mis met meiden van 16quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net weer een nieuwe macht en weer 16....nou ja
Ja!quote:
Maar zo doe ik dat niet. Ik verstuur praktisch geen interesseberichten. Ik kijk alleen zelf of ik interesseberichten ontvang. Werpt nu zijn vruchten af, want heb volgende week eerste datequote:Op donderdag 3 november 2005 19:23 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
wehhe, ik ken aardig wat vrouwen van Relatieplanet![]()
Gemiddeld krijgen ze rond de 50 berichten per dag, dus als jij daar tussen staat met een standaardberichtje zal je niet echt opvallen..
Je kunt beter een afwijkend profiel neerzetten zodat je beetje opvalt met je tekst vergeleken met de rest, neem van mij aan dat dat werkt![]()
quote:PS: Als je wilt reageren meel naar: ..
Mn gratis membership loopt namelijk morgen af.
En nou zal het best wel eens zo zijn, dat iemand z'n abo afloopt, maar waarom zie ik ze dagen later gewoon weer ingelogd danquote:ik ben het nog maar een paar dagen geloof ik , dan verloopt het full member lidmaatschap..dus hierbij stuur ik je gelijk maar even m`n hotmail , ......@hotmail.com(ook msn).
kunnen we tenminste op meerdere manieren contact houden
Die interesseberichtjes reageer ik niet op, dat zijn er honderden, mannen klikken toch maar raak...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:57 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Maar zo doe ik dat niet. Ik verstuur praktisch geen interesseberichten. Ik kijk alleen zelf of ik interesseberichten ontvang. Werpt nu zijn vruchten af, want heb volgende week eerste date![]()
Ja maar dat komt omdat je vrouw bent. Die worden idd overladen met onzinberichtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die interesseberichtjes reageer ik niet op, dat zijn er honderden, mannen klikken toch maar raak...
Ik reageer alleen op gewone berichtjes![]()
Daar heb je helemaal gelijk in, op zich wel een voordeel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ja maar dat komt omdat je vrouw bent. Die worden idd overladen met onzinberichten
Vrouwen die zelf een interesseberichtje sturen gaan volgens mij veel gerichter te werk. Dus daarom reageer ik ook alleen op meiden die mij er een sturen, dan weet je redelijk zeker dat ze daar serieus in zijn.![]()
Jij hyvet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zit jij nou ook op datingsites, broer?
Ik voel me echt heel uniek.
Dit is de eerste waar ik me heb geregistreerd. Hopelijk is dat een verzachtende omstandigheid. En ik hou me er niet actief mee bezig. Dat spreekt ook al vóór me, vind ik. Bovendien maakt het niet uit wat ik doe, want tot 'daten' komt het met mij toch niet.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zit jij nou ook op datingsites, broer?
Dat ben je ook, I.R. Dat ben je ook.quote:Ik voel me echt heel uniek.
Artificial Intelligence is onfeilbaar. Zie dit als een bevestiging van wat jullie alletwee eigenlijk al dachten...quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef thaleia het volgende:
Ik had een vriend van me op Paiq gewezen en drie dagen na z'n aanmelding kreeg ik een e-mail dat ik een match met 'm had![]()
Schande!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:21 schreef thaleia het volgende:
... en merkte meteen op dat we elkaar zo wel handig aan credits kunnen helpen door veel te chatten e.d.
you've got mailquote:Op zondag 6 november 2005 04:20 schreef Eur0tiC het volgende:
iemand nog een Paiq accountje over voor een M ?
Kreeg gewoon deze melding bij Paiqquote:Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Als er nog meer mensen invites willen: ik heb er nog eentje voor een man en twee voor vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |