Niet iedereen slokt elkaar volledig op hoor. De beste relaties zijn wat mij betreft nog altijd de relaties waarin je volkomen vrij wordt gelaten. Dat op elkaars lip zitten de hele tijd is misschien de eerste tijd wel leuk, maar gaat snel vervelen. Ik ken mensen die zo enorm van hun partner houden dat ze echt niet meer zonder die persoon kunnen leven. Dat vind ik eigenlijk knap tragisch. Een partner maakt je leven completer, maar het kan toch nooit zo zijn dat er zonder die persoon geen leven meer mogelijk is. En toch ken ik mensen die dat echt vinden en waarbij dat ook is gebleken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:38 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat kan maar danzit de relatie volgens mij niet goed hoor
Tuurlijk. En de nacht is nog lang. Over een kwartiertje knallen we weer een uur terug in de tijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:40 schreef latevogel het volgende:
[..]
ja das weer lekker hé
heb je wel een biertje voor me lieverd![]()
Dat zou mij juist erg tegengevallen zijn. Nu zit hij nog een beetje naast de gebruikelijke type-casting.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost had eigenlijk homo moeten zijn toch?
ow das helemaal niet verkeerdquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En de nacht is nog lang. Over een kwartiertje knallen we weer een uur terug in de tijd
Dido zou zeggen: "Ja, echt?? Nou, dank je"quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zou mij juist erg tegengevallen zijn. Nu zit hij nog een beetje naast de gebruikelijke type-casting.
Maar hij heeft de afgelopen weken wel zijn meerwaarde een beetje verspeeld.
Niettemin vind ik hem nog steeds de meest aangename, samen met Dido nu.
Zo das een diep onderwerp in een BB topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedereen slokt elkaar volledig op hoor. -knip-
Als we wat jonger waren misschien. Ik voel me nog steeds 20, maar ben het helaas niet meer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow das helemaal niet verkeerd
un nog wij in bb huis![]()
dat is andersquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet iedereen slokt elkaar volledig op hoor. De beste relaties zijn wat mij betreft nog altijd de relaties waarin je volkomen vrij wordt gelaten. Dat op elkaars lip zitten de hele tijd is misschien de eerste tijd wel leuk, maar gaat snel vervelen. Ik ken mensen die zo enorm van hun partner houden dat ze echt niet meer zonder die persoon kunnen leven. Dat vind ik eigenlijk knap tragisch. Een partner maakt je leven completer, maar het kan toch nooit zo zijn dat er zonder die persoon geen leven meer mogelijk is. En toch ken ik mensen die dat echt vinden en waarbij dat ook is gebleken.
http://bigbrother.fok.nl/blog/881quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:49 schreef Ferdii het volgende:
ben ik ff 2 uurtjes weg, gebeurd er weer wa leusk in het huis
heb het hele muize gedoe gemist
ow jeequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als we wat jonger waren misschien. Ik voel me nog steeds 20, maar ben het helaas niet meer.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:47 schreef lovebear het volgende:
je gaat ook wel eens zonder elkaar stappeno vakantie een week of zo
maar dit is voor zo lang en je heb geen contact met elkaar niet even kunnen bellen ozo en dat kan bij de eerste 2 dingen wel
als je t moeilijk heb wil je t toch ff kwijt aan een vertrouwd persoon ook
opa bakkebaard spreektquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als we wat jonger waren misschien. Ik voel me nog steeds 20, maar ben het helaas niet meer.
Ach, het gaat over wel of niet in BB gaan zitten als je een relatie hebt. Het gaat dus over BB en dit is in feite een SC topic, dus...quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo das een diep onderwerp in een BB topic
Maar ben het met je eens hoor, denk alleen niet dat dit in een SlowChat BB pastOf mensen moeten nu reageren omdat de bewoners nu toch slapen
![]()
![]()
Tsja Ferdii, dat was jammer joh, was ff geinig om te zien al die mafkezen raar doen om 1 muisjequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:49 schreef Ferdii het volgende:
ben ik ff 2 uurtjes weg, gebeurd er weer wa leusk in het huis
heb het hele muize gedoe gemist
Wel dan Chantalquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:52 schreef doka het volgende:
[..]
opa bakkebaard spreektmaar je bent vast niet ouder dan rob en chantal gok ik, dus je maakt nog een kans
![]()
Is een baby van een week ook genoeg? O nee, dan ga je er juist uit hequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, het gaat over wel of niet in BB gaan zitten als je een relatie hebt. Het gaat dus over BB en dit is in feite een SC topic, dus...
Zou je in het BB huis gaan als je jonge kinderen hebt? Dat is nog iets pittiger vind ik zelf.
Is niet helemaal waar LV. In het begin bleven ze tot in de late/vroege uurtjes op. Alleen door die weekopdrachten zit dat er niet meer inquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:51 schreef latevogel het volgende:
[..]
ow jee
ik had me weer opgeven hoor en ga er zo in......... leeftijd maakt in deze groep niks uit wij zijn nog jong van geest en leven nog in late uurtjes ,dat kan je van huidige groep helaas niet zeggen dat zijn vroeg slaperswatjes
'quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/881
Ik denk dat Rob's geheim is dat hij 54 is, ipv 44.quote:
Ouch. Hoe oud is Chantal eigenlijk? Ze ziet eruit als een jaar of 45 ofzo, maar ze zal wel weer jonger zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |