Sinds Dido zei dat Menno haar probeerde te zoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Maar als Menno er niet bij is, boort Roel hem regelrecht de grond in.
Dat lijkt mij dus wél erg leuk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik zou het nooit uithouden met zoveel vreemden, zoveel verschillende persoonlijkheden
Sindsdien helemaal ja, maar volgens mij vindt hij altijd al dat Menno veel te gluiperig is en alles doet om te winnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds Dido zei dat Menno haar probeerde te zoenen.
Sinds het Menno-bashing is Roel hem telkens uit de weg gegaan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno en Roel hebben al regelmatig 's nachts met elkaar zitten praten hoor. Dit is echt niet de eerste keer. Maar als Menno er niet bij is, boort Roel hem regelrecht de grond in.
Voor dat geld ga ik dus echt niet voor lange tijd van huis weg en me in een huis op laten sluiten met een stel vreemden. Dat is dat me gewoon niet waard. Is veel geld, maar bijlange na niet genoeg om het gemis van m'n gezin te compenseren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Roel heeft nu 4500¤ startgeld, ongeveer hetzelfde bedrag aan daggeld plus 10.000 door die opdracht.
Niet slecht voor twee maanden op een bank hangen.
Dan heb ik respect voor je, zijn maar weinig mensen die dat kunnenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren alleen maar steeds minder gaan werken, juist omdat ik niet geldgeil ben. Ik zorg gewoon dat ik precies genoeg heb en dat is voldoende. Daardoor ben ik nu 4 dagen vrij per week en werk er maar drie. Vrije tijd is waardevoller dan geld, wat mij betreft.
nopequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef Day het volgende:
Iemand hier enig idee wat de fysieke opdracht zou kunnen zijn?
Is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt mij gewoon ook echt een magnifieke ervaring. Ik zie ze ook zeer zeker niet als lunatics, misschien dat dat ook scheeltquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:17 schreef Snaptnix het volgende:
Wat voor ervaring in godsnaam lange tijd opgesloten met een stel andere lunatics
Dan nog, 9000¤ is een hoop geld voor een stinkende kraker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:23 schreef Foreverblue het volgende:
Die 10.000 is nog niet zeker... niemand mag het vinden plus... hij moet het ongezien het huis uit zien te krijgen mocht die eruit gaan. Tenzij hij de winnaar is natuurlijk.
Mensenkennis. Roel!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Sindsdien helemaal ja, maar volgens mij vindt hij altijd al dat Menno veel te gluiperig is en alles doet om te winnen.
Er zit ook niemand in met een gezin, alleen Rob heeft een ex-vrouw, tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:25 schreef Snaptnix het volgende:
Voor dat geld ga ik dus echt niet voor lange tijd van huis weg en me in een huis op laten sluiten met een stel vreemden. Dat is dat me gewoon niet waard. Is veel geld, maar bijlange na niet genoeg om het gemis van m'n gezin te compenseren.
Zal wel een duur-opdracht worden, met een bepaalde afstand die ze af moeten leggen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef Day het volgende:
ja en 2 kids wel volwassenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Er zit ook niemand in met een gezin, alleen Rob heeft een ex-vrouw, toch
Denk je dat echt? Dat die personen hun eigen werkelijkheid wilden ontvluchten? Tanja begrijp ik nog steeds niet waarom ze in godsnaam in het huis ging????? Als zwangere vrouw, camera's op je, labiel persoon etc....Willem net over zijn scheiding heen, Deuziree?? Gewoon een zeur?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
BB is dermate extreem dat het echt impact kan hebben op hoe de bewoners de rest van hun leven zullen gaan leiden. Het is voor velen een soort vluchtweg van hun huidige realiteit.
Dat was voor bijvoorbeeld Willem, Tanja, Desiree, Karin en nog veel meer duidelijk het geval.
Ik denk als dat mijn motivatie was, ik niet voor 25000 zou gaan, omdat dat mijn leven niet zou veranderen.
De hoofdprijs is een andere zaak natuurlijk.
Ik kan me voorstellen dat sommige bewoners ondanks winkansen toch kiezen voor een zo lang mogelijk verblijf.
In deze BB idd wel. Tot nu toe heeft er altijd wel iemand met gezin in gezeten geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Er zit ook niemand in met een gezin, alleen Rob heeft een ex-vrouw, toch
Mijn vrouw en ik werken beide 3 dagen per week. Dat gaat perfect.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan heb ik respect voor je, zijn maar weinig mensen die dat kunnen
Maarre, met welk werk kan je 3 dagen werken en toch een huishouden betalen? Ik werk 5 dagen en het is net genoeg om alles te kunnen betalen, en ik verdien toch een aardig salaris dacht ik.
Sorry, off-topic, maar er gebeurt nu helemaal niks
kan net zo heftig zijn ja. Al zou ik het misschien ietsjes makkelijker vinden als nu mt de wetenschap dat ik m'n meissie dan langere tijd niet kan zien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
ja en 2 kids wel volwassen
maar joost en nathalie hebben ook een vriend/vriendin die laat je ook achter
Vang de muisquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:26 schreef Day het volgende:
tanja deed t omdat ze zoveel schulden heeftquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat die personen hun eigen werkelijkheid wilden ontvluchten? Tanja begrijp ik nog steeds niet waarom ze in godsnaam in het huis ging????? Als zwangere vrouw, camera's op je, labiel persoon etc....Willem net over zijn scheiding heen, Deuziree?? Gewoon een zeur?En Karin ontvluchtte haar saaie maar rijke bestaan met liefhebbende man en kids??
Ik zie ze meer als sociaal experiment.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is moeilijk uit te leggen, maar het lijkt mij gewoon ook echt een magnifieke ervaring. Ik zie ze ook zeer zeker niet als lunatics, misschien dat dat ook scheelt![]()
Beter, meer vrije tijd, is heel wat waard. Helaas moet ik 5 dagen blijven werken om alles te kunnen betalen. Maar goed, over dit onderwerp moet ik niet hier zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik werken beide 3 dagen per week. Dat gaat perfect.
groot gelijk heb je je heb een gezin en als je gelukkig ben hoe t nu is met liefde om je heenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
kan net zo heftig zijn ja. Al zou ik het misschien ietsjes makkelijker vinden als nu mt de wetenschap dat ik m'n meissie dan langere tijd niet kan zien.
Dat denk ik echt ja. (Karin had Kanker gehad, he?quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat die personen hun eigen werkelijkheid wilden ontvluchten? Tanja begrijp ik nog steeds niet waarom ze in godsnaam in het huis ging????? Als zwangere vrouw, camera's op je, labiel persoon etc....Willem net over zijn scheiding heen, Deuziree?? Gewoon een zeur?En Karin ontvluchtte haar saaie maar rijke bestaan met liefhebbende man en kids??
hoiquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef latevogel het volgende:
hoi![]()
ik hoor een douche en denk
ook mooi plaatje van kerel nu in de douche![]()
Weggeschopt, reactie, nul komma nulquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Wat heeft Rob met de 'muis' gedaan?
Ik denk dat hun partners weinig druk uitgeoefend hebben, die zijn blij dat ze een tijdje van ze verlost zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:30 schreef lovebear het volgende:
maar joost en nathalie hebben ook een vriend/vriendin die laat je ook achter
nix die is ni gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef Foreverblue het volgende:
Wat heeft Rob met de 'muis' gedaan?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hun partners weinig druk uitgeoefend hebben, die zijn blij dat ze een tijdje van ze verlost zijn.
Verkeerd gedachtquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:36 schreef latevogel het volgende:
hoi![]()
ik hoor een douche en denk
ook mooi plaatje van kerel nu in de douche![]()
dat kan maar danzit de relatie volgens mij niet goed hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat hun partners weinig druk uitgeoefend hebben, die zijn blij dat ze een tijdje van ze verlost zijn.
Oh ja! Nu weet ik het weer, die Maurice met zijn leuke spelletjes met haar drukt dat beeld steeds wegquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat denk ik echt ja. (Karin had Kanker gehad, he?)
ja das weer lekker héquote:
Sorry, nee dank je, de kosten om naar Hoogeveen te rijden zijn hoger dan het bioscoopkaartjequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:40 schreef avonne het volgende:
Woont hier toevallig iemand in Hoogeveen?
Ik vind net een gratis bioscoopkaartje tussen de rommel.
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |