Oh ja ik zat ook al te kijken, van WTF die gast ken ik. Tnkxquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef PM-girl het volgende:
Waar ken ik die acteur van, die jack speelde?
Jeremy Lindsay Taylor, Kurt uit Heartbreak High
Dat Becky en Dave niet bij de begrafenis waren vond ik ook wel vreemd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tess in priincipe ook, zij komt uit 'The Big City' en was aanvankelijk naar Drovers gekomen om haar deel van de erfenis op te eisen. Later is ze gebleven hoewel ze ook nog enkele afleveringen in Melbourne 'is geweest'
Het is inderdaad echt minder leuk nu Claire eruit is maar wees gerust, het komt wel goed hoor![]()
Trouwens vreemd dat zowel Becky ALS dave niet op de begravenis waren![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wist niet eens dat Lisa Chappell, een cd had gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:01 schreef melismay het volgende:
Er komen wel meer mensen in voor die ook in Heartbreak High zaten. Sandra is er ook 1 van
volgens NET5 op 21 juniquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nooit geweten
Meg speelt trouwens ook in die Australische Politie serie , Police Resceu
Was vroeger ook bij ons op TV
weet iemand wanneer de nieuwe afleveringen op tv komen trouwens/?
Dat had ik ook, heel vreemd jah.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:52 schreef Bigs het volgende:
Ik ben nog steeds seizoen 1 aan het inhalen.. wel raar om dat nu te zien met Claire
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef MsInfidelity het volgende:
"BERICHT VAN NET5.!
Van 'McLeods Daughters' hebben we seizoen 1,2,3 en 4 uitgezonden. Momenteel zijn we deze seizoenen aan het herhalen. Het nieuwe seizoen (seizoen 5) zal worden aangesloten op deze herhalingen. Om precies te zijn beginnen we op 21 juni met het vijfde seizoen.
Wij hebben pas in 2007 de rechten om seizoen 6 van McLeods Daughters uit te zenden. Dit seizoen zal dus nog even op zich laten wachten."
Voor degene die het nog niet wisten...![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:20 schreef melismay het volgende:
Ik vond het wel een gave aflvering met wat had kunnen zijn enzo, alleen jammer dat Nick nu weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell yeahquote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef MsInfidelity het volgende:
"BERICHT VAN NET5.!
Van 'McLeods Daughters' hebben we seizoen 1,2,3 en 4 uitgezonden. Momenteel zijn we deze seizoenen aan het herhalen. Het nieuwe seizoen (seizoen 5) zal worden aangesloten op deze herhalingen. Om precies te zijn beginnen we op 21 juni met het vijfde seizoen.
Wij hebben pas in 2007 de rechten om seizoen 6 van McLeods Daughters uit te zenden. Dit seizoen zal dus nog even op zich laten wachten."
Voor degene die het nog niet wisten...![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en toen begonnen de herhalingen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |