De lichtinval is anders wel heel realistisch, ik denk dat dit gewoon een andere versie van die Fleshlight is...dit is een blik bier, dat andere een zaklamp, ik denk wel dat het echt is iigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef The_Terminator het volgende:
Dat is letterlijk 'kut'bier![]()
Had het al eerder gezien, maar dan was het een soort van zaklamp ding. Blijkbaar is dit een leuk fotosoepje![]()
Nee, kijk maar naar het 'deksel'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:03 schreef The_Terminator het volgende:
Dat is letterlijk 'kut'bier![]()
Had het al eerder gezien, maar dan was het een soort van zaklamp ding. Blijkbaar is dit een leuk fotosoepje![]()
Nu je het zegt... Heb even beter gekeken en dat eerste 'blikje' (waarbij de dop er nog op zit) ziet er wel heel plastic achtig uit. Zal dan inderdaad wel een nieuwe versie zijn, de zaklamp viel natuurlijk al teveel opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
De lichtinval is anders wel heel realistisch, ik denk dat dit gewoon een andere versie van die Fleshlight is...dit is een blik bier, dat andere een zaklamp, ik denk wel dat het echt is iig
waarom zit jij in t tsjechisch te googlen dan ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar het 'deksel'
ik vond m toen ik googlede op Pivo(Tsjechisch voor bier), dus wie heet is ie op http://www.christineleduc.cz wel te koop
de 'fleshlight' beweert nog steeds het meest verkochte sexspeeltje voor mannen te zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Heb even beter gekeken en dat eerste 'blikje' (waarbij de dop er nog op zit) ziet er wel heel plastic achtig uit. Zal dan inderdaad wel een nieuwe versie zijn, de zaklamp viel natuurlijk al teveel op![]()
gaat best traagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de 'fleshlight' beweert nog steeds het meest verkochte sexspeeltje voor mannen te zijn
http://www.fleshlight.com
[afbeelding]
Er zijn zelfs hulpstukken voor![]()
Mannenspeeltjes zullen toch ook wel verschillende standen hebben?quote:
Ach, en anders ga je ff op tweakers.net vragen hoe je zo'n ding kunt 'tweaken'. Die gasten kunnen immers alles sneller maken. Denk trouwens dat het voltage een beetje opvoeren wel het gewenste effect heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mannenspeeltjes zullen toch ook wel verschillende standen hebben?
handstand , marktstand...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mannenspeeltjes zullen toch ook wel verschillende standen hebben?
Ja als ik standje zeg dan denkt men in deze context meteen aan iets anders, maar ik bedoelde eigenlijk de snelheid...vibrators hebben ook verschillende snelhedenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
handstand , marktstand...![]()
jezus ik lijk wel stoned![]()
ja johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja als ik standje zeg dan denkt men in deze context meteen aan iets anders, maar ik bedoelde eigenlijk de snelheid...vibrators hebben ook verschillende snelheden
Ach, gewoon modden en er een centrifuge motor ofzo op zettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt liever een boor?
[afbeelding]
was het niet de bedoeling om gewoon je blikje bier te neuken?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef remlof het volgende:
zou dat nou niet lastig drinken uit zo'n plastic vagina
Een kut met biersmaak en dan beffen.. geloof dat ik wel mannen ken die daar een moord voor zouden doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
was het niet de bedoeling om gewoon je blikje bier te neuken?
Nounou, wat ouderwets zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef NJ het volgende:
Ik hou het wel bij een tapvat en een vrouw, als je het niet erg vindt.
Hey! Heb je enig idee hoe modern zo'n tapvat is?quote:
Heb je ook de vlekken opgemerkt op het dekbedquote:
Daar heb je een punt ja, jij wint.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey! Heb je enig idee hoe modern zo'n tapvat is?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Heb je ook de vlekken opgemerkt op het dekbed
Waarom hebben ze een Orang Oetang ingehuurd om dat ding vast te houden eigenlijk?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |