quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef ruby het volgende:
Ben ik weer.
Jezus, ze gaan meteen slapen. Belachelijk.
hey rubyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef ruby het volgende:
Ben ik weer.
Zie je het causaal verband?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef ruby het volgende:
Ben ik weer.
Iemand vragen of hij zijn Nijntje-verhaaltjes voor zich wil houden is wel even wat anders dan een doodsverwensing.quote:
ach je kan beter het zekere voor het onzekere nemen met al die kutnewbies!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach je kan beter het zekere voor het onzekere nemen met al die kutnewbies!
Voorzichtig met zulke uitspraken hoor, anders krijg je Scan over je heen en als die eenmaal begint............quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
vinnet trouwens altijd lache met die lieske, zukke verhalen over hoe een durf ze heeft en wat voor belhamel ze is op school, maar ohwohw 1 balletje tegen d'r knie en ze doet zich voor als ware ze een heuse vietnam veteraan.......
hoe je dat type(zegt)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach je kan beter het zekere voor het onzekere nemen met al die kutnewbies!
Hij kijkt een film dus snel, snel, even Lieske bashenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Voorzichtig met zulke uitspraken hoor, anders krijg je Scan over je heen en als die eenmaal begint............![]()
Duh...dat heeft ie al zovaak in 2voud gehoord dat woord zit in zijn geheugen gegriftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
APK is xenofoob, APK is xenofoob...
Zoek dat maar op in het woordenboek![]()
Als je nou 'krijg de klote kanker, klootzak' durft te typen, ben jij bijna kandidaat newbie-afquote:
Daar heeft Lieske niemand voor nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kijkt een film dus snel, snel, even Lieske bashen![]()
En hij heeft er nóg niks van opgestoken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duh...dat heeft ie al zovaak in 2voud gehoord dat woord zit in zijn geheugen gegrift![]()
internetversieelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat newbiebashen is ook wel erg internetversieel he?
Daar heb ik geen woordenboek voor nodig. Misantroop ben ik ook nog overigens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
APK is xenofoob, APK is xenofoob...
Zoek dat maar op in het woordenboek![]()
Lekker, begin jij maar...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over sex hebben?
Ze hebben wel een zware week gehad natuurlijk, met onderbroken nachtrust enzo. Zo vreemd vind ik het niet. Wel jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, valt me op dat sommigen echt enorm lang slapen. Twaalt uur geleden zijn ze pas opgestaan en nu alweer naar bed!
Scan is wijs genoeg om over mijn provocaties t.a.v. Lieske heen te lezen heb ik het gevoelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Voorzichtig met zulke uitspraken hoor, anders krijg je Scan over je heen en als die eenmaal begint............![]()
Ja, ik geloof het wel ja.quote:
das beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef demins het volgende:
[..]
Als je nou 'krijg de klote kanker, klootzak' durft te typen, ben jij bijna kandidaat newbie-af
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dus mag jij nieuwsgierig zijn en ik niet?![]()
Het kalf weet zichzelf idd vaak zat voor schut te zettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Spewey het volgende:
[..]
Daar heeft Lieske niemand voor nodig
Bijkomend voordeel zou zijn dat ik dan 48 uur van dat kleutergelul verlost zou zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef demins het volgende:
Als je nou 'krijg de klote kanker, klootzak' durft te typen, ben jij bijna kandidaat newbie-af
had dit ook wel een beetje verwachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een zware week gehad natuurlijk, met onderbroken nachtrust enzo. Zo vreemd vind ik het niet. Wel jammer
En misogynist?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik geen woordenboek voor nodig. Misantroop ben ik ook nog overigens.
Prediker "onderzoekt alles en behoudt 'alleen' het goede"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hij heeft er nóg niks van opgestoken?![]()
Zal wel loslopen, heb al uren geen blauw of rood meer gezien...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel zou zijn dat ik dan 48 uur van dat kleutergelul verlost zou zijn.![]()
ookal lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef newsman het volgende:
hips, daar was ik weer.
Met een beetje mazzel haalt BB ze vannacht nog uit hun nestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
had dit ook wel een beetje verwacht
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef newsman het volgende:
hips, daar was ik weer.
gelukkig, maar kan nog komen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kijkt een film dus snel, snel, even Lieske bashen![]()
I stand corrected!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja want ik ben geen newbie en jij wel
![]()
Jaaaaah!! Josti en Chantal bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel haalt BB ze vannacht nog uit hun nest
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Prediker "onderzoekt alles en behoudt 'alleen' het goede"![]()
goede vraag, heeft zei ooit in een liveuitzending gezeten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef AnTjUh het volgende:
Joost ff kijken naar Brenda
Heeft iemand Brenda wel een gezien???
[afbeelding]
Uiteraard, maar dat zit al bij misantroop inbegrepen natuurlijk.quote:
Roel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:24 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jaaaaah!! Josti en Chantal bijvoorbeeld!
Ow? Tellme Tellme Tellme!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
Roel kreeg een waarschuwing ?
ja in t begin volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef Ferdii het volgende:
[..]
goede vraag, heeft zei ooit in een liveuitzending gezeten?
Hij zat in z'n badjas op het roeiapparaat.... En dat mag niet...quote:
ja hij zat emt ze badjas op het roei apparaat, en dat mag nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
ging met badjas roeien en dat mag nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef cuall het volgende:
Soms wel. Zeker als ik daardoor kostbare slaaptijd door de week ben kwijtgeraakt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
Die kruipen uiterst geniepig door het topic, kijk maar naar de TT, die was ook opeens veranderd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef flugeltje het volgende:
Zal wel loslopen, heb al uren geen blauw of rood meer gezien...
iedere dag weer, maar om die gedachte te verdringen zet ik dan weer de streams aan !quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Misschien een wat rare vraag, maar hebben jullie aan het eind van de dag ook vaak spijt dat je weer uren lang naar niets heb zitten kijken?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Uh oh, slome Jacob heeft een site met 'grappige' plaatjes gevonden.quote:
gewoon die hele fles achterover slaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef ruby het volgende:
Ik neem maar een nip van m'n rosé. Iemand moet het toch doen.
Is goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over sex hebben?
Ik zie liever Roel in z'n badjas dan Joost in z'n Nathaliepakjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zat in z'n badjas op het roeiapparaat.... En dat mag niet...
Als ze nou geroepen hadden "Tanja je gaat eruit", was het veel leuker geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Arcee het volgende:
Mensen schreeuwen "Big Brother!" bij 't hek. Origineel.
soms wel en soms niet ligt er aan of er iets leuks is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
niet eens gemerktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Die kruipen uiterst geniepig door het topic, kijk maar naar de TT, die was ook opeens veranderd.![]()
beter hadden ze chantal <random scheldwoord> geroepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Arcee het volgende:
Mensen schreeuwen "Big Brother!" bij 't hek. Origineel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, slome Jacob heeft een site met 'grappige' plaatjes gevonden.
Ja, helaas, ja....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik zie liever Roel in z'n badjas dan Joost in z'n Nathaliepakje
Helaas heb ik nog maar een halve glas over. Jammer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
gewoon die hele fles achterover slaan![]()
![]()
vandaag was het tot 22:20 leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Maar dit forum maakt weer veel goed.
Ik vond het weer helemaal niets vandaag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
soms wel en soms niet ligt er aan of er iets leuks is gebeurd.
De dag was wel leuk maar de avond is weer erg saai
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Prediker "onderzoekt alles en behoudt 'alleen' het goede"![]()
Nu we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Scan, daar hebben ze drank vooruit gevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Echt een toppertje, geen gelul gewoon werken en knokken voor zijn geld!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Menno gaat weer voor de hoofdprijs![]()
das jamemr iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog maar een halve glas over. Jammer.![]()
Riri, hoe kan het nou toch dat de enige keren dat ik jou zie posten het iets negatiefs over Menno is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef riri het volgende:
Gossie,om half 12 nog als een bezetene gaan fietsen,wat een monomaan gedrag,heeft blijkbaar niets gezelligers te doen
ik hoop dat BB nu door de luidspreker schalt...menno, jij wil zo graag fietsen? nou blijf maar lekker dan de hele nacht tot 7 uur aan één stuk door fietsen
![]()
En Menno heeft itt de rest van het vullis wel genoeg discipline in zijn donder om dat dan ook te volbrengen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:31 schreef riri het volgende:
Gossie,om half 12 nog als een bezetene gaan fietsen,wat een monomaan gedrag,heeft blijkbaar niets gezelligers te doen
ik hoop dat BB nu door de luidspreker schalt...menno, jij wil zo graag fietsen? nou blijf maar lekker dan de hele nacht tot 7 uur aan één stuk door fietsen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |