Daar heb ik geen woordenboek voor nodig. Misantroop ben ik ook nog overigens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
APK is xenofoob, APK is xenofoob...
Zoek dat maar op in het woordenboek![]()
Lekker, begin jij maar...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over sex hebben?
Ze hebben wel een zware week gehad natuurlijk, met onderbroken nachtrust enzo. Zo vreemd vind ik het niet. Wel jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, valt me op dat sommigen echt enorm lang slapen. Twaalt uur geleden zijn ze pas opgestaan en nu alweer naar bed!
Scan is wijs genoeg om over mijn provocaties t.a.v. Lieske heen te lezen heb ik het gevoelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Voorzichtig met zulke uitspraken hoor, anders krijg je Scan over je heen en als die eenmaal begint............![]()
Ja, ik geloof het wel ja.quote:
das beterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef demins het volgende:
[..]
Als je nou 'krijg de klote kanker, klootzak' durft te typen, ben jij bijna kandidaat newbie-af
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dus mag jij nieuwsgierig zijn en ik niet?![]()
Het kalf weet zichzelf idd vaak zat voor schut te zettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Spewey het volgende:
[..]
Daar heeft Lieske niemand voor nodig
Bijkomend voordeel zou zijn dat ik dan 48 uur van dat kleutergelul verlost zou zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef demins het volgende:
Als je nou 'krijg de klote kanker, klootzak' durft te typen, ben jij bijna kandidaat newbie-af
had dit ook wel een beetje verwachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een zware week gehad natuurlijk, met onderbroken nachtrust enzo. Zo vreemd vind ik het niet. Wel jammer
En misogynist?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb ik geen woordenboek voor nodig. Misantroop ben ik ook nog overigens.
Prediker "onderzoekt alles en behoudt 'alleen' het goede"quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En hij heeft er nóg niks van opgestoken?![]()
Zal wel loslopen, heb al uren geen blauw of rood meer gezien...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel zou zijn dat ik dan 48 uur van dat kleutergelul verlost zou zijn.![]()
ookal lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef newsman het volgende:
hips, daar was ik weer.
Met een beetje mazzel haalt BB ze vannacht nog uit hun nestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
had dit ook wel een beetje verwacht
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef newsman het volgende:
hips, daar was ik weer.
gelukkig, maar kan nog komen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kijkt een film dus snel, snel, even Lieske bashen![]()
I stand corrected!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja want ik ben geen newbie en jij wel
![]()
Jaaaaah!! Josti en Chantal bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel haalt BB ze vannacht nog uit hun nest
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Prediker "onderzoekt alles en behoudt 'alleen' het goede"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |