Ik zou hem het bed niet uitschoppen idd...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij heeft gewoon 't gezicht wat geld oplevert.
ook lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Fokyou2 het volgende:
[..]
Die....zit nu ook bij mij op schoot![]()
Egoist!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef Fokyou2 het volgende:
[..]
Die....zit nu ook bij mij op schoot![]()
Ja maar goed... dat meisje met dat roze hoedje was toch ook een leuk dametje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef indahnesia.com het volgende:
hij heeft gewoon 't gezicht wat geld oplevert.
Die heb ik gemist. Alleen die laatste gezien, met der beroemde vaderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:47 schreef tonks het volgende:
@Dizer, die eerste aretha was toch die met die gekke kleren aan?
ik wel, en hard ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou hem het bed niet uitschoppen idd...![]()
was een leuk dametje ja, maar als 15-jarige moet je dat niet hebben, dan moet je 18 zijn. Levert het veel meer geld op. Daar gaat het om bij Idols natuurlijk. Volgens mij zit een contract met Playboy/Playgirl er gewoon bij...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ja maar goed... dat meisje met dat roze hoedje was toch ook een leuk dametje?
Het valt mij wel vaker op dat (mooie) meisjes veel sneller worden afgewezen dan (mooie) jongens.
En ja, ik weet waarom het is, maar ik vind het dan toch niet helemaal eerlijk.
Ja, want de rest van de mensen die doorgegaan zijn bij de audities hebben ook in de playboy gestaan!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was een leuk dametje ja, maar als 15-jarige moet je dat niet hebben, dan moet je 18 zijn. Levert het veel meer geld op. Daar gaat het om bij Idols natuurlijk. Volgens mij zit een contract met Playboy/Playgirl er gewoon bij...![]()
A kijk, mannetje heeft zich toch van z'n taak gekweten en envelopje op de bus gedaan....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wel, en hard ook.
trouwens nog bedankt voor de postzegels![]()
bij wijze van spreke dan ook. Er moet geld verdiend worden, op zoveel mogelijk manieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, want de rest van de mensen die doorgegaan zijn bij de audities hebben ook in de playboy gestaan!
Toch zullen ze hem niet zomaar de workshops in laten gaan. Typisch zo iemand die door een hoop soppende pubermeisjes heel ver komen kan, die laten ze straks dus alleen door als ze er een stuk zekerder over zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:19 schreef flugeltje het volgende:
Maar nog ff over die knul...
Ik denk dat ie écht kan zingen als hij eraan werkt. Hij heeft een apart stemgeluid, niet 13 in dozijn. Daarnaast is ie erg lekker... Ergo: met een beetje werk kan het wel een idool worden.
Ik ben geen pubermeisje...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch zullen ze hem niet zomaar de workshops in laten gaan. Typisch zo iemand die door een hoop soppende pubermeisjes heel ver komen kan, die laten ze straks dus alleen door als ze er een stuk zekerder over zijn.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef milagro het volgende:
ik zit nu de hele tijd met "ik ben een beetje moe" in mijn hoofd, en ik ken dat hele lied niet
Dat had ik vorige week ook al, met het voorstukjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef milagro het volgende:
ik zit nu de hele tijd met "ik ben een beetje moe" in mijn hoofd, en ik ken dat hele lied niet
Ik zou hem zelf ook door laten gaan hoor... uitstraling heeft 'ie en zijn stem zelf is niet eens zo onprettig... de techniek is alleen nog vrij matig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben geen pubermeisje...![]()
Maar ik sop wél![]()
Hij zal waarschijnlijk ook niet heel erg ver gaan komen, maar je weet het niet. Misschien krijgen ze hem nog op het juiste spoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |