Omdat ie naast Bob zitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:Playboy
hoe heeft hij dat zo snel door?
enigszins aangepast .. sorry voor de inderdaad erg kort maar krachtige OPquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik was er mee bezig, maarja toen was deze ineens al geopend...
Het sttttortttterttt een beetjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef Repeat het volgende:
kut kut kut kut hele tijd gaat dat ding bufferen, kan het bijna niet volgen....![]()
Redelijk goede verbinding hier hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef Repeat het volgende:
wat een kutverbinding zeg. Kom op als er zoveel mensen naar kijken, zorg dan voor wat meer bandbreedte ofzo
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuke aflevering, net teruggekeken. Internet kijk ik maandagavond wel.
Alleen Saaidols hoeft voor mij niet zo
ik via demonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:40 schreef Sjonnjoop het volgende:
brakke verbinding ligt aan je provider? Ik zit hier via xs4allstreamcast en dat werkt perfect
Bedoelje ook de afterparty ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:40 schreef StephanL het volgende:
De uitzending staat al op internet
Kei gaafWatervingeren
Klopt bij mij ook, dus de internet uitzending staat er nog niet op.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoelje ook de afterparty ?
Nou ik zit van vorige week zaterdag te kijken![]()
Er staat wel 29 oktober erop !
Maar geen beelden van gisteren.![]()
Ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt bij mij ook, dus de internet uitzending staat er nog niet op.
Ik heb ook alleen de afterparty niet gezien. Maar maandagavond heb je ook de afterparty internetuitzending op TV. 23:00 op Ned 3quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik
heb gelukkig de uitzending wel gezien gister !
Alleen de afterparty niet![]()
Ik heb zelfs die van vorige week zaterdag gisteren pas op internet terug gekeken de afterparty dan![]()
Dus kijk ik van de week wel op internet![]()
Dan Viert de VARA haar 80 jaar bestaan !quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgende week vanuit het Luxor... en ik ga er heen!![]()
Ja, daar ga ik heen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan Viert de VARA haar 80 jaar bestaan !
Dan komt Paul de Leeuw van 20.00-22.00 op televisieZo zei die dus ! ?
Gaaf zeg !quote:
Adje is wel vaak te zien bij Paulquote:Vinden jullie nou ook dat de afleveringen van het 'nieuwe' seizoen minder zijn dan de voorgaande?
Ook Adje wordt steeds minder al blijft hij het prachtig spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |