owhjajoh?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:02 schreef tonks het volgende:
Hij lijkt op die gasten van rembo en rembo
Dat is dus wel ff keilief....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Kusje van je vader!
Dat heb ik bij meer kandidaten...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toch snap ik niet dat Pim's ouders hem mee lieten doen. Hij kan goed zingen, duidelijk, maar die moeten toch ook weten dat het niks wordt.
zelf-bescherming inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toch snap ik niet dat Pim's ouders hem mee lieten doen. Hij kan goed zingen, duidelijk, maar die moeten toch ook weten dat het niks wordt.
Daar gaat het bij haar ook niet om.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Chantal Janzen moet wat minder NTI-studies volgen, wat een IQ-loze kutdoos!!
nounou, pb, ze is leuk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Chantal Janzen moet wat minder NTI-studies volgen, wat een IQ-loze kutdoos!!
Dat Pim simpel is komt natuurlijk niet uit de lucht vallen ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij kwam me ook bekend voor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
wtf volgens mij ken ik die rasta kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |