Nog een keertje luisteren danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit weer te luisteren en HJ zegt: En dat ze er niet tussen zit, vind ik gewoon dat we een andere stem moeten laten gelden!
Dat zegt HJ als ze met z'n drieen zitten te smoezen
als je deze link in WMP opent : http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvxquote:
Ik hoor nu wel ze jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je deze link in WMP opent : http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
En precies om 15:06 minuten zegt HJ het!
wel je geluid hard zetten, maar niet te hard
Volgens mij zegt ie "Ik vind het raar dat ze er nu tussenzit"quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit weer te luisteren en HJ zegt: En dat ze er niet tussen zit, vind ik gewoon dat we een andere stem moeten laten gelden!
Dat zegt HJ als ze met z'n drieen zitten te smoezen
Die prezen ze de hemel inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik denk dat het Angelique was.
Ik heb even een opname gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze aan het overleggen zijn zegt HJ dat, weet ik 100% zeker! Weet iemand hoe je een geluidsopname kan doen? niet te ingewikkeld graag... Ik denk niet dat hij het over Ellen heeft, ik denk inderdaad Marescha of Angelique!
Niet na Floortje... Voor Floortje !!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Angelique was na Floortje toch zeker een van de besten van de avond.
Jij vond Ellen toch zo goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet na Floortje... Voor Floortje !!![]()
who gives a fuck, zo'n blik verveelt nooit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
t is wel allemaal dezelfde blik..
Hier ook niet hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
who gives a fuck, zo'n blik verveelt nooit.![]()
![]()
Thanks for the pic's
Brrrrr wat een enge ogen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Correctie, de mooiste ogen die je ooit gezien hebt zul je bedoelenquote:
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de restquote:
inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de rest
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Is Ellen nog single eigenlijk?
Ik hou hoop![]()
quote:
Ik heb het idee dat ze sterke contactlenzen draagt en daardoor die priemende blik in haar ogen krijgt.quote:
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze sterke contactlenzen draagt en daardoor die priemende blik in haar ogen krijgt.
Ik vind de rest ook brrrr hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |