De band speelde goed want die ging na een tijdje de muziek een paar tonen hoger spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef Skaai het volgende:
Ik heb echt zo sterk het vermoeden dat die band de fout in ging, want na een tijdje gaat het volume of de toon hoger in dat nummer, en dat deed zijn wel maar de band niet![]()
Oh geloof me, het ging gruwelijk mis.quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Ging het dan echt zo mis? Lijkt me niet, met 42% vd stemmen..
en omdat ze ook al het nummer zong tijdens die workshopbeelden met Lucie Silvas, dat zal ook wel meegeteld hebben gok ik zo..quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
Het ging echt wel mis ja![]()
Maar waarschijnlijk rekent het publiek haar er ook niet op af, houden ze gewoon de optredens van vorige keer in gedachten.
Dit leek me nou ook geen simpel liedjequote:Op zondag 4 december 2005 21:25 schreef IntroV het volgende:
Ze weet helemaal niks van muziektheorie of, dus bij het eerste de beste moeilijke liedje houdt 't op.
Dat bleek dus ook welquote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit leek me nou ook geen simpel liedje![]()
Ze had het zelf gelijk door, maar zie het maar eens onderwijl te veranderen. Dat valt niet mee.quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef IntroV het volgende:
[..]
De band speelde goed want die ging na een tijdje de muziek een paar tonen hoger spelen.
Floortje volgde de band niet en zong dus vals.
Ik denk dat ze compleet bevroor van de stress en alleen nog maar kon doorzingen. Achteraf is dat natuurlijk het foutste wat je kunt doen. Beter om even te lachen ofzo, stil te houden en vervolgens goed inzetten. En dan de jury volledig gelijk geven dat effe de mist inging en complimenten in ontvangst nemen dat je het liedje sterk begon en sterk eindigde 'op het missertje na'quote:Op maandag 5 december 2005 07:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze had het zelf gelijk door, maar zie het maar eens onderwijl te veranderen. Dat valt niet mee.
Dat lijkt me dus niet, zo'n modulatie zie je dan toch?quote:Op maandag 5 december 2005 11:43 schreef IntroV het volgende:
(waarvan ik aanneem dat die van te voren is geoefend)
Toen ze 't zong met de piano bij Lucie, toen dacht ik: 'Wauw, die stem is perfect voor dat nummer!' En toen bleek dat ze het ook daadwerkelijk zou gaan zingen, was ik vol goede hoop voor haar. Maar zo mooi als ze zong bij Lucie, vond ik haar op het podium niet. Ze kan zingen, da's duidelijk, maar volgens mij hebben de zenuwen d'r wat parten gespeeld, wat ook duidelijk werd tegen het eind van het nummer. Wel goed dat ze gewoon doorzong.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef Roadster het volgende:
Begin kreeg ik echt kippenvel, alleen daarna ging het fout, echt jammer...
Nee, dat heet "vals zingen", administratief medewerker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Modulatieeeeeeeeeeeeeeeee heet zoiets, blaaskaak.
Nou ik weet niet hoor, Merle voor Charissa?quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef freeler het volgende:
ze is goed, maar zong het 2e stuk volledig vals. Wel toevallig om hetzelfde nummer te zingen als in de sessie met Lucie Silvas. 42% geloof ik ook niet. Ik zag wel floortje, i-jay, criston en merle doorgaan (erg stom dat merle niet door is)
quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef Scandalous het volgende:
Bah bah, ik vind het net Celine Dion in d'r jonge jaren.
Niels?quote:Op zondag 4 december 2005 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
de vriend van Floortje is echt superdroog.... echt droog zitten lullen met hem.... Te grappig!
erm, als je de bladmuziek van een nummer hebt gezien dan weet je of de modulatie n een terts is of een kleine terts, of een secunde of wat dan ook, en in wat voor toonsoort het daarna staat. als je dan even stil houdt en het akkoord uit de band haalt kun je als je muzikaal bent het zo weer oppakken....quote:Op maandag 5 december 2005 07:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze had het zelf gelijk door, maar zie het maar eens onderwijl te veranderen. Dat valt niet mee.
Ja maar jij hebt dan ook een natuurlijke aversie tegen iedere meid die de aandacht van jou wegkaapt.quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef Scandalous het volgende:
Bah bah, ik vind het net Celine Dion in d'r jonge jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |