naja 100%...quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:48 schreef UnXpected het volgende:jep kdenk ook 100% dat floortje gaat winnen, ze heeft 'n leuk koppie, ze heeft 'n mooie stem en 'n leuker lachje dan hind
Staat op idols.nlquote:Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef superhero87 het volgende:
Heeft echt NIEMAND een videofragment van haar auditie?![]()
Dat heb ik dus ook...quote:Op zondag 4 december 2005 11:35 schreef Ivatje het volgende:
Floortje heeft een mooie en zuivere stem, echt prettig om naar te luisteren...![]()
Zij is ook mooi, maar te braaf, te teder...
Ik vind haar erg goed, maar zij is mijn Idol niet...![]()
Ja, jammer dat je geen foto's mocht maken, anders had ik nu foto's van d'r string kunnen postenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens mij heeft ze wel een lekkere kont.
Hmm
Zegt niks,quote:Op zondag 4 december 2005 13:15 schreef BVO het volgende:
Toch nog 42% van de stemmen, ziet er naar uit dat ze minstens de top 5 gaat halen.
Die andere vijf winnaars danquote:Op zondag 4 december 2005 13:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zegt niks,. Robin.
. won de workshops glansrijk en lag er als 2e uit.
Mee eens. Ik vond niet dat ze zozeer met kop en schouders boven de rest uitstak in deze uitzending. Maar het zijn volgens mij ook grotendeels sympathie-stemmen en ik ben ook wel benieuwd hoe ze het de volgende keer gaat doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
vond haar wel goed, maar de 42% niet terecht.
Omdat je niet goed kijktquote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef MaxMark het volgende:
Waarom is in dit hele topic maar 1 foto van haar te zien?
quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef MaxMark het volgende:
Waarom is in dit hele topic maar 1 foto van haar te zien?
De band speelde goed want die ging na een tijdje de muziek een paar tonen hoger spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 21:27 schreef Skaai het volgende:
Ik heb echt zo sterk het vermoeden dat die band de fout in ging, want na een tijdje gaat het volume of de toon hoger in dat nummer, en dat deed zijn wel maar de band niet![]()
Oh geloof me, het ging gruwelijk mis.quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Ging het dan echt zo mis? Lijkt me niet, met 42% vd stemmen..
en omdat ze ook al het nummer zong tijdens die workshopbeelden met Lucie Silvas, dat zal ook wel meegeteld hebben gok ik zo..quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
Het ging echt wel mis ja![]()
Maar waarschijnlijk rekent het publiek haar er ook niet op af, houden ze gewoon de optredens van vorige keer in gedachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |