Idd, veel minder als bij die anderen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
slechte make-up hebben ze gebruikt bij het maken vand e foto's
Inderdaad, en ze heeft het helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
slechte make-up hebben ze gebruikt bij het maken vand e foto's
jah dat heb ik ook.... ik vind wel dat ze leuk is, maar niet superknap. Ze heeft gewoon ietsquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Idd, veel minder als bij die anderen.
Ik vind toch nog steeds dat ze iets geks blijft hebben, net of de verhoudingen in d'r gezicht niet helemaal kloppen, ik vind d'r niet echt heel knap ofzo.
Volgens mij heeft het iets met de lijn van d'r wangen naar de kin te maken ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dat heb ik ook.... ik vind wel dat ze leuk is, maar niet superknap. Ze heeft gewoon ietsMaar er klopt inderdaad iets niet....
ik vind dat een mooi gezicht..... ze huilt toch nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Floortje erg goed ,maar het is wel een emotioneel typetje. zelfs als ze positieve kritiek krijgt schieten de tranen al in haar ogen, zoals afgelopen zaterdag... ze moet oppassen dat het geen jankertje wordt
Was inderdaad weer een goed optreden van haar. Ook qua uitstralingquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook vanavond met afstand de beste, ik heb genoten.![]()
Ja, helemaal mee eens. Echt onvoorstelbaar goed. Als zij niet wint dan weet ik het niet meer. Raffaëla viel erg tegen, maar het commentaar van Henkjan was wel knalhard zeg. Ellen vond ik ook goed, wat dat betreft begreep ik niets van het commentaar van Henkjan, maar gelukkig was ik wat dat betreft niet de enige.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook vanavond met afstand de beste, ik heb genoten.![]()
quote:
Ja, stak met kop em schouders boven de rest uitquote:
Dat is jammer, mij wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind haar gewoon geen Idol-materiaal. Ik weet het niet. Ze zingt hartstikke goed, dat is ook zo, maar het doet me niks. Het blijft me niks doen.
Mooie caps Bigfoot!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Bigfoot het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |