quote:
Whahahahahaa, ik lig nog in een deuk voor de 1000ste keer. Aldus Spijkerman.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:58 schreef electricity het volgende:
dus dan gaat de tijd een uur vooruit he? of nee? he?? ik snap het niet meer. kun je het nog 1x uitleggen jack?
Peter Heerschop + wintertijd/zomertijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De wintertijd gaat vannacht weer in. Dat doet me altijd denken aan hoe leuk en grappig Peter Heerschop in Kopspijkers de nieuwe tijd ging uitleggen. Wie mist deze hilarische man ook zo??.
Bert Visscher ownedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:02 schreef THeeF het volgende:
Ja echt irritant die vent..
Zelfde als Bert Visser...
Haalde het niveau wel omlaag eik..
Net alsof ook maar iemand hier zo'n aanbod om veel meer te gaan verdienen zou weigeren. Maar nee, het is een BN'er dus dan mag het niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:13 schreef TrenTs het volgende:
Ah, het wordt weer ouderwets lachen met Jack "zakkenvuller" Spijkerman.
Een vuilnisman niet nee. Maar bijvoorbeeld Spijkerman verdiende al 3 ton per jaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Net alsof ook maar iemand hier zo'n aanbod om veel meer te gaan verdienen zou weigeren. Maar nee, het is een BN'er dus dan mag het niet.![]()
20 jaar ageren tegen iets waar je vervolgens lekker de kontkorsten van afknabbelt om vervolgens likkebaardend je hoofd naar binnen laten glippen is wagelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Net alsof ook maar iemand hier zo'n aanbod om veel meer te gaan verdienen zou weigeren. Maar nee, het is een BN'er dus dan mag het niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |