Hoezoquote:
Aardappelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef DaMook het volgende:
Wij eten snijboontjes aardappelen en runderschnitzel
Ofzoiets standaards
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat je brood moet eten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
beh ze zijn iemand aan het reanimeren hier in de straat![]()
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
Spannend! Kijkeee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
quote:
Wat voor drugs stoppen ze in jullie etenquote:
Je moet maar zo denken: dan vinden ze het nog de moeite..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
mja das waar..al die kleine kinderen staan ernaar te kijken, snap niet echt waarom ze daar niks aan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: dan vinden ze het nog de moeite..
Laat ff weten hoe het afloopt..
Ze zien je al aankomen : 'Uit de pad, ik maak een foto!'quote:
dat durf ik niet eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef Palau het volgende:
[..]
Ze zien je al aankomen : 'Uit de pad, ik maak een foto!'
Je moet van het positieve uitgaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mja das waar..al die kleine kinderen staan ernaar te kijken, snap niet echt waarom ze daar niks aan doen
Ik zou er zo een maken, maar wel van afstandje en mocht er een goede afloop aan zijn dan geven aan diegene die gereanimeerd moest worden.. en anders weggooien ofzoquote:
nou dr zit trouwens dikke kans in, dat ik diegene niet eens ken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:20 schreef Palau het volgende:
[..]
Je moet van het positieve uitgaan...
(Als diegene dood gaat heb ik trouwens niks gezegd... )
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik zou er zo een maken, maar wel van afstandje en mocht er een goede afloop aan zijn dan geven aan diegene die gereanimeerd moest worden.. en anders weggooien ofzo
dan is ie nog nie doodquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou dr zit trouwens dikke kans in, dat ik diegene niet eens ken.
Tis best een grote straat die in 2e is gesplitst door een kruispunt, en het is aan de andere kant van het kruispunt gebeurd.
Ik ben dus eens benieuwd..ok nu wordt het eng..dr komt nog iets bij met sirenes :/
Dan kan diegene er nog ns aan denkenquote:
Gaan ze dan niet in een plastic zak met de ambulance mee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef snopprinses het volgende:
als die dood is, moet dr een lijkenwagen komen
spannend, net als in het echtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef snopprinses het volgende:
als die dood is, moet dr een lijkenwagen komen
doden mogen niet met de ambulance meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet in een plastic zak met de ambulance mee?
wrom niequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doden mogen niet met de ambulance mee
die reanimatie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef Messenga het volgende:
Wegens stankoverlast ofzo?
Meestal wel met de ambulance als ze daar proberen te reanimeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet in een plastic zak met de ambulance mee?
Ook goed een lijkzak danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Meestal wel met de ambulance ja..
En zoiets heet geen plastic tas. Zo lijkt het net of je het bij het afval gooit of dat je gaat shoppen
Maar vaak gebeurt het wel met als smoes dat er nog een kans isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doden mogen niet met de ambulance mee
kan best hoor, ik ben niet zo op de hoogte van al die dingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar vaak gebeurt het wel met als smoes dat er nog een kans is
het is jouw straatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kan best hoor, ik ben niet zo op de hoogte van al die dingen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
-wilt u er ook een zakje bij?
*Nee ik ben dood![]()
Zo van, onderweg overleden terwijl iedereen weet dat ie voor de rit al is overleden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar vaak gebeurt het wel met als smoes dat er nog een kans is
kunnen ze de nieren lekker zelf verkopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:33 schreef Palau het volgende:
[..]
Zo van, onderweg overleden terwijl iedereen weet dat ie voor de rit al is overleden...
dan doet hij het nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah..ze zijn net met sirenes weg gereden
Volgens mij gaan er elke seconde verschillende mensen tegelijk dood.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
gelukkig, blijft het even druk op deze wereld als het al was![]()
![]()
Wat een theoriequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij gaan er elke seconde verschillende mensen tegelijk dood.![]()
niet dezelfde mensen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet het zeker!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Bewijs dat eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef Palau het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet het zeker!
Ook worden er elke seconde mensen geboren..
Zou mischien ook nog kunnen, mischien hebben mensen wel meerdere levens enzquote:
ik heb vanavond helemaal geen personeelsfeestquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is nou weer mis met deze TT ?
Niet origineelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:41 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik heb vanavond helemaal geen personeelsfeest![]()
![]()
Om mij heen zijn er de afgelopen minuut 80 mensen gestorven. Dat is meer dan 1 per seconde.quote:
Op zn minst 1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:42 schreef Palau het volgende:
[..]
Om mij heen zijn er de afgelopen minuut 80 mensen gestorven. Dat is meer dan 1 seconde.
Foto erbij?
Op verwijderen - Opnieuw kopierenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek.... die op kan ik veranderen maar wat moet ik eraan veranderen ?
dat wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op verwijderen - Opnieuw kopieren
Google--> Images--> Pakistan earthquakequote:
Dan bewijs je niet dat het ELKE seconde gebeurt, dat is 1 bepaald momentquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Google--> Images--> Pakistan earthquake
Dus de aardbeving duurde 1 seconde volgens jou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan bewijs je niet dat het ELKE seconde gebeurt, dat is 1 bepaald moment![]()
Dan heb je het ook over abnormale omstandighedenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Dus de aardbeving duurde 1 seconde volgens jou?
Er waren iig iets van 40000 doden dat is goed voor 666 minuten en 40 sec als er 1 per seconde gingDat is 11 uur en 6 min 40 sec en zo lang duurde de aardbeving niet.
Conclusie: meer dan 1 dode per seconde sowieso
goedzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ey ik ga een beetje op de bank liggen, beetje uitrusten voor vanavond
Hoiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:09 schreef Talena het volgende:
Goedenavond
Wat gaan jullie allen deze zwoele zaterdagavond doen??
Was de Big Big Mac lekker?quote:
heb een feestjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mischien bij een paar vrienden zitten, filmpje kijken bier drinken enz.
Verder is er in Aalten niks te doen vanavond![]()
Mischien op stap, mischien thuisblijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:09 schreef Talena het volgende:
Goedenavond
Wat gaan jullie allen deze zwoele zaterdagavond doen??
Ik heb me de heledag verveelt en nu ben ik moequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoi TalenaWat is er schoonheid
Waar is je plaatje dudequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
HOIwHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat is er met je avatar aan de hand?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
HOIwHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ojee, moet ik je even komen verwennen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:25 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik heb me de heledag verveelt en nu ben ik moe
Eergister waren ze gevuld met shoarma (quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef Fwnk het volgende:
whehehe je avater pwnt sven
Hoe heet die film ookalweer, American History X toch?
Dat heb ik allemaal zelf even bij gehoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef Maikuuul het volgende:
Gek waar staat hoeveel posts ik heb gemaak vandaag ?
Telling posts counts like a n00b bedoel je ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal zelf even bij gehouden![]()
screenshotquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn site ben ik weer aan het veranderen (qua kleuren)
Alweer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschienquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Telling posts counts like a n00b bedoel je ?
* Messenga jaloers isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eergister waren ze gevuld met shoarma (), maar we hadden nog broodjes over
.
Ik heb er net een gemaaktquote:
Ik heb mijn header verandertquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:58 schreef _moder8or_ het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaaktMaar weet niet of ik die mag uploaden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuk
Wat hangt ervoor? foto van je ex?
Je brengt me gelijk op een ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuk
Wat hangt ervoor? foto van je ex?
Dan kan ik net zogoed de link ernaar toe zelf postenquote:
Nu dusquote:
Als je niet meer terugkomt, veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu dus
Mischien kom ik tussen het douchen en dat ik weg ga nog even terug
Doet mn zusje altijd met dr msn vriendjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
das wel een goed idee
(van die foto, niet foto van een ex)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:13 schreef cerror het volgende:
Stofzuigen!
Mooi tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb mijn header verandertNu issie blauw ipv oranje en past ie beter bij de rest
Doe je dat tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan kan ik net zogoed de link ernaar toe zelf posten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doet mn zusje altijd met dr msn vriendjes![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Nou vooruit, ik ga even een schreenshotje posten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben weg tot morge !
Ik zie hem nog steeds nietquote:
Kom maar langs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:25 schreef Messenga het volgende:
Iemand die nog leuke film heeft om te kijken ?
Wat van soort films vind je mooi?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:25 schreef Messenga het volgende:
Iemand die nog leuke film heeft om te kijken ?
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:28 schreef _moder8or_ het volgende:
En heb ik nu het screenshotje voor niets gepost?
eigenlijk alles behalve SF en van die films look a like The Aviatorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat van soort films vind je mooi?![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
doet ie weer, gaat ie meteen weer weg.
stomme avatar
![]()
ohw, ik moet gaan eten. tot dalijk ofzo.![]()
Dan kan ik je niet verder helpenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
eigenlijk alles behalve SF en van die films look a like The Aviator
Ze komen ook bekend voor hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat van soort films vind je mooi?![]()
[..]
Nee hoor![]()
Ik vind de kleuren zo beter dan bij je vorige versie.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
doet ie weer, gaat ie meteen weer weg.
stomme avatar
![]()
ohw, ik moet gaan eten. tot dalijk ofzo.![]()
dat had ik nog niet eens gezienquote:
Had je niet eens door?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat had ik nog niet eens gezien![]()
Jij durftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
dat had ik nog niet eens gezien![]()
Daar ziet het er al beter op uit als toen ik daarstraks keekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[[url=http://img397.imageshack.us/img397/347/naamloos9nr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar ziet het er al beter op uit als toen ik daarstraks keek![]()
De rest van de site is ook bijna gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu welNu kleurt ie tenminste bij de rest
Dat heb ik nu nog als ik ga kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Dat is mooi om te horen. Wat jij hebt is dat als je nog niet op een link hebt gekleurd, dat het wit blijft.
Ow. Je gebruikt zeker IEquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik nu nog als ik ga kijken
Voor bijna alles behalve fok jaquote:
Ik krijg mijn site die ik aan het maken ben voor mijn Tafeltennis vereniging ook niet goed in IEquote:
kleine pubermeisjes die worden afgewezenquote:
Helaas welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef DaMook het volgende:
Site's moeten in de eerste plaats IE compatible zijnDat wordt nog steeds het meeste gebruikt
quote:
Wattafack eejquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
kleine pubermeisjes die worden afgewezen
"ja, je hebt nog te klein..., eeh je bent nog te klein"
doeggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef DaMook het volgende:
Site's moeten in de eerste plaats IE compatible zijnDat wordt nog steeds het meeste gebruikt
Nu ben ik weg![]()
je hebt gelijk, maar de voorrondes zijn wel leuk, want ik ben sadistquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:18 schreef cerror het volgende:
Vandaag halloween-avond in de kroeg.
Nu moet ik me verkleden.
Ik ga wel als studentenbal, even m'n witte blouse met stropdas zoeken en de gel.
ohja krijgen we dat geëmmer weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:18 schreef cerror het volgende:
Vandaag haloween-avond in de kroeg.
Nu moet ik me verkleden.
Ik ga wel als studentenbal, even m'n witte blouse met stropdas zoeken en de gel.
Ken jij dokkum niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat?!
Is dat zo'n gat in Friesland ( buitenland)?
Ach. Schijt aan IE-gebruikersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef DaMook het volgende:
Nu ben ik weg![]()
en nu dus.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ken in heel friesland 2 plaatsen, Heerenveen en Leeuwarden
Bij mij doettie t soms wel en soms niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach. Schijt aan IE-gebruikersKomt allemaal wel goed.
Imberr, je avatar
Ze hebben zelfs in de buitengebieden van Aalten ADSLquote:
Waar ligt dat dan ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs in de buitengebieden van Aalten ADSL![]()
Dan moet heel Nederland wel adsl hebben![]()
In het oosten van de oost-Achterhoek.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:35 schreef Boeman het volgende:
ik ga naar feestje toe![]()
daag fijne avond![]()
Heel raar. Moet ik hem even uploaden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bij mij doettie t soms wel en soms niet.![]()
Iets mis mee?quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het oosten van de oost-Achterhoek.
Het meest afgelegen deel van nederland![]()
![]()
Jaquote:
Was idd even weg, maar hoezo mij missenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow. Ik miste je.
Was je weg ofzo?
Jij bent meestal erg gezelligquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Was idd even weg, maar hoezo mij missen
Dus je laat mij stikken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga ook weg![]()
Filmpje kijken met een paar vrienden![]()
Mischien ben ik er vannacht nogquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus je laat mij stikken?
Veel plezier!
Dan ben ik er welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien ben ik er vannacht nog![]()
Echt triest gewoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet ik nog niet, vanacht was het nogal laat geworden, ach misschien ook wel, nog maar eens 400+ posten erin rammen
Ah, jij komt bij het laatste?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Meer dan 300 post ben je gewoon triest.
Bij meer dan 400 posten ben je al erg triest.
Bij meer dan 500 posten ben je super triest.
Bij meer dan 600 posten ben je extreem triest.
Bij meer dan 800 posten ben je super extreem triest.
En bij meer dan 1000 posten dan heb je gewoon totaal geen leven meer, geen contact met vader/moeder/fam geen contact met de buiten wereld etc
Wie heeft dit verzonnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Meer dan 300 post ben je gewoon triest.
Bij meer dan 400 posten ben je al erg triest.
Bij meer dan 500 posten ben je super triest.
Bij meer dan 600 posten ben je extreem triest.
Bij meer dan 800 posten ben je super extreem triest.
En bij meer dan 1000 posten dan heb je gewoon totaal geen leven meer, geen contact met vader/moeder/fam geen contact met de buiten wereld etc
Hoi Imberrquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
Ik heb Ciara opstaan.
Lkkre R&B sound enzo![]()
Mc Miker & DJ Sven - Holiday Rapquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:07 schreef Imberr het volgende:
Ik heb Ciara opstaan.
Lkkre R&B sound enzo![]()
Nou neequote:
Ik zelfquote:
Ondertussenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou neeik denk dat het bij 550 wel ophoud
Stil nou!!quote:
Nee hoor bijna 500quote:
Vind je t irritant worden ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom hier met je avatar! Nu ga ik er wat aan doen
Ok. En dan stop je hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee hoor bijna 500ga het maar na
![]()
Ja.quote:
Hij doet het weerquote:
Goedzoquote:
Nah ik zie welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok. En dan stop je hè
[..]
Ja.hey hij doet het
Met mij erbij welquote:
Messenga - zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:20quote:
En dat is?quote:
SpeedyGJ - zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:21quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Messenga - zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:20
jippiequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Vannacht gaat de klok 1 uur achteruit
Nog donkerder als ik naar school gaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
jippienog vroeger donker
en nog later licht
of eerder licht?
![]()
![]()
We kunnen een uur langer slapen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
jippienog vroeger donker
en nog later licht
of eerder licht?
![]()
![]()
ja, dat bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
We kunnen een uur langer slapen.
Het wordt eerder licht, maar vroeger donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |