Hoezoquote:
Aardappelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef DaMook het volgende:
Wij eten snijboontjes aardappelen en runderschnitzel
Ofzoiets standaards
Ah, dat is liefquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat je brood moet eten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
beh ze zijn iemand aan het reanimeren hier in de straat![]()
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
Spannend! Kijkeee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
quote:
Wat voor drugs stoppen ze in jullie etenquote:
Je moet maar zo denken: dan vinden ze het nog de moeite..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:13 schreef snopprinses het volgende:
mja das waar..al die kleine kinderen staan ernaar te kijken, snap niet echt waarom ze daar niks aan doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: dan vinden ze het nog de moeite..
Laat ff weten hoe het afloopt..
Ze zien je al aankomen : 'Uit de pad, ik maak een foto!'quote:
dat durf ik niet eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef Palau het volgende:
[..]
Ze zien je al aankomen : 'Uit de pad, ik maak een foto!'
Je moet van het positieve uitgaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mja das waar..al die kleine kinderen staan ernaar te kijken, snap niet echt waarom ze daar niks aan doen
Ik zou er zo een maken, maar wel van afstandje en mocht er een goede afloop aan zijn dan geven aan diegene die gereanimeerd moest worden.. en anders weggooien ofzoquote:
nou dr zit trouwens dikke kans in, dat ik diegene niet eens ken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:20 schreef Palau het volgende:
[..]
Je moet van het positieve uitgaan...
(Als diegene dood gaat heb ik trouwens niks gezegd... )
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik zou er zo een maken, maar wel van afstandje en mocht er een goede afloop aan zijn dan geven aan diegene die gereanimeerd moest worden.. en anders weggooien ofzo
dan is ie nog nie doodquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou dr zit trouwens dikke kans in, dat ik diegene niet eens ken.
Tis best een grote straat die in 2e is gesplitst door een kruispunt, en het is aan de andere kant van het kruispunt gebeurd.
Ik ben dus eens benieuwd..ok nu wordt het eng..dr komt nog iets bij met sirenes :/
Dan kan diegene er nog ns aan denkenquote:
Gaan ze dan niet in een plastic zak met de ambulance mee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef snopprinses het volgende:
als die dood is, moet dr een lijkenwagen komen
spannend, net als in het echtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef snopprinses het volgende:
als die dood is, moet dr een lijkenwagen komen
doden mogen niet met de ambulance meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet in een plastic zak met de ambulance mee?
wrom niequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doden mogen niet met de ambulance mee
die reanimatie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef Messenga het volgende:
Wegens stankoverlast ofzo?
Meestal wel met de ambulance als ze daar proberen te reanimeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet in een plastic zak met de ambulance mee?
Ook goed een lijkzak danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:28 schreef Palau het volgende:
[..]
Meestal wel met de ambulance ja..
En zoiets heet geen plastic tas. Zo lijkt het net of je het bij het afval gooit of dat je gaat shoppen
Maar vaak gebeurt het wel met als smoes dat er nog een kans isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doden mogen niet met de ambulance mee
kan best hoor, ik ben niet zo op de hoogte van al die dingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar vaak gebeurt het wel met als smoes dat er nog een kans is
het is jouw straatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kan best hoor, ik ben niet zo op de hoogte van al die dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |