Dat moetje maar even aan Herkauwer vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zeg Yildiz. . . moet ik nou echt alles nakauwen?
is het al 1 januari dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Ben je inmiddels al het huis uit?
fuck dat, het bier is hier gratis.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je wat daadkrachtiger was geweest.
Ik denk natuurlijk al de hele dag aan de situatie, maar dit doorslaggevende argument was mij even ontschoten. Excuses dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
fuck dat, het bier is hier gratis.![]()
ik moest bijna glimlachenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb nog wel een kelder, als je mijn huisneger wil zijn mag je er gratis in wonen
Als ik wat hoor open ik wel even een topique maar alleen als ik word uitgenodigd op de housewarmingparty (wat een kutwoordquote:
Waar woon je?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Blokhut het volgende:
Ik heb nog wel een kelder, als je mijn huisneger wil zijn mag je er gratis in wonen
Bring out the gimp!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Blokhut het volgende:
Het valt me op dat steeds meer mensen weer een huisneger willen hebben. Als dit zo door blijft gaan moet ik maar eens ff snel gaan "beleggen"quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:24 schreef Blokhut het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |