27 ofzo??? Ja, langzaam tijd jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef Gijsje het volgende:
Nou je bent niet de enige hiero moet ik ook onderhand wel eens het huis uit geloof ik. Als ik zo alle stille hints een beetje opvang. Maarja het wordt ook wel tijd natuurlijk.
Cool je woont in de buurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als je een leuk appartementje weet voor max. 400 euro mag je me mailen!![]()
ze zijn wel lief maar ik ben ze ook wel een beetje zat
Ik pas op mijn 17dequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:53 schreef AnnekeM het volgende:
hier in Lwd is nog een kamer vrij
Btw: ik ging op mijn 16e al op kamers
Vind je het dan nog zo fijn om zonder privacy bij papa en mama lekker onzelfstandig in te wonen?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef vbmot het volgende:
Mijn ouders zijn zelf het huis uitgegaan.
Terecht, je moet een keer op jezelf gaan wonen. 22 jaar is nog vrij oud trouwens, als ik zie wat hier in Groningen soms rondloopt en al op kamers woont.quote:
Het is echt waarquote:
Werden ze gek van je?quote:
heb ik geen problemen mee eigenlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vind je het dan nog zo fijn om zonder privacy bij papa en mama lekker onzelfstandig in te wonen?![]()
Als ik beter zou verdienen was ik allang weg hier
lenen is tegen mijn principes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Boeie, je kan toch lenen bij de IBG
dan ben jij de enigste ter wereldquote:
Zeg Yildiz. . . moet ik nou echt alles nakauwen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dan ben jij de enigste Enige ter wereld
wat denk je wat een hypotheek is?
oftewel een lening met je huis/boot/whatever als onderpandquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef KhaZ het volgende:
Een hypotheek is een hypotheek. Ruud.
weet jij wat een stijlfout is?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dan ben jij de enigste ter wereld
wat denk je wat een hypotheek is?
Ja, begrijpelijk toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |