Dat wordt watquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
De namen die bevestigd zijn in de NSE uitzending van vanavond:
Bart (BB1)
Kelly (BB3)
Violia Holt
Gert Timmerman (vroeger van Gert en Hermien)
Bonny st Claire
Volgens http://www.talpa.tv/hotelbigbrother.html komen er 7 bewoners en een Big Boss.
Er zijn nu dus nog 2 bewoners, en een Big Boss niet bekend
Wat heb je dan een kutleven zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Springsteen27 het volgende:
Het wordt onderhand wel tijd dat het begint...ik verveel me stierlijk!
Correct!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat heb je dan een kutleven zeg.
Die meneer zonder kutleven is vorige week bij de Mac geweest, zie hier de kwaliteitspost die hij erover posttequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef Springsteen27 het volgende:
Correct!
Misschien een idee dus, om zo`n dikke kipburger te gaan eten, en daarna dat op Fok te gaan postenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had bij burgerking vorige week ook zo'n dikke kipburger, die was supergoed! ben alleen de naam kwijt
Wat wil je hiermee nou zeggen drol?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die meneer zonder kutleven is vorige week bij de Mac geweest, zie hier de kwaliteitspost die hij erover postte![]()
[..]
Misschien een idee dus, om zo`n dikke kipburger te gaan eten, en daarna dat op Fok te gaan posten![]()
Als ze GT erin zetten kijkt er echt geen dooie ziel. Die vent is zoooo niet 2006.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman is de man die met z'n gore tengels aan zijn dochters heeft gezeten.
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman is de man die met z'n gore tengels aan zijn dochters heeft gezeten.
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zegt hij zelf en zijn fansquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:08 schreef soylent het volgende:
Nee, het was die man met de gore dochters die dat verhaal hebben verzonnen, IIRC.
Zou kunnen, maar tot nu toe zijn ze nog niet bekendgemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef mazaru het volgende:
Bij de vorige HBB bloeide er iets op tussen Ratelband en Christine van der Horst.
Zitten die er allebei weer in?
Ik heb even geen tijd om bronnen te zoeken, maar ik meen me te herinneren dat de dochters dit hadden verzonnen en vervolgens niet meer op hun woorden durfden terug te keren. Ik d8 dat ze dit ook in de media hadden toegegeven uiteindelijk. Maar misschien haal ik het door elkaar met een andere zaak. Ik zal er later nog wat naar googlen/kranten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij zelf en zijn fans![]()
.
Hij gaat het natuurlijk niet toegeven.
Iemand die dat soort dingen zegt moet inderdaad haast wel een verkrachter zijn.quote:Laatst heeft hij ook nog gezegd dat zijn vrouw Hermien lesbisch was. Iemand, zijn vrouw notabene, die zichzelf niet meer kan verdedigen.
![]()
![]()
![]()
Begin een leven, schijnt te schelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Springsteen27 het volgende:
Het wordt onderhand wel tijd dat het begint...ik verveel me stierlijk!
Dat lijkt me wel lachenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Robert Jensen moet er in, nu Viola er in zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |