Ik ben bang dat ze nog preutser worden ja.... maar aan de andere kant: als viola holt erin komt, wil ik niet eens de streams van de badkamer zienquote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
Gaan die wijven zoals Fajah en Tajana ook naakt douchen??En is dat op de streams te zien? Of word het nog preutser van BB5?
Wat kan mij dat schelen. Ik kijk toch ook niet als er mannen in de badkamer staan. Dus dat is gelul.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze nog preutser worden ja.... maar aan de andere kant: als viola holt erin komt, wil ik niet eens de streams van de badkamer zien
Fajah en Viola tegelijkertijd onder de douche.....quote:Op woensdag 28 december 2005 13:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen. Ik kijk toch ook niet als er mannen in de badkamer staan. Dus dat is gelul.
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Fajah en Viola tegelijkertijd onder de douche.....![]()
Fajah en een kerel onder de douche precies hetzelfde. Dat boeit mij niet. Ik kijk wel naar Fajah.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Fajah en Viola tegelijkertijd onder de douche.....![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Of Kelly en Ratelband klef onder de dekens
Geweldig...Dat Ratelband er boveop duikt. "Tjakaaaaaeuh...oeh apart..."quote:Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]dat lijkt me dan wel weer humor... En dat Ratelband nog geen idee heeft over de operatie van Kelly
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga 1 keertje kijken.
Echt maar 1 keertje![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik kijk het om te afkicken denk ikzoek nu al allerlei alternatieven
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:24 schreef Peter6000 het volgende:
Dries Roelvink heeft andere verplichtingen in januari![]()
[afbeelding]
Met Bonnie rijden de de tankwagens af en aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bonnie St. Claire en Bart zijn wel leuke gasten, de rest valt me tegen...
Mijn god, wat een C-gastenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
De namen die bevestigd zijn in de NSE uitzending van vanavond:
Bart (BB1)
Kelly (BB3)
Violia Holt
Gert Timmerman (vroeger van Gert en Hermien)
Bonny st Claire
Volgens http://www.talpa.tv/hotelbigbrother.html komen er 7 bewoners en een Big Boss.
Er zijn nu dus nog 2 bewoners, en een Big Boss niet bekend
Tja, Bonnie komt niet zomaar binnen spelen, voor niets gaat de drank opquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Met Bonnie rijden de de tankwagens af en aan.![]()
Dat wordt watquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
De namen die bevestigd zijn in de NSE uitzending van vanavond:
Bart (BB1)
Kelly (BB3)
Violia Holt
Gert Timmerman (vroeger van Gert en Hermien)
Bonny st Claire
Volgens http://www.talpa.tv/hotelbigbrother.html komen er 7 bewoners en een Big Boss.
Er zijn nu dus nog 2 bewoners, en een Big Boss niet bekend
Wat heb je dan een kutleven zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Springsteen27 het volgende:
Het wordt onderhand wel tijd dat het begint...ik verveel me stierlijk!
Correct!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat heb je dan een kutleven zeg.
Die meneer zonder kutleven is vorige week bij de Mac geweest, zie hier de kwaliteitspost die hij erover posttequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:01 schreef Springsteen27 het volgende:
Correct!
Misschien een idee dus, om zo`n dikke kipburger te gaan eten, en daarna dat op Fok te gaan postenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Ik had bij burgerking vorige week ook zo'n dikke kipburger, die was supergoed! ben alleen de naam kwijt
Wat wil je hiermee nou zeggen drol?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die meneer zonder kutleven is vorige week bij de Mac geweest, zie hier de kwaliteitspost die hij erover postte![]()
[..]
Misschien een idee dus, om zo`n dikke kipburger te gaan eten, en daarna dat op Fok te gaan posten![]()
Als ze GT erin zetten kijkt er echt geen dooie ziel. Die vent is zoooo niet 2006.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman is de man die met z'n gore tengels aan zijn dochters heeft gezeten.
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef schatje het volgende:
Gert Timmerman is de man die met z'n gore tengels aan zijn dochters heeft gezeten.
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zegt hij zelf en zijn fansquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:08 schreef soylent het volgende:
Nee, het was die man met de gore dochters die dat verhaal hebben verzonnen, IIRC.
Zou kunnen, maar tot nu toe zijn ze nog niet bekendgemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:41 schreef mazaru het volgende:
Bij de vorige HBB bloeide er iets op tussen Ratelband en Christine van der Horst.
Zitten die er allebei weer in?
Ik heb even geen tijd om bronnen te zoeken, maar ik meen me te herinneren dat de dochters dit hadden verzonnen en vervolgens niet meer op hun woorden durfden terug te keren. Ik d8 dat ze dit ook in de media hadden toegegeven uiteindelijk. Maar misschien haal ik het door elkaar met een andere zaak. Ik zal er later nog wat naar googlen/kranten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij zelf en zijn fans![]()
.
Hij gaat het natuurlijk niet toegeven.
Iemand die dat soort dingen zegt moet inderdaad haast wel een verkrachter zijn.quote:Laatst heeft hij ook nog gezegd dat zijn vrouw Hermien lesbisch was. Iemand, zijn vrouw notabene, die zichzelf niet meer kan verdedigen.
![]()
![]()
![]()
Begin een leven, schijnt te schelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef Springsteen27 het volgende:
Het wordt onderhand wel tijd dat het begint...ik verveel me stierlijk!
Dat lijkt me wel lachenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:02 schreef Urquhart het volgende:
Robert Jensen moet er in, nu Viola er in zit
Linda was ook bezet, dat is inderdaad niks.quote:
Inderdaad nogal een creepesteijn als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef schatje het volgende:
Jij bent één Bruce waar ik nooit fan van zal wordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Begin een leven, schijnt te schelen
Hier was het nog niet gemeld dus, vandaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Werd gister ook gemeld bij Boulevard.
Wie is Frank Awick?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef Urquhart het volgende:
De Telegraaf meldt vanochtend nog twee deelnemers:
- Monique Sluyter
- Frank Awick
Ik wist al stiekum dat Bart erin zou gaan maar het was nog geheim , goed bewaard door mij hequote:Bart en Kelly terug in Big Brother-huis
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 5 januari 2006 @ 23:24
Bart Spring in 't Veld en Kelly van der Veer zullen vanaf 12 januari opnieuw hun intrek nemen in een Big Brother-huis. Met zes andere 'bekende' Nederlanders doet het tweetal mee aan een nieuwe programmareeks, waarin het realityhuis is omgeturnd tot realityhotel. De BN'ers moeten proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor goede doelen.
Bart was de winnaar van de eerste Big Brother-reeks, en transseksueel Kelly een spraakmakende deelnemer in de derde reeks. Gert Timmerman, Viola Holt, Bonnie St. Clair, Monique Sluyter en Frank Awick zijn de BN'ers die eveneens al hebben toegezegd hun kostbare tijd op te offeren om voor televisiezender Talpa acht weken in Hotel Big Brother te verblijven. De kijkers kunnen in deze reeks ook zelf het hotel in, door er een kamer te boeken. Alleen de personen die het hoogste geldbedrag bieden, komen in aanmerking voor de logeerpartij.
De BN'ers zullen eens per week een exclusief diner bereiden voor de hotelgasten. En ook bij Hotel Big Brother zal elke week een deelnemer het veld moeten ruimen. De kick-off van de show zal op zaterdag 14 januari worden uitgezonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |