nee hij is van de kijkshopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef Mike1964 het volgende:
Eigen merk Aldi?
Zijn zelfs wij te jong voor....quote:
Ik meen mij te herinneren dat Scanman een Monroe-fetisjist is...quote:
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Scanman een Monroe-fetisjist is...
Dido zat even naast hem, de voorspelbare uitsloverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand even de dokter bellen het gaat niet goed met roel.
Hij begint het warm te krijgen en zit er al langer op dan wat we gedacht hadden.
Na 12 minuten heeft hij al water nodig![]()
Was ook wel een erg mooie vrouw...kan me wel iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.
[..]
Zo'n fiets koop ik dus nooit bij de kijkshop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:06 schreef MissX het volgende:
[..]
nee hij is van de kijkshop
Had Isabeau gister uitgevonden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand ff Rob doodschieten?
Hij komt in beeld en ik begin me instant te irriteren !
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was ook wel een erg mooie vrouw...kan me wel iets bij voorstellen...![]()
Hier nog een fanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef riri het volgende:
[..]
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....
Prachtige actrice
Ze vertelde vanmorgen aan Roel dat uit een test was gekomen dat zij dezelfde conditie had als Menno.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef riri het volgende:
lachen die dido met die twee staartjes....die heeft totaal geen zin aan sporten![]()
Zou leuk zijn als zij vrijdag de beste prestatie neer gaat zetten![]()
Erg off-topic, maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef riri het volgende:
[..]
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....
Prachtige actrice
kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen aan Roel dat uit een test was gekomen dat zij dezelfde conditie had als Menno.
Pffff ik heb ook wel eens 24 minuten op een fiets gezeten en als m'n vriendin maar door had willen blijven trappen had ik daar met gemak een half uur van gemaakt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
Roel valt me toch mee hij zat 24 minuten op de fiets
Tja....daar kan geen Lieske tegen op....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar
[afbeelding]
Ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als Lieske een keer behoorlijk bezopen isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:23 schreef jessie het volgende:
Krijgen ze een feestje vanavond?
Dan was je te laat heb de tieten van ingrid nog even mogen bewonderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand zou ik een paar leuke badkamershots ook wel weer kunnen waarderen. Al lang geen leuke screens kunnen maken van de dames
En dan te bedenken dat ze vermoord is door de Kennedy'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar
[afbeelding]
Ow daar mis je niks an,toch nepquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan was je te laat heb de tieten van ingrid nog even mogen bewonderen.
Wel van 10 km afstand maar we zijn haast niet anders gewend
Exact. En ook dat ze al dood was voordat ik was geborenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze vermoord is door de Kennedy's![]()
Lieske dronken volgens gaat ze heeeelll erg slappp lullenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als Lieske een keer behoorlijk bezopen is
Is nog niet gebeurd, maar wie weet...
Misschien wordt ze wel erg hitsigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske dronken volgens gaat ze heeeelll erg slappp lullen
de derde tepel vind ik wel leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ow daar mis je niks an,toch nep![]()
ik weet het niet afwachten maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel erg hitsig
De reactie hierop valt natuurlijk wel heeeeel makkelijk te voorspellen....ik zal me inhouden..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske dronken volgens gaat ze heeeelll erg slappp lullen
Zou maar oppasenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De reactie hierop valt natuurlijk wel heeeeel makkelijk te voorspellen....ik zal me inhouden..![]()
Weet ik...daarom hou ik me in...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppasen![]()
![]()
er zitten hier veel meer lieskefans dan je denkt
![]()
![]()
![]()
![]()
echte D66 erquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:32 schreef MissX het volgende:
Joost geeft Dido op der kop vanwege der Mao shirt.
En Dido weet niet eens wie Mao is
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppasen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dido doet 'm meteen uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Joost tegen Dido over haar t-shirt: Mao was een heel wrede dictator
Dido: Een wrede??
Joost; Je gaat toch ook niet met een shirt van Hitler lopen
Dido: Ik wist helemaal niet wie dat was.
Menno heeft het wel uitgebreid uitgelegd hoe het moest, maar ze leken niet erg geinterreseerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef Cuaderno het volgende:
Wel weer heel typisch dat ze niet eerst een trainingsschema maken, maar gewoon maar wat lijken te doen.
liever girls shower...quote:
voor degene die niet weet wie Mao wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:34 schreef MissX het volgende:
Nathalie wist het ook niet
hebben die mensen nooit op school gezeten ofzo?????
Ik vind het eerder stom dat ze hem überhaupt aanhad...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:36 schreef Rams3s het volgende:
Vind het wel netjes van Dido dat ze 't uit doet.
Dat spreekt dan weer voor haar en dat ze de foto niet herkend had, dat kan nog, maar dat ze niet eens wist wie Mao was...quote:
En dat ze hem uitdoet is natuurlijk ook omdat het haar stemmen kan kostenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder stom dat ze hem überhaupt aanhad...
Zo is datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppasen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet, omdat Joost het toch een beetje overdrijftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder stom dat ze hem überhaupt aanhad...
Die heeft het rode boekje geschreven en het Mao-pak uitgevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:33 schreef Cuaderno het volgende:
Dido weet niet wie Mao was!!!
Waarom lukt dat niet, bij mij werken bijna al die sites. Alleen werkt het streamprogje natuurlijk niet want dat is een exe. bestand. Misschien moet je ff een mediaplayer downloaden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:34 schreef demins het volgende:
[even iets anders] Is er iemand die de streams op een MAC bekijkt? Het scherm van mijn laptop (windows) heeft het begeven en nu probeer ik het op mijn MAC OSX maar streamen lukt niet... [/even iets anders]
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:43 schreef Mike1964 het volgende:
VMBO'ers van nu weten ook niet meer waar bijv. het hakenkruis voor stond....
Mao was een dictatoriale, moordende, communistische gek. Valt niet zoveel aan te overdrijven...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet, omdat Joost het toch een beetje overdrijft
Praat wel met de chinees over Mao.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mao was een dictatoriale, moordende, communistische gek. Valt niet zoveel aan te overdrijven...
Jawel, ik vroeg het laatst aan een klas, precies één dertienjarige kwam met: Ehhhh...had dat niet iets met Japan te maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:44 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
Wij zijn beter te verstaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Praat wel met de chinees over Mao.
Omdat zij het beter kunnen oordelen dan wij.
Dat vind ik echt erg, maar ik denk niet dat je dat een dertienjarige aan kan rekenen. Kennelijk wordt dat niet meer op school gegeven?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg het laatst aan een klas, precies één dertienjarige kwam met: Ehhhh...had dat niet iets met Japan te maken?![]()
Het is dat iemand bij mijn dochter op school een spreekbeurt heeft gedaan over de tweede W.O. , anders hadden ze er nu nog steeds niets over geweten. Ze weten nu nog niet wanneer de oorlog begon en eindigde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:49 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat vind ik echt erg, maar ik denk niet dat je dat een dertienjarige aan kan rekenen. Kennelijk wordt dat niet meer op school gegeven?
Zeker nooit fanatiek paardgereden, anders piepte je wel andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef Kokstra het volgende:
Ik vind paardrijden niet echt een sport.
maar dat wist kelly ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dat iemand bij mijn dochter op school een spreekbeurt heeft gedaan over de tweede W.O. , anders hadden ze er nu nog steeds niets over geweten. Ze weten nu nog niet wanneer de oorlog begon en eindigde.
Jawel hoor, maar ik denk niet zo uitgebreid als wij destijds....Er wordt tegenwoordig ook niet meer verlangd van leerlingen dat ze alle data weten (bijv. wanneer napoleon amerika ontdekte) dus zal het hakenkruis als zodanig ook niet meer behandeld worden...(terwijl ik dit typ hoor ik Joost of Menno een soortgelijk verhaal vertellen)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:49 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat vind ik echt erg, maar ik denk niet dat je dat een dertienjarige aan kan rekenen. Kennelijk wordt dat niet meer op school gegeven?
het is echt een topsportquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef Kokstra het volgende:
Ik vind paardrijden niet echt een sport.
Kelly is op haar tiende stil blijven staan qua geestelijke ontwikkeling.quote:
Ik vind het echt raar dat dat kennelijk niet meer op school gegeven wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dat iemand bij mijn dochter op school een spreekbeurt heeft gedaan over de tweede W.O. , anders hadden ze er nu nog steeds niets over geweten. Ze weten nu nog niet wanneer de oorlog begon en eindigde.
verstand hing eerst tussen zijn benen bij het verbouwen is haar verstand weggehaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kelly is op haar tiende stil blijven staan qua geestelijke ontwikkeling.
Een man denkt nou eenmaal met z'n lul hè. Dus zou goed kunnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
verstand hing eerst tussen zijn benen bij het verbouwen is haar verstand weggehaald
een goed voorbeeld is Roelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een man denkt nou eenmaal met z'n lul hè. Dus zou goed kunnen
Jaartallen vind ik zelf ook een stuk minder belangrijk, maar iets als de betekenis van een hakankruis wel. Vooral omdat dat te pas en te onpas overal op gekliederd wordt. Dan ga je toch juist onderwijzen wat de betekenis van zo'n kruis is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik denk niet zo uitgebreid als wij destijds....Er wordt tegenwoordig ook niet meer verlangd van leerlingen dat ze alle data weten (bijv. wanneer napoleon amerika ontdekte) dus zal het hakenkruis als zodanig ook niet meer behandeld worden...(terwijl ik dit typ hoor ik Joost of Menno een soortgelijk verhaal vertellen)
Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Als je het hebt over geschiedenis, dan moet de periode 1940-1945 tot op nummer 1 staan. Daar moet juist enorm veel aandacht aan besteed worden. Zeer vreemd dat dat niet gebeurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig![]()
Werk met WMP 9 voor MacOSX maar iedere url uit het bekende lijstje die ik in wmp ingeef bij "open url" geeft als resultaat een venster dat het format van de stream niet wordt herkend....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:43 schreef wickie het volgende:
[..]
Waarom lukt dat niet, bij mij werken bijna al die sites. Alleen werkt het streamprogje natuurlijk niet want dat is een exe. bestand. Misschien moet je ff een mediaplayer downloaden...
Ik vind het jammer dat wij bijvoorbeeld zo weinig op school hebben gehad over Nederland in Indonesie. Ik zoek daar nog steeds een goed boek over, want ik weet er amper iets van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Als je het hebt over geschiedenis, dan moet de periode 1940-1945 tot op nummer 1 staan. Daar moet juist enorm veel aandacht aan besteed worden. Zeer vreemd dat dat niet gebeurt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:01 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "Toen mijn broertje 13 was, beukte hij me finaal in elkaar. Toen was ik 18."
Is vaak ook andersom hoor: vanochtend kwam dido koffie drinken bij Roel en ook wilde ze vanochtend roel wakker maken om samen te gaan hardlopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
lassie blijft nog steeds in de beurt van Dido
[afbeelding]
Ze hebben idd wel iets samen. Dido praat graag met Roel over wat haar dwarszitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Is vaak ook andersom hoor: vanochtend kwam dido koffie drinken bij Roel en ook wilde ze vanochtend roel wakker maken om samen te gaan hardlopen.
Ik heb ook WMP9 op OSX (10.3.9). Werkt niet denderend goed, maar ik krijg iig geen foutmelding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:02 schreef demins het volgende:
Werk met WMP 9 voor MacOSX maar iedere url uit het bekende lijstje die ik in wmp ingeef bij "open url" geeft als resultaat een venster dat het format van de stream niet wordt herkend....
Daar zijn op mijn middelbare school toch wel heel wat lessen aan gewijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat wij bijvoorbeeld zo weinig op school hebben gehad over Nederland in Indonesie. Ik zoek daar nog steeds een goed boek over, want ik weet er amper iets van.
aaah GADVERDAMME, ik ben slechts 32 maar ik vin dit zo'n afknapper van een uitspraak steeds he...brrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met de jeugd van tegenwoordig![]()
Die periode is bij mij op school ook nauwlijks aan bod gekomen. Pas toen ik 'De eeuw van mijn vader" las leerde ik een beetje hoe dat gegaan is, en dat is waarschijnlijk nog maar heel oppervlakkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:09 schreef Utwodublin het volgende:
Ik vind het jammer dat wij bijvoorbeeld zo weinig op school hebben gehad over Nederland in Indonesie. Ik zoek daar nog steeds een goed boek over, want ik weet er amper iets van.
Ik vind zelfs dat zinnetje al vies om te lezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:22 schreef Jojogirl het volgende:
Wat krijgt Chantal een onwijze komt van deze outfit.
DAT IS NIEUWS!!!! Dido trekt Roelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:20 schreef farceman het volgende:
Volgens mij is Dido redelijk wat mensen zat en trekt ze alleen nog Roel en 's avonds Naat nog een beetje
Ik heb op de middelbare school maar heel kort geschiedenis gehad. Helaas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zijn op mijn middelbare school toch wel heel wat lessen aan gewijd.
Ik ben er alleen later achter gekomen dat zelfs zo lang na de onafhankelijkheid de geschiedschrijving niet helemaal eerlijk was. Er werd in een of twee zinnetjes wel melding gemaakt van mensenrechtenschendingen door Nederland, maar het was allemaal nog veel erger eigenlijk. Het hart van het boek "De eeuw van mijn vader" (non-fictie) van Geert Mak speelt zich af in "Nederlands-Indië". Interessant, en toegankelijk geschreven.
Hoe off topic kun je gaan.![]()
En dan zit er nog een typfout in ook, kun je nagaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind zelfs dat zinnetje al vies om te lezen.
Ze wist ook niet wat een Concorde was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:32 schreef MissX het volgende:
Joost geeft Dido op der kop vanwege der Mao shirt.
En Dido weet niet eens wie Mao is
Idem dido hier (de randvoorwaarden bedoel ik) Safari gebruikt. En U?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb ook WMP9 op OSX (10.3.9). Werkt niet denderend goed, maar ik krijg iig geen foutmelding.
Euh.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
Er wordt tegenwoordig ook niet meer verlangd van leerlingen dat ze alle data weten (bijv. wanneer napoleon amerika ontdekte)
Ze kan ongetwijfeld minstens 15 verschillende merken make-up uit elkaar houden, en de verschillen tussen die merken feilloos opsommen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een Concorde was.
Een viking ontdekte Amerikaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik denk niet zo uitgebreid als wij destijds....Er wordt tegenwoordig ook niet meer verlangd van leerlingen dat ze alle data weten (bijv. wanneer napoleon amerika ontdekte)
Euh.... (part 2)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap het ook niet. Als je het hebt over geschiedenis, dan moet de periode 1940-1945 tot op nummer 1 staan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wist ook niet wat een Concorde was.
Schande scan, iedereen die een beetje kennis van de wereldgeschiedenis heeft zou de periode 1218-1224 op nummer 1 moeten hebben staan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Als je het hebt over geschiedenis, dan moet de periode 1940-1945 tot op nummer 1 staan.
Hoiiiiiiiiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef ruby het volgende:
Hooeeaai.![]()
Moeten ze niet aan de weekopdracht werken?
Om teveel offtopic tijdens de geschiedenisles te vermijden is daar een apart topic voor:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:30 schreef demins het volgende:
Idem dido hier (de randvoorwaarden bedoel ik) Safari gebruikt. En U?
bel maandag wel evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat mag niet!!!!!!!!!!!11111 Wie belt Stichting Brein?
helaas niet en zal ook wel niet komen met deze sportweek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef ruby het volgende:
Is er drank in het huis vanavond ondanks dat ze weer op rantsoen zitten?
Dan ga ik mezelf maar bezatten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:42 schreef Ferdii het volgende:
geloof het niet.
Kan een Modje nou echt niet even ingrijpen? Wel op blijven letten he!quote:
Geinig.quote:
de inseminatie kit alweer vergeten tijd voor dr loverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Arcee het volgende:
Chantal heeft nog geen verrassing gehad, zegt ze. Nou, wacht maar af.
Hoezo dan? Mis ik iets?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef demins het volgende:
[..]
Kan een Modje nou echt niet even ingrijpen? Wel op blijven letten he!![]()
Wanneer gaat het feest gebeuren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Arcee het volgende:
Chantal heeft nog geen verrassing gehad, zegt ze. Nou, wacht maar af.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef Kokstra het volgende:
Leuk. http://www.talpa.tv/web/show/id=478343
Wie koopt die koffer even voor <bewoner naar keuze>?
Je voelde je aangesproken door lieskequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef D.Rose het volgende:
Lieske is zojuist een paart plaatsen gezakt
Wat zei Lieske dan? Moet het helaas even zonder geluid doen nu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef D.Rose het volgende:
Lieske is zojuist een paart plaatsen gezakt
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:45 schreef ruby het volgende:
Wie wil er een lachzak met de lach van Chantal?
WTFquote:
Ik vind dat zwarte topje enig!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:54 schreef Kokstra het volgende:
Leuk. http://www.talpa.tv/web/show/id=478343
Wie koopt die koffer even voor <bewoner naar keuze>?
Altijd leuk voor als iemand een poging doet een leuke grap te maken, maar je moet niet lachen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:45 schreef ruby het volgende:
Wie wil er een lachzak met de lach van Chantal?
Dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]Een boksbal met het gekerm van Chantal daarentegen..
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh oh, trevanian "ik post nooit tekst, alleen caps, maar dan wel heel veel en achter elkaar door".
Schijnt een big issue te zijn in het huis....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:15 schreef farceman het volgende:
[..]
ja zag ik ook, ze deed ze heel stiekum uit..
Tja volgens mij is het makkelijker om ze definitief te implanteren zoals bij Ingrid...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Schijnt een big issue te zijn in het huis....
Zou Rob dat geestelijk aan kunnen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef versabommie het volgende:
Menno gaat BB winnen !
Zie weinigquote:
Weet je zeker dat ze niet zei: greppelhoer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef ruby het volgende:
Chantal is schillenboer geweest meldt ze.
Dat zou ook kunnen. Effe de stront uit m'n oren halen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet zei: greppelhoer?![]()
Meisjes hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:27 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]
Hoe werkt dat
Wat een hoop knopjes op zo'n fiets.![]()
Ik snap er niets van.![]()
![]()
Nichtgevecht of zo toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:30 schreef ruby het volgende:
Waar woont Rob nou eigenlijk? Niet dat ik 'm wil bezoeken maar ik ben nieuwsgierig.
Nigtevecht, vlak naast Weespquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:30 schreef ruby het volgende:
Waar woont Rob nou eigenlijk? Niet dat ik 'm wil bezoeken maar ik ben nieuwsgierig.
Dus voor iedereen die die dochter wil schaken: naar nichtevechtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nigtevecht, vlak naast Weesp
http://www.vannigtevecht.nl/Nigtevecht/Nigtevecht.html
3 of 4 straten, dan ben je er al doorheenquote:
Rob kennende gaat 'ie alle inwoners van de hele provincie Utrecht nu bespreken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:34 schreef ruby het volgende:
Leuk dat Rob de hele buurt bespreekt met hun beroepen erbij.
Daarom ben ik maar ff overgeswitcht naar Menno op de roeimachine.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Rob kennende gaat 'ie alle inwoners van de hele provincie Utrecht nu bespreken.
Nee dank je.quote:
Ook niet met haar op de buik en het licht uit?quote:
Bij de aldiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:40 schreef Muerte het volgende:
Gezien de afstand waarop ze de verpakking van haar ogen houdt, lijkt het wel of zij een leesbrilletje nodig heeft.
[afbeelding]
quote:
Nou... als gegarandeerd wordt dat ik dat gezicht niet hoef te zien dan valt er te praten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook niet met haar op de buik en het licht uit?
Die klok gaat pas vanacht om.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt nu dat het pas 5 uur is en dat hij om 6 uur pas wil eten.
Hmmm... klokje verkeerd daar?
Als je je orgasme wilt uitstellen, dan maak je even een geintje en begint ze te lachen. Werkt vast wel goed als 'remmer'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... als gegarandeerd wordt dat ik dat gezicht niet hoef te zien dan valt er te praten.
En een stuk tape over haar mondquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... als gegarandeerd wordt dat ik dat gezicht niet hoef te zien dan valt er te praten.
Dachten ze niet dat vorige week de klok al terug ging?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
AUB een maskerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met de wintertijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Tijdens de bonen opdracht hadden ze de klok in de ruimte hangen en die stond goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Dachten ze niet dat vorige week de klok al terug ging?
Zeker als je die astmatische lach in je smoel krijgt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je orgasme wilt uitstellen, dan maak je even een geintje en begint ze te lachen. Werkt vast wel goed als 'remmer'
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef Bocaj het volgende:
Is Menno nu niet eens klaar voor vandaag?
Dat is geen remmen meer, dat is 'm in één keer in z'n achteruit rossen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je orgasme wilt uitstellen, dan maak je even een geintje en begint ze te lachen. Werkt vast wel goed als 'remmer'
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is geen remmen meer, dat is 'm in één keer in z'n achteruit rossen.
Nee dan zien we liever die grappige malle Joost bezig, in zijn dameshempje.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Chntal kletsen erover dat hun naam nooit geroepen wordt.
Lieske: "Maar ja, Ralph werd wel vaak geroepen en die is er ook uit"
[afbeelding]
Wenkbrauwen knippen?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dan zien we liever die grappige malle Joost bezig, in zijn dameshempje.![]()
Ik zat er al op te wachtenquote:
Dat hoeft Joost niet te zeggen. Dat zien we zelf ook wel. Lelijke zombie (Joost dus).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
Er is zeker hard en gestructureerd geoefend vandaag
Want nu doet niemand meer wat, behalve Menno dan.
Joost zegt dat ie half dood op de bank ligt
Nope, die gaat uit zijn dak die gaat slopen, briesen en brullen en vooral heel veel janken...quote:
Ow, ik dacht dat ze The Grudge nadeden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:57 schreef demins het volgende:
Ze doen de 'Unga'-kampioenschappen!!!! Van Joost den Draaijer, weet u nog?![]()
Ligt niet aan hun, BB moet gewoon betere spul kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:59 schreef cuall het volgende:
Hebben ze dat apparaat nou al weer kapot gemaakt, wat een lompe eikels
![]()
Wat lelijk zeg. Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:58 schreef ruby het volgende:
Ja, hoe weet Rob nou dat "zijn" dorp de BB-bewoners wil zien? Is ie paranormaal begaafd ofzo?
Ben jij al aan de borrel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:56 schreef ruby het volgende:
Jezus Nathalie, doe ff normaal. Je bent al eng genoeg.
Is ze stiekem lam ofzo? Ze heeft weer dat debiele geluid.
Volgens mij is er nog niks stuk maar dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ligt niet aan hun, BB moet gewoon betere spul kopen
En dat staat in dit topic omdat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef demins het volgende:
Willem van Kooten, knip
heeft waarschijnlijk een browser met tabs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat staat in dit topic omdat?
De bewoners bezig waren met de 'Unga'-kampioenschappen. Ooit bij Joost den Draaijer een leuk item in z'n dagelijkse radiouitzending.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat staat in dit topic omdat?
Ze kunnen het niet hebben dat menno een fanatieke sporter is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Rob en Roel zitten Menno weer af te kraken, omdat hij zomaar de opdracht doet![]()
Ja, het maakt niet uit wat Menno doet, hij doet het toch nooit goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Rob en Roel zitten Menno weer af te kraken, omdat hij zomaar de opdracht doet![]()
Menno verpest het vakantiesfeertje door niet met de groep mee te doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet hebben dat menno een fanatieke sporter is.
En ook niet dat er iemand in huis zit die nog zijn best doet voor de weekopdrachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet hebben dat menno een fanatieke sporter is.
dat is snel voorbij want BB gaat ingrijpenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Menno verpest het vakantiesfeertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |