nee hij is van de kijkshopquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef Mike1964 het volgende:
Eigen merk Aldi?
Zijn zelfs wij te jong voor....quote:
Ik meen mij te herinneren dat Scanman een Monroe-fetisjist is...quote:
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Scanman een Monroe-fetisjist is...
Dido zat even naast hem, de voorspelbare uitsloverquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
Kan iemand even de dokter bellen het gaat niet goed met roel.
Hij begint het warm te krijgen en zit er al langer op dan wat we gedacht hadden.
Na 12 minuten heeft hij al water nodig![]()
Was ook wel een erg mooie vrouw...kan me wel iets bij voorstellen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.
[..]
Zo'n fiets koop ik dus nooit bij de kijkshop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:06 schreef MissX het volgende:
[..]
nee hij is van de kijkshop
Had Isabeau gister uitgevonden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand ff Rob doodschieten?
Hij komt in beeld en ik begin me instant te irriteren !
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik ben al wel sinds mijn tiende enorme Marilyn fan... en dat is nooit meer overgegaan.
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was ook wel een erg mooie vrouw...kan me wel iets bij voorstellen...![]()
Hier nog een fanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef riri het volgende:
[..]
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....
Prachtige actrice
Ze vertelde vanmorgen aan Roel dat uit een test was gekomen dat zij dezelfde conditie had als Menno.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef riri het volgende:
lachen die dido met die twee staartjes....die heeft totaal geen zin aan sporten![]()
Zou leuk zijn als zij vrijdag de beste prestatie neer gaat zetten![]()
Erg off-topic, maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:15 schreef riri het volgende:
[..]
Geen vrouw waar de camera zo van hield als van Marilyn....
Prachtige actrice
kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:19 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen aan Roel dat uit een test was gekomen dat zij dezelfde conditie had als Menno.
Pffff ik heb ook wel eens 24 minuten op een fiets gezeten en als m'n vriendin maar door had willen blijven trappen had ik daar met gemak een half uur van gemaakt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
Roel valt me toch mee hij zat 24 minuten op de fiets
Tja....daar kan geen Lieske tegen op....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar
[afbeelding]
Ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als Lieske een keer behoorlijk bezopen isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:23 schreef jessie het volgende:
Krijgen ze een feestje vanavond?
Dan was je te laat heb de tieten van ingrid nog even mogen bewonderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Zo langzamerhand zou ik een paar leuke badkamershots ook wel weer kunnen waarderen. Al lang geen leuke screens kunnen maken van de dames
En dan te bedenken dat ze vermoord is door de Kennedy'squote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar
[afbeelding]
Ow daar mis je niks an,toch nepquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan was je te laat heb de tieten van ingrid nog even mogen bewonderen.
Wel van 10 km afstand maar we zijn haast niet anders gewend
Exact. En ook dat ze al dood was voordat ik was geborenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze vermoord is door de Kennedy's![]()
Lieske dronken volgens gaat ze heeeelll erg slappp lullenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als Lieske een keer behoorlijk bezopen is
Is nog niet gebeurd, maar wie weet...
Misschien wordt ze wel erg hitsigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske dronken volgens gaat ze heeeelll erg slappp lullen
de derde tepel vind ik wel leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ow daar mis je niks an,toch nep![]()
ik weet het niet afwachten maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel erg hitsig
De reactie hierop valt natuurlijk wel heeeeel makkelijk te voorspellen....ik zal me inhouden..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske dronken volgens gaat ze heeeelll erg slappp lullen
Zou maar oppasenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De reactie hierop valt natuurlijk wel heeeeel makkelijk te voorspellen....ik zal me inhouden..![]()
Weet ik...daarom hou ik me in...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppasen![]()
![]()
er zitten hier veel meer lieskefans dan je denkt
![]()
![]()
![]()
![]()
echte D66 erquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:32 schreef MissX het volgende:
Joost geeft Dido op der kop vanwege der Mao shirt.
En Dido weet niet eens wie Mao is
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppasen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dido doet 'm meteen uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Joost tegen Dido over haar t-shirt: Mao was een heel wrede dictator
Dido: Een wrede??
Joost; Je gaat toch ook niet met een shirt van Hitler lopen
Dido: Ik wist helemaal niet wie dat was.
Menno heeft het wel uitgebreid uitgelegd hoe het moest, maar ze leken niet erg geinterreseerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:09 schreef Cuaderno het volgende:
Wel weer heel typisch dat ze niet eerst een trainingsschema maken, maar gewoon maar wat lijken te doen.
liever girls shower...quote:
voor degene die niet weet wie Mao wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:34 schreef MissX het volgende:
Nathalie wist het ook niet
hebben die mensen nooit op school gezeten ofzo?????
Ik vind het eerder stom dat ze hem überhaupt aanhad...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:36 schreef Rams3s het volgende:
Vind het wel netjes van Dido dat ze 't uit doet.
Dat spreekt dan weer voor haar en dat ze de foto niet herkend had, dat kan nog, maar dat ze niet eens wist wie Mao was...quote:
En dat ze hem uitdoet is natuurlijk ook omdat het haar stemmen kan kostenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder stom dat ze hem überhaupt aanhad...
Zo is datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou maar oppasen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik niet, omdat Joost het toch een beetje overdrijftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder stom dat ze hem überhaupt aanhad...
Die heeft het rode boekje geschreven en het Mao-pak uitgevondenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:33 schreef Cuaderno het volgende:
Dido weet niet wie Mao was!!!
Waarom lukt dat niet, bij mij werken bijna al die sites. Alleen werkt het streamprogje natuurlijk niet want dat is een exe. bestand. Misschien moet je ff een mediaplayer downloaden...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:34 schreef demins het volgende:
[even iets anders] Is er iemand die de streams op een MAC bekijkt? Het scherm van mijn laptop (windows) heeft het begeven en nu probeer ik het op mijn MAC OSX maar streamen lukt niet... [/even iets anders]
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:43 schreef Mike1964 het volgende:
VMBO'ers van nu weten ook niet meer waar bijv. het hakenkruis voor stond....
Mao was een dictatoriale, moordende, communistische gek. Valt niet zoveel aan te overdrijven...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik niet, omdat Joost het toch een beetje overdrijft
Praat wel met de chinees over Mao.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mao was een dictatoriale, moordende, communistische gek. Valt niet zoveel aan te overdrijven...
Jawel, ik vroeg het laatst aan een klas, precies één dertienjarige kwam met: Ehhhh...had dat niet iets met Japan te maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:44 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
Wij zijn beter te verstaan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Praat wel met de chinees over Mao.
Omdat zij het beter kunnen oordelen dan wij.
Dat vind ik echt erg, maar ik denk niet dat je dat een dertienjarige aan kan rekenen. Kennelijk wordt dat niet meer op school gegeven?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:47 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg het laatst aan een klas, precies één dertienjarige kwam met: Ehhhh...had dat niet iets met Japan te maken?![]()
Het is dat iemand bij mijn dochter op school een spreekbeurt heeft gedaan over de tweede W.O. , anders hadden ze er nu nog steeds niets over geweten. Ze weten nu nog niet wanneer de oorlog begon en eindigde.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:49 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat vind ik echt erg, maar ik denk niet dat je dat een dertienjarige aan kan rekenen. Kennelijk wordt dat niet meer op school gegeven?
Zeker nooit fanatiek paardgereden, anders piepte je wel andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef Kokstra het volgende:
Ik vind paardrijden niet echt een sport.
maar dat wist kelly ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is dat iemand bij mijn dochter op school een spreekbeurt heeft gedaan over de tweede W.O. , anders hadden ze er nu nog steeds niets over geweten. Ze weten nu nog niet wanneer de oorlog begon en eindigde.
Jawel hoor, maar ik denk niet zo uitgebreid als wij destijds....Er wordt tegenwoordig ook niet meer verlangd van leerlingen dat ze alle data weten (bijv. wanneer napoleon amerika ontdekte) dus zal het hakenkruis als zodanig ook niet meer behandeld worden...(terwijl ik dit typ hoor ik Joost of Menno een soortgelijk verhaal vertellen)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:49 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Dat vind ik echt erg, maar ik denk niet dat je dat een dertienjarige aan kan rekenen. Kennelijk wordt dat niet meer op school gegeven?
het is echt een topsportquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:52 schreef Kokstra het volgende:
Ik vind paardrijden niet echt een sport.
Kelly is op haar tiende stil blijven staan qua geestelijke ontwikkeling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |