Tsja ik vind dat zo 'moraalridderig' en 'ja mamma'quote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef dutchie het volgende:
Puckzzz, ik snap het. Ik zit dat topic ook altijd met argus-ogen te bekijken. Echter kun je het ze niet verbieden er over te praten.
Dus ook jij kunt besluiten om bijv. 'stoerdoenerij' eens aan de kaak te stellen door je verhaal te doen. Kan een eye-opener zijn.
Ik ga het topic nog eens doorspitten, maar als je direct aan kunt wijzen waar verwezen wordt naar sites waar wel recepten op staan laat het me weten. Dat tolereren we nl. ook niet.
Ja omdat jij er uitslag aan je handen van krijgt.quote:Op zondag 25 december 2005 09:47 schreef Annemiek78 het volgende:
De MOD die hier rondloopt heeft de boom juist mooi versiert... Moet je te vriend houden!!![]()
![]()
![]()
FEE is uniek!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
De FA's willen even overleggen met de mods en users over iets, voordat we dingen doen die niet goed zijn. Er komt geen Feestdagen Hotel of zoiets he?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef E.T. het volgende:
[..]
FEE is uniek!
die hebben geen slappe aftreksels nodig om elk jaar toch gewoon weer populair te zijn!
Nee idd.. *pruillipje*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Binnenkort komt er dus weer een slot op dit forum, vandaar de mededeling. Volgens mij is er geen reden meer voor het openhouden, toch?
Wat denk je van verjaardagen, pasen, carnaval, en nog een hoop andere dingen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Binnenkort komt er dus weer een slot op dit forum, vandaar de mededeling. Volgens mij is er geen reden meer voor het openhouden, toch?
* Lucille bezwijkt voor het pruillipjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nee idd.. *pruillipje*
Volgens mij was 't voorgaande jaren ook steeds rond 4 januari als ik 't me goed herrinner.
Carnaval is een kutfeest, dus dat is een goede reden om het niet te vieren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:20 schreef woutabest het volgende:
En wat denk je van carnaval en Pasen dan?
Dan hebben we nog altijd Pasenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Carnaval is een kutfeest, dus dat is een goede reden om het niet te vieren.
Dat is zo ver weg.quote:
Dat is je geraden ook!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:07 schreef Lucille het volgende:
Driekoningen vind ik ook best.
Ik durf het nu niet meer eerder te sluiten
*terug onder steen kruipt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |