ik vind dat jij dit topic dan maar moet verlaten. Niet meer op klikken plz~quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:39 schreef Imberr het volgende:
Jag is okeMaar ik let dan ook niet op die vele posts in die muziek-topics
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:40 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind dat jij dit topic dan maar moet verlaten. Niet meer op klikken plz~
jouw mening sucks
ik vind dat je de schaarse jonge meisjes die rond 4 uur nog op zijn een kansje moet geven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:40 schreef Herald het volgende:
[..]
jouw mening sucks
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je de schaarse jonge meisjes die rond 4 uur nog op zijn een kansje moet geven.
ik vind dit niet het topic voor jou om met schaarse jonge meisjes te babbelen. Open zelf maar een topiekje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat je de schaarse jonge meisjes die rond 4 uur nog op zijn een kansje moet geven.
foutquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:41 schreef Imberr het volgende:
Ja idd.
ik vind dat je je nu nogal jaloers gedraagt. maar ik vind nogmaals dat je best lul moet kunnen zeggen als je het onderbouwt, en gelijk hebt natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:42 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind dit niet het topic voor jou om met schaarse jonge meisjes te babbelen. Open zelf maar een topiekje.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:40 schreef Herald het volgende:
[..]
jouw mening sucks
ik vind een lul iets anders dan een sneetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:43 schreef Herald het volgende:
[..]
fout
die snee tussen jouw benen, dat soort user vind ik Jaguarized.
Jij komt uit 1990 !? Dat is een paar week geleden ofzoquote:
en misschien zelfs wel 16quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij komt uit 1990 !? Dat is een paar week geleden ofzo![]()
okie..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:43 schreef Herald het volgende:
[..]
fout
die snee tussen jouw benen, dat soort user vind ik Jaguarized.
ten eerste, hoezo reageer ik jaloers?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat je je nu nogal jaloers gedraagd. maar ik vind nogmaals dat je best lul moet kunnen zeggen als je het onderbouwt, en gelijk hebt natuurlijk.
pas jij je sig elke maand aan? anyhow, met een beetje toestemming van je ouders kunnen wij met oud en nieuw best spannende dingen doen.quote:
wat jij vindt moet je naar de politie brengenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:45 schreef Imberr het volgende:
okie..![]()
ik vind trouwens dat dat 'ik vind' irritant is.
Nog een dik half jaar dus, en dan ben je net 15 geweest.quote:
jaaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pas jij je sig elke maand aan?
quote:anyhow, met een beetje toestemming van je ouders kunnen wij met oud en nieuw best spannende dingen doen.
ik vind dat jij weinig oog hebt voor sarcasme.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:49 schreef Herald het volgende:
[..]
wat jij vindt moet je naar de politie brengen
ik vind jouw aanwezigheid vervelend, omdat jij alleen maar geile Fok!kers naar dit topic lokt
dus als jij nou op deze knop [afbeelding] klikt en je eigen "geil hier op mij ik ben pas 15 en ben nog wakker" topic opent kun je daar verder spelen
Had je t maar niet in ONZ moeten zetten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:49 schreef Herald het volgende:
[..]
wat jij vindt moet je naar de politie brengen
ik vind jouw aanwezigheid vervelend, omdat jij alleen maar geile Fok!kers naar dit topic lokt
hm..nee.quote:dus als jij nou op deze knop [afbeelding] klikt en je eigen "geil hier op mij ik ben pas 15 en ben nog wakker" topic opent kun je daar verder spelen
sarcasme is mijn tweede naamquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dat jij weinig oog hebt voor sarcasme.
Een halfjaar en dan ben ik eindelijk 16.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nog een dik half jaar dus, en dan ben je net 15 geweest.
in KLB mag je niet klagen over andere usersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:51 schreef Imberr het volgende:
Had je t maar niet in ONZ moeten zetten.![]()
Zoalshetis, na deze post zou ik je graag willen verwijzen naar je eigen ondertitel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:51 schreef Herald het volgende:
[..]
dat jij met kleine meisjes wil slowchatten
Jag slaapt geloof ik al. En ik zit in PUB meestal alleen in de sc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:53 schreef Herald het volgende:
[..]
in KLB mag je niet klagen over andere users
daarbij moet jij maar in PUB blijven, fijn met Jaguarized klessebessen in de meest nutteloze topics
opfucken dan, ga fijn MSNen ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:54 schreef Imberr het volgende:
Jag slaapt geloof ik al. En ik zit in PUB meestal alleen in de sc.En die topics zijn niet nutteloos.
![]()
rustig, rustig mensen. ik was maar aan het dollen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zoalshetis, na deze post zou ik je graag willen verwijzen naar je eigen ondertitel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee. Op msn is niks te doen nu. En in de sc ook niet. Dus kom ik ff leuk postopkrikken hier.![]()
tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rustig, rustig mensen. ik was maar aan het dollen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind dat de holoc.. Of nee, laat maar eigenlijk.
ik vind dat de neg... of nee laat maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik vind dat de holoc.. Of nee, laat maar eigenlijk.
Ik vind je moederquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat de neg... of nee laat maar![]()
Ik viund dat 15t jarige hoe...of nee laat maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat de neg... of nee laat maar![]()
wat denk je zelf?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:59 schreef Herald het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
en nee ik ben niet zelf opgestapt ik ben er weer uitgekickt
Waarom verbaast me dat nou niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:59 schreef Herald het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
en nee ik ben niet zelf opgestapt ik ben er weer uitgekickt
ik vind dat je een moeilijk definieerbaar smiletje tevoorschijn hebt getoverd.quote:
Die smiley lijkt op een zwaar geëmotioneerde Jerney Kaagmanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je een moeilijk definieerbaar smiletje tevoorschijn hebt getoverd.
totaal offtopic, maar omdat ik jou een toffe user vind vertel ik dat ik mijn taken als schrijver zodanig heb verwaarloosd dat besloten is mijn rechten weer af te nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Waarom?.
Goed topic, trouwens 14.exe
ik vind dat jij die met je oneindige wijsheid best kan interpreteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je een moeilijk definieerbaar smiletje tevoorschijn hebt getoverd.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die smiley lijkt op een zwaar geëmotioneerde Jerney Kaagman.
ik vind dat je me overschat. maar dat vind ik wel lief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
ik vind dat jij die met je oneindige wijsheid best kan interpreteren.
Achja, ik las die stukjes tekst toch nooit, ik keek alleen de plaatjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:02 schreef Herald het volgende:
[..]
totaal offtopic, maar omdat ik jou een toffe user vind vertel ik dat ik mijn taken als schrijver zodanig heb verwaarloosd dat besloten is mijn rechten weer af te nemen.
dat is zowel een onderschatting als een overschatting.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 04:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind dat je me overschat. maar dat vind ik wel lief.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:06 schreef DjDev het volgende:
[afbeelding]
Het kleine NSB knopje [afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 05:12 schreef DjDev het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/771753
Het is niet eens een vies scheldwoord, kluns/naarling. Dat schrikt niet echt iemand afquote:lul (de ~ (m.), ~len)
1 [inf.] penis
2 [inf.] kluns
3 [inf.] naarling [inf.] [grof] [inf.] [inf.] [inf.]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
1. Jaguarized 321dagetappe
208. (216) Jaguarized 22341 ( + 321 )
+ 8 plekkies
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
zou hij dit topic al geNSB't hebben?
ja maar zo hou je creativiteit tegen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:44 schreef Pool het volgende:
Er is natuurlijk weinig mis mee dat postopkrikkers worden gewezen op hun nutteloze gedrag.
Maar houd het wel een beetje beschaafd, stelletje kutlullen.![]()
Ik heb even doorgezocht op de achtergrond van dit topic en ik zie dat jullie al in meer topics "creatief" bezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:39 schreef Herald het volgende:
[..]
ja maar zo hou je creativiteit tegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |