Alles om een duidelijk verhaal neer te pennen he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet terugtrekken, je voegt met je edits gewoon nog tekst toe
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Goedzo Imber! Je kan het! Wees stil...
Slaap lekker voor straks Svenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog ff roken en dan maar eens slapen!
Laatmaar hangenquote:
Nee, je wordt ooit nog een kwaliteitsposter !quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles om een duidelijk verhaal neer te pennen he?
doe maar vrijdagnacht.. dan klinkt t weekend langerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Vrijdagnacht of zaterdag ochtend
Moet je zelf weten! Ik hou je niet tegen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef B_BOY het volgende:
zal ik gaan slapen of niet..
er lopen hier genoeg mensen die een hogere dan jou hebben hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Opeens valt 't op dat alle iq lozen zich verzameld hebben in PUB SC en zich samen hebben gespant om mij te bashen.
helaas tis nu te laat weer een fles bier opengetrokken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je zelf weten! Ik hou je niet tegen!
Jij ook weltrusten!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Tering het is al weer 1 uurik zoek m'n bed is op
wil nog wat hebben aan mijn dag morgen
![]()
![]()
Moet ik hem voor je openenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
helaas tis nu te laat weer een fles bier opengetrokken.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Gizmore het volgende:
Voor iedereen die gaat slapen:
Ik blijf nog even
dan jij sukkelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef C2C het volgende:
[..]
er lopen hier genoeg mensen die een hogere dan jou hebben hoor
Alvast welterusten Svenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog ff roken en dan maar eens slapen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
school. uitval. gym. corvee. melig doen met vriendinnen.bier drinken.
Wie zegt dat ik morgen kom slowchatten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij ook weltrusten!. En tot morgen!
Dat mag je óók van de TT maken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Vrijdagnacht of zaterdag ochtend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik morgen kom slowchatten?![]()
Oke, tot morgen
Goed idee, deze is vrij inspiratieloosquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag je óók van de TT maken!![]()
![]()
mua, k heb een stukje hoger dan gemiddeld dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dan jij sukkel
damn ga eens terug naar school
haha jij hebt schoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
school. uitval. gym. corvee. melig doen met vriendinnen.![]()
dan is hij een beetje mysterieus,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag je óók van de TT maken!![]()
![]()
Trusten Royquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Tering het is al weer 1 uurik zoek m'n bed is op
wil nog wat hebben aan mijn dag morgen
![]()
![]()
Ik zat te twijfelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe, waarom ziet niemand dat nou weer![]()
Heb je er al mee gepimpt in LIF?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
haha jij hebt school
en ik.
heb nieuwe kleren.
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Jij ook welterusten _moder8or_ (Moderator FP)!
Ik zag 'm wel, maar ik vond 'm een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ben ik al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, je wordt ooit nog een kwaliteitsposter !
he terminatorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag 'm wel, maar ik vond 'm een beetje vreemd.!
Ik heb hem even geupdate in wikiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.quote:
Gelukkig maarquote:
Nou ok. Trusten voor straks!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ga ook zo
ff bier opdrinke en dan pc afsluite tandepoetse zeike en te bed.
Whehe.quote:
Heb je problemen met mij ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.![]()
![]()
.
Als ik je een tip mag geven: Doe net als AMD64.! Die is opgerot en nu teruggekeerd als Moderator FP
!
Beter dan postopkrikken!quote:
Je wilt me gewoon weghebben he?quote:
Dank jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee niet van plan ook
ik geef je de url wel op msn ik unblok je w8
Dude, ik bedoel ermee dat ik je nu veel toffer vindt dan eerstquote:
Dankjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem even geupdate in wiki
Die 'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel ermee dat ik je nu veel toffer vindt dan eerst. Eerst was je net zo'n postopkrikker als Jaguarized.
.
Morgen verjaardag van een vriend. Vandaag even wat cadeautjes ingepakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Morgen al plannen gemaakt?
Ik heb het niet zo op een kloontje aanmaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.![]()
![]()
.
Als ik je een tip mag geven: Doe net als AMD64.! Die is opgerot en nu teruggekeerd als Moderator FP
!
Niet hier zeiken en ook niet op msn dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeIk dacht al dat ik geblokt werd
Er staan maar 4 postopkriktopics in mijn AT dus dat valt erg mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel ermee dat ik je nu veel toffer vindt dan eerst. Eerst was je net zo'n postopkrikker als Jaguarized.
.
Oeh gezellig, wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen verjaardag van een vriend. Vandaag even wat cadeautjes ingepakt.
Oi, ik kan ook editenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey, wat moet ik morgen eens gaan doen??
[..]
Die '' doet het hem
. Of ben ik wel 'toffer'
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet hier zeiken en ook niet op msn dus
Iedereen vindt mijn kloon echt aardigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op een kloontje aanmaken.![]()
quote:
Je hebt er stiekem al 1 hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op een kloontje aanmaken.![]()
Jett is niet bepaald mijn favo fokker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iedereen vindt mijn kloon echt aardig
Whehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jett is niet bepaald mijn favo fokker.
We hebben een goede fles drank gehaald, een fles anti-kater-shampoo en een dobbelsteentje met 4x "Jij trekt iets uit" en 2x "Ik trek iets uit".quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oeh gezellig, wat heb je gekocht?
Nee hoor, jaguar is geen kloontje en d_h ook niet, das familie.quote:
Kwam er ook eergister achter dat dolle_hond de vader is van Jaguarizedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
Nee hoor, jaguar is geen kloontje en d_h ook niet, das familie.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben een goede fles drank gehaald, een fles anti-kater-shampoo en een dobbelsteentje met 4x "Jij trekt iets uit" en 2x "Ik trek iets uit".
is dolle_hond jouw familiequote:[..]
Nee hoor, jaguar is geen kloontje en d_h ook niet, das familie.
k moest lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
jouw humor is echt geweldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist jij dat ook al niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]3 cadeautjes nog wel
[..]
is dolle_hond jouw familie
Jup.quote:
Editsletquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist jij dat ook al niet?
[..]
Jup.
Even de 2 in 1 combinatie. Maar zou jij niet slapen?quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Svensational het volgende:
Dat van d_h en Jag is bullshit.
Ohja ik ben al wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even de 2 in 1 combinatie. Maar zou jij niet slapen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stel: Tong was mijn 'vader'. Dan heb ik dit als bewijs
''
Er is destijds een topic over geweest, d_h en ik hebben dat allebei gewoon gemeld in GC en verder krijg ik ook wel es de stats enzo. En nee die van gister post ik nu niet want hij download ze morgenochtend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet niet, verzin jij maar wat
Ik vind m wel sterk in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja. Dan is de rest uitgeluld man
Niek | | Let's get lost | | zegt:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:07 schreef Messenga het volgende:
Roy zegt:
ooh ja niek jij geile beer van me
Leg maar uit Roy
Ja, schoot mij ineens te binnen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik vind m wel sterk in ieder geval
Je miste dequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Niek | | Let's get lost | | zegt:
Ohh Roy, ik voel me zo gevleid
Leg maar uit Niek?![]()
Nee een misverstandjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hebben wij het hier over chatlogs?
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom er maar voor uit! je vind me gewoon aantrekkelijk![]()
BLA BLA BLAquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders wil ik jullie even aan herinneren, dat het hier op FOK! niet mag
Tja. als je er niet luisterd....dan...quote:
maar ik ben er toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef C2C het volgende:
[..]
k verveel me, mister_dog is net weg & k heb veel drank op enk zit midden in een toetsweek![]()
jazekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. als je er niet luisterd....dan...
[..]
maar ik ben er toch?
Jezus wat laat ik heb hem allang al weer geëditquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. als je er niet luisterd....dan...
G moet de groeten doen aan d_h?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat is er met je C2C?
[..]
Slaap lekker. groeten aan d_h
Dat wordt ook met een korreltje zout genomen die regel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Anders wil ik jullie even aan herinneren, dat het hier op FOK! niet mag
Trusten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, ik ben slapen
Maryse, ontblok je me nog een keer?
Ok, dan maak ik je nacht nog een beetje goedquote:
anders wordt je gebannedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jezus wat laat ik heb hem allang al weer geëdit![]()
Ja dan?![]()
jahquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik je nacht nog een beetje goed
Dus jij kan er voor zorgen dat ik geband word omdat ik 1 zinnetje liet lezen?quote:
Ik waarschuwde richting jullie beiden! Maar, ik wilde jullie alleen maar aan herinneren! Het is dat geen mod ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dus jij kan er voor zorgen dat ik geband word omdat ik 1 zinnetje liet lezen?
Dat is niet erg liev! jij Pub veraaier!
En doe messenga dan ook ff want die poste ook een regel!
ooh dat scheelt! En het was een grapje...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik waarschuwde richting jullie beiden! Maar, ik wilde jullie alleen maar aan herinneren! Het is dat geen mod ben.
Het is al goed jongenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ooh dat scheelt! En het was een grapje...
Niemand snapt ooit mijn grapjes![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het is al goed jongen. Het is al goed, zand erover.
Komt omdat je ook niet grappig bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
slaaplekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahaHELE grote berg!
Maarja trusten allen ik ga nu echt naar bed 40 minuten later dan gepland, maarja het is hier ook zoooo gezellig
Slaap lekker danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
hahaHELE grote berg!
Maarja trusten allen ik ga nu echt naar bed 40 minuten later dan gepland, maarja het is hier ook zoooo gezellig
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt omdat je ook niet grappig bent.
Doeg! Groetjes aan Eva!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
En bedankt, daar gaat mijn zelfvertrouwen.
Gewoon je stoppen eruit trekken! Wil wel eens helpenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is er iemand die mijn pc op afstand uit kan zetten? Want ik heb geen discipline dus ik ga ook niet van dit ding af
Ik ben echt offlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, ik ben slapen
Maryse, ontblok je me nog een keer?
Ja sinds dinsdag...quote:
Vind je vast heeel boeiend?quote:
Waar was je heen?quote:
Jammer man! Heeft een maandje of 4-5 geduurd toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja sinds dinsdag...
Het liep niet echt meer lekker en ik was niet meer verliefd. Dus dit was de beste optie.
Grijp je kans.quote:
Was ik weg dan?quote:
al gezien jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Vind je vast heeel boeiend?
Maarja lees maar de post onder de jouwe
Yep zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer man! Heeft een maandje of 4-5 geduurd toch?
En Merle is ook single zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep zoiets ja.
Maarja het is wel beter zo vonden we allebij.
en hey vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen![]()
![]()
die voordelen beginnen na n tijd ook te vervelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Yep zoiets ja.
Maarja het is wel beter zo vonden we allebij.
en hey vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen![]()
![]()
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
die voordelen beginnen na n tijd ook te vervelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zag je niet posten, of ik ben zo teut van de appelsap!
Ahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:28 schreef Imberr het volgende:
[..]was druk op msn dus kon niet veel posten
![]()
Wat wil je met 1,5 liter appelsap achterover kiepend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Julie posten nu wel een beetje langzaam hoor![]()
Gossie maar jij hebt bindingsangst ofzo?quote:
In het begin is het helemaal geweldig, maar na een tijdje wordt het alsmaar irritanter...quote:
Single zijn heerscht.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef C2C het volgende:
[..]
internet
zoals timmy turner het zou zeggen![]()
nee, niemand wil mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gossie maar jij hebt bindingsangst ofzo?
quote:
jaaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In het begin is het helemaal geweldig, maar na een tijdje wordt het alsmaar irritanter...
quote:
zijn die al te koop danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Heb vandaag trouwens een UMD movie gekocht
Heb nu Spider-Man 2 en I Robotquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:33 schreef C2C het volgende:
[..]
zijn die al te koop dan
hier in het dorp ligt er nie eens een psp in de winkel, moet je bestellen
naja zowiezo doe mij maar een computer, daar heb ik er ook zat van staan, (7 op het moment)
Kom maar hequote:
lachequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb nu Spider-Man 2 en I Robot![]()
Heb ik al (gewonnen via FOK!) 1GygaBytequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef C2C het volgende:
[..]
lache
maar van dat geld kan je toch beter een memorystick kope?
mazzelpikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb ik al (gewonnen via FOK!) 1GygaByte
Mazzelaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
waarom koop je dan umd moviesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En een dag erna werd ik ongeveer crewquote:
Gaaf toch voor onderweg?quote:
1 van de 5 gelukkigenquote:
Verdacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En een dag erna werd ik ongeveer crew
[..]
Gaaf toch voor onderweg?
ja maar die movies kan je toch ook op je mem stick zettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En een dag erna werd ik ongeveer crew
[..]
Gaaf toch voor onderweg?
Neequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Verdacht.Heb je bij steenz lopen slijmen?
![]()
Daar heb ik al 900MB aan MP3's op staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:39 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar die movies kan je toch ook op je mem stick zetten
ah okequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee. Hij wist er nog helemaal niets van ofzo.
[..]
Daar heb ik al 900MB aan MP3's op staan
Dus dan doe ik het maar op deze manier. Ben er trots opquote:
Hoe bevalt MutZ btw?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee. Hij wist er nog helemaal niets van ofzo.
neequote:
geinigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kom maar he
ff wachten, eerst ff fotoboek chekken!
Nee is goed, je hebt wel een geinig koppie![]()
![]()
jaaquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Kom maar hier hoor. Jeetje wat een vraagprijs
En dan mij uitlachen als ik een megamultipost doe.quote:
Ah mooi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik kan er goed mee opschieten
doe ik dat? of iemand anders?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen als ik een megamultipost doe.![]()
Dat was ook haar taak meende ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Fijne meid. Toen ik nieuw was (met nieuwe functie) heeft zij mij veel geholpen!
Ja ok. Maar ze stond altijd voor je klaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was ook haar taak meende ik.
Ja, wel goed. Alleen bummer dat het vrijdagnacht is, en ik achter de comp zit.quote:
Hoe was het daar in Walibi?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Alleen bummer dat het vrijdagnacht is, en ik achter de comp zit.
Maar ik ging naar Walibi vandaag, en met niemand afgesproken, omdat ik dacht dat ik daarna niet uit zou willen gaan.
Je avatar komt niet helemaal goed door dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Alleen bummer dat het vrijdagnacht is, en ik achter de comp zit.
Maar ik ging naar Walibi vandaag, en met niemand afgesproken, omdat ik dacht dat ik daarna niet uit zou willen gaan.
Lief mens is het ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja ok. Maar ze stond altijd voor je klaar
Wat heeft ze gedaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Alleen vind ik het zo zielig met d'r rug... Waarom nou zo'n jonge vrouw
oohwquote:
doeggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik ga lieve fokkers! ik spreek julie morgen weer
De rest van de familie wel...De enige foto die ik nu heb ik een achtbaan foto waar ik naakt opsta.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe was het daar in Walibi?Nog foto's gemaakt?
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
De rest van de familie wel...De enige foto die ik nu heb ik een achtbaan foto waar ik naakt opsta.![]()
Ik weet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je avatar komt niet helemaal goed door dat is wel jammer.
Doeggquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:49 schreef C2C het volgende:
doei rooy
ik gaat ook btw
slaaplekker iedereenvoor imberr
wat nou weer?quote:
Dat vind ik inderdaad ook erg sneu.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Alleen vind ik het zo zielig met d'r rug... Waarom nou zo'n jonge vrouw
Ander onderwerp nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad ook erg sneu.Massages helpen wel wat....
En het is geen bullshitquote:
Nee gekkie, want Jag ging eerder weg dan dat die andere tjaptjap kwam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Gekkie! je zegt het verkeerd om!
Ooh joh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee gekkie, want Jag ging eerder weg dan dat die andere tjaptjap kwam.![]()
En als je wist dat ik het was had je niet gequote?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ooh joh.
En godver! ik dacht dat ik Imber quote!![]()
haha!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef -Mo- het volgende:
wegbonjour
Ow is goed!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, ik wegbonjour ene tjaptjap, en verwelkom andere tjaptajp
Jawel maar zei ik geen gekkie ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En als je wist dat ik het was had je niet gequote?![]()
Oh, ik vond het wel wat hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jawel maar zei ik geen gekkie ofzo
Okayquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
haha!
ik heb een nieuw lievelings woord!
Ik ga ervan uit dat je mij bedoeltquote:
Zekerquote:
Wat lief dat je me nu al vergelijkt met Imberr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je mij bedoelt
Hoi Imberr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je mij bedoelt
Hoi Imberr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap strak enzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe
magoed ik ga nu écht
slaaplekker![]()
Damn klote avatarsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat lief dat je me nu al vergelijkt met Imberr.
Ik had het idd tegen jou en niet tegen Moquote:
Daar drinken we op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef C2C het volgende:
[..]
zal wel lukken
k slaap goed met drank op![]()
![]()
Hij doet het wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:03 schreef DaMook het volgende:
whehe chello werkt niet mee aan het veranderen van mijn ava
Ik was even pleite dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |