Alles om een duidelijk verhaal neer te pennen he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet terugtrekken, je voegt met je edits gewoon nog tekst toe
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Goedzo Imber! Je kan het! Wees stil...
Slaap lekker voor straks Svenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog ff roken en dan maar eens slapen!
Laatmaar hangenquote:
Nee, je wordt ooit nog een kwaliteitsposter !quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles om een duidelijk verhaal neer te pennen he?
doe maar vrijdagnacht.. dan klinkt t weekend langerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Vrijdagnacht of zaterdag ochtend
Moet je zelf weten! Ik hou je niet tegen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef B_BOY het volgende:
zal ik gaan slapen of niet..
er lopen hier genoeg mensen die een hogere dan jou hebben hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Opeens valt 't op dat alle iq lozen zich verzameld hebben in PUB SC en zich samen hebben gespant om mij te bashen.
helaas tis nu te laat weer een fles bier opengetrokken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je zelf weten! Ik hou je niet tegen!
Jij ook weltrusten!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Tering het is al weer 1 uurik zoek m'n bed is op
wil nog wat hebben aan mijn dag morgen
![]()
![]()
Moet ik hem voor je openenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
helaas tis nu te laat weer een fles bier opengetrokken.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Gizmore het volgende:
Voor iedereen die gaat slapen:
Ik blijf nog even
dan jij sukkelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef C2C het volgende:
[..]
er lopen hier genoeg mensen die een hogere dan jou hebben hoor
Alvast welterusten Svenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:45 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog ff roken en dan maar eens slapen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
school. uitval. gym. corvee. melig doen met vriendinnen.bier drinken.
Wie zegt dat ik morgen kom slowchatten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij ook weltrusten!. En tot morgen!
Dat mag je óók van de TT maken!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
Vrijdagnacht of zaterdag ochtend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik morgen kom slowchatten?![]()
Oke, tot morgen
Goed idee, deze is vrij inspiratieloosquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag je óók van de TT maken!![]()
![]()
mua, k heb een stukje hoger dan gemiddeld dus dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dan jij sukkel
damn ga eens terug naar school
haha jij hebt schoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
school. uitval. gym. corvee. melig doen met vriendinnen.![]()
dan is hij een beetje mysterieus,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat mag je óók van de TT maken!![]()
![]()
Trusten Royquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Tering het is al weer 1 uurik zoek m'n bed is op
wil nog wat hebben aan mijn dag morgen
![]()
![]()
Ik zat te twijfelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe, waarom ziet niemand dat nou weer![]()
Heb je er al mee gepimpt in LIF?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
haha jij hebt school
en ik.
heb nieuwe kleren.
Ah gelukkigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Jij ook welterusten _moder8or_ (Moderator FP)!
Ik zag 'm wel, maar ik vond 'm een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ben ik al.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, je wordt ooit nog een kwaliteitsposter !
he terminatorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zag 'm wel, maar ik vond 'm een beetje vreemd.!
Ik heb hem even geupdate in wikiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.quote:
Gelukkig maarquote:
Nou ok. Trusten voor straks!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ga ook zo
ff bier opdrinke en dan pc afsluite tandepoetse zeike en te bed.
Whehe.quote:
Heb je problemen met mij ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.![]()
![]()
.
Als ik je een tip mag geven: Doe net als AMD64.! Die is opgerot en nu teruggekeerd als Moderator FP
!
Beter dan postopkrikken!quote:
Je wilt me gewoon weghebben he?quote:
Dank jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
nee niet van plan ook
ik geef je de url wel op msn ik unblok je w8
Dude, ik bedoel ermee dat ik je nu veel toffer vindt dan eerstquote:
Dankjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb hem even geupdate in wiki
Die 'quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel ermee dat ik je nu veel toffer vindt dan eerst. Eerst was je net zo'n postopkrikker als Jaguarized.
.
Morgen verjaardag van een vriend. Vandaag even wat cadeautjes ingepakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Morgen al plannen gemaakt?
Ik heb het niet zo op een kloontje aanmaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe.![]()
![]()
.
Als ik je een tip mag geven: Doe net als AMD64.! Die is opgerot en nu teruggekeerd als Moderator FP
!
Niet hier zeiken en ook niet op msn dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dank jeIk dacht al dat ik geblokt werd
Er staan maar 4 postopkriktopics in mijn AT dus dat valt erg mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel ermee dat ik je nu veel toffer vindt dan eerst. Eerst was je net zo'n postopkrikker als Jaguarized.
.
Oeh gezellig, wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Morgen verjaardag van een vriend. Vandaag even wat cadeautjes ingepakt.
Oi, ik kan ook editenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey, wat moet ik morgen eens gaan doen??
[..]
Die '' doet het hem
. Of ben ik wel 'toffer'
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Niet hier zeiken en ook niet op msn dus
Iedereen vindt mijn kloon echt aardigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op een kloontje aanmaken.![]()
quote:
Je hebt er stiekem al 1 hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op een kloontje aanmaken.![]()
Jett is niet bepaald mijn favo fokker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Iedereen vindt mijn kloon echt aardig
Whehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jett is niet bepaald mijn favo fokker.
We hebben een goede fles drank gehaald, een fles anti-kater-shampoo en een dobbelsteentje met 4x "Jij trekt iets uit" en 2x "Ik trek iets uit".quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oeh gezellig, wat heb je gekocht?
Nee hoor, jaguar is geen kloontje en d_h ook niet, das familie.quote:
Kwam er ook eergister achter dat dolle_hond de vader is van Jaguarizedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
Nee hoor, jaguar is geen kloontje en d_h ook niet, das familie.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben een goede fles drank gehaald, een fles anti-kater-shampoo en een dobbelsteentje met 4x "Jij trekt iets uit" en 2x "Ik trek iets uit".
is dolle_hond jouw familiequote:[..]
Nee hoor, jaguar is geen kloontje en d_h ook niet, das familie.
k moest lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
jouw humor is echt geweldigquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist jij dat ook al niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]3 cadeautjes nog wel
[..]
is dolle_hond jouw familie
Jup.quote:
Editsletquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wist jij dat ook al niet?
[..]
Jup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |