Jouw smaak is gewoon apartquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die jury moet echt eens vervangen worden, stom commentaar. Aäron zijn dansjes maken hem juist apart en speciaal, en zijn gewoon leuk
. Hij was juist goed vanavond, maar altijd als ik iemand goed vind brandt de jury ze af
![]()
Al blijft ze als laatste over die hem leuk vindt.quote:
Oh, wacht, ik las verkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:31 schreef Zhenar het volgende:
Aäron danste kreeg weer een soort aanval van het een of ander![]()
Niet bepaald afgezaagd neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou wat dansen betreft is het ten minste niet zo afgezaagd als wat anderen doen!
OMGquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou wat dansen betreft is het ten minste niet zo afgezaagd als wat anderen doen!
Precies!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
I'm still in.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zijn er nog Aäron-fans over? Heb een beetje gevoel dat ik er alleen voor sta.
quote:Op zondag 22 januari 2006 06:22 schreef pberends het volgende:
Hij's gewoon de zoon van die neger van de Village People. Boney M
dat zei mijn moeder ookquote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn stem doet me soms denken aan Gerard Joling. En dat is geen compliment.
Godver, ik wou hem net nog gaan posten!!!quote:
wáárom in godsnaam? Elke keer als ik die wcborstel weer zie krijg ik kippenvel...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:47 schreef Sneeze het volgende:
Ik denk dat hij toch nog wel heel wat stemmen zal krijgen van puberend Nederland.
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
wáárom in godsnaam? Elke keer als ik die wcborstel weer zie krijg ik kippenvel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |