Zoals ik al in het algemene topic postte, ik hoop voor hem dat zijn schaamhaar beter in bedwang te houden is....quote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef MaRySe het volgende:
Dat haar!
[afbeelding]
Volgens mij heeft ie geelzucht
Ten gevolge van uw ziekte kan uw huid en oogwit geel verkleurd zijn. Dit valt het meest op in uw gezicht. Ondanks dat kunt u zich verder goed voelen. Soms kan het gepaard gaan met jeuk, donkere urine en ontkleurde ontlasting. De gele kleur roept vaak negatieve reacties op uit de omgeving. Mensen kunnen schrikken of zij kijken naar u. Het kan zijn dat mensen daardoor minder bij u langskomen of helemaal wegblijven. De oorzaak van er geel uitzien ligt meestal in een verstoorde werking van de lever of galwegen. Voor u als naaste zijn de gele huidskleur en de gele ogen akelig om te zien.quote:Op zondag 20 november 2005 14:27 schreef Cee het volgende:
Dat oogwit dat geen oogwit maar oogbruin is! Eng!
hij bijt zijn tanden op elkaarquote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef MaRySe het volgende:
Dat haar!
[afbeelding]
ik denk eerder dat ie knetterstoned is. en dat staat hem wel.quote:Op zondag 20 november 2005 13:41 schreef MaRySe het volgende:
Dat haar!
[afbeelding]
misschien doen ze dat (onbewust) omdat hij er zo verdomt oud uit ziet.quote:Op zondag 27 november 2005 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Dat hij stil en rustig is... dat is misschien ook zijn leeftijd. Gebeuren nu zoveel 'grote-mensen-dingen' met hem.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:08 schreef BVO het volgende:
Ik ben fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |