quote:
Top, want het blijft namelijk een kick spel!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[afbeelding]
We gaan hier verder
sorcererquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat kan ja
Welk ras en birthsign ga je kiezen?
Als je atronach neemt en dan conjuration, krijg je summon ancestor, als je daar 2 keer op slaat met je vuisten (hoeft niet raak te zijn) cast die een spreuk die je 50% van de keren absorbeert en dus weer al je mana hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef defensecrasher het volgende:
sorcerer
mage-->atronach vind ik té kut vanwege die stunted magicka
Ik vat hem ff nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:52 schreef defensecrasher het volgende:
btw, bij mijn "progress towards level increase" bij leven staat 11/10 en ik sta nog altijd op level 1. Is dit normaal, moet dat normaal niet level 2 zijn en terug 1/10?
groeten
Dan moet je gaan rusten.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:52 schreef defensecrasher het volgende:
btw, bij mijn "progress towards level increase" bij leven staat 11/10 en ik sta nog altijd op level 1. Is dit normaal, moet dat normaal niet level 2 zijn en terug 1/10?
groeten
Verander dit in je morrowind.ini:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vind het zo irritant dat al je mods gebruikt en dan saved, en daarna weer verder gaat spelen met je mannetje zonder de mods, dat je dan steeds die error-schermpjes krijgt die je moet wegklikken
Idd, hij zou eerst rond kerst uitkomen, maar ze hebben het uitgesteldquote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef DeHovenier het volgende:
Die komt pas in februari 2006 dacht ik.
quote:Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef sir_Tachyon het volgende:
Wat was ook al weer die site waar alle eigenschappen van kruiden en bloemen en paddestoelen staan aangegeven. Een gave site waar alle plaatsen en personen zijn aangegeven waar je wat kan vinden. En een optie waarmee je Spell kunt kiezen en dat dan de ingredienten worden weergegeven.
Laat maar ik heb hem al:
http://morrowind.melian.cc/ingredient.php
Ik zou graag een eigen uzi of AK47 willen hebben in dit spelquote:Op maandag 26 december 2005 18:12 schreef wise het volgende:
heb een keer geprobeerd om een eigen zwaard te maken, maar lukte niet echt.
Dat houdt meestal in dat je een bestand alleen maar mag uitlezen en niet veranderen. Met GTA heb ik es gekloot met bestandjes en toen reden er ipv auto's allemaal lelijke UFO's rond. Die waren dus niet read-only.quote:Op maandag 26 december 2005 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik probeer nu een boek te maken, maar als ik in die Datafiles map kijk staat niks in die mappen
Of moet ik iets selecteren waardoor ik dat te zijn krijg?
Wat houdt eigenlijk dat 'Read-only' in?
edit
Dit lijkt me interessant om door te lezen:
http://lovkullen.net/Emma/tutorials.html
Bij Oblivion is het hele vechtsysteem aangepast, dus dat komt wel goed! Als je nu met je zwaard zwaait dan raak je ook gewoon, ipv. zo'n roll vs. luck en weet ik veel wat, alleen zal de schade dus lager zijn als je ook niet sterk bent.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef maniack28 het volgende:
Skills verbeteren... ik ben nu lvl 22 en ik hak die beestjes zo aan gort... wat ik jammer vind is het gebrek aan vechtskills dat erbij komt kijken.. het is gewoon zoveel procent kans dat je raakt of mist en met zoveel procent damage... ik hoop dat Oblivion op dat gebied beter wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |