Dat heb ik ook wel gedaan en ik heb ook wat mensen en andere wezens dood gemaakt omdat ik hun wapens wilde hebben, maar ik heb het doel van het spel niet kunnen ontdekken. Ik loop maar wat doelloos rond er reis van stad naar stad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:50 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Tsja, met zo'n instelling kom je ook niet ver he![]()
Allereerst moet je goed lezen wat die gasten je allemaal te zeggen hebben en vraag voor de gein eens rond hier en daar.
Mischien kan deze site jouw van dienst zijn?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:23 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan en ik heb ook wat mensen en andere wezens dood gemaakt omdat ik hun wapens wilde hebben, maar ik heb het doel van het spel niet kunnen ontdekken. Ik loop maar wat doelloos rond er reis van stad naar stad.
Je kan eigenlijk alles doen daar. In principe wijst alles zich vanzelf als je met een opdracht bezig bent. Je kan overal heen gaan en van de natuur genieten, maar als je net begint wordt t ook saai vanwege dat langzame lopen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:23 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan en ik heb ook wat mensen en andere wezens dood gemaakt omdat ik hun wapens wilde hebben, maar ik heb het doel van het spel niet kunnen ontdekken. Ik loop maar wat doelloos rond er reis van stad naar stad.
player->setarmorer 100000quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef Rikoko het volgende:
Geld wel! Als je veel geld hebt, kun je vet geil gemakkelijk skills opvijzelen
nou, laat ik het zo zeggen:quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:28 schreef DeHovenier het volgende:
Cheater
Ik heb nooit gecheat in Morrowind.
Oke, ik heb een modje gemaakt waardoor ik alles aan de Creeper kon verkopen, maar voor hetzelfde geld had ik ervoor gezorgd dat een worn dagger betere stats heeft dan een Deadric Dai-Katana
regelmatig saven (F5) wil wel eens helpen en bij elke belangerijke beslissing eerst als een new game saven. Mocht het fout gaan, kun je nog altijd weer terug, zonder het hele spel opnieuw te hoeven spelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Rikoko het volgende:Moest maar weer FUCKING OVERNIEUW omdat ik die tering house Hlaalu had gekozen (stelletje oplichters zijn t)
kweetnie wat deze had, maar ik liep maar te hakken en te hakken, en hij wilde maar niet neer. Op een gegeven moment was m'n bijl stuk (glass) en ik heb potverdorie die bijl net laten reparerenquote:Op maandag 19 september 2005 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een Storm Atronach is zo dood :S
Ja ik heb het steeds met lange onderbrekingen gespeelt. De vorige keer was een jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 13:02 schreef SpikeAlike het volgende:Maar ligt het aan mij, of hebben jullie dit spel opnieuw ontdekt?
Dat is dan waarschijnlijk zo'n extra quest voor een bonus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet nog ff kijken of ik screenies kan vinden.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:31 schreef Karzeuler het volgende:
Zo jonges, heb bet ff Dagoth Ur verslagen. 2x zelfsen daarna dat gekke ding van 'm gemolt.
Op de terugweg kwam er nog een wijf opdagen die wat liep te orakelen en nu loop ik lekker wat rovend en plunderend door Morrowind te vliegen.
I love it when a plan comes together![]()
Maar mijn eerste prioriteiten lagen dan ook bij het oplossen van de quest.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ik was allang miljonair in het spel, en bij die mudcrab ben ik nooit geweest
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | GameFile1=Better Heads Tribunal addon.esm GameFile2=Better Heads.esm GameFile3=Bloodmoon.esm GameFile4=Morrowind Patch v1.6.2.esm GameFile5=Morrowind.esm GameFile6=Tribunal.esm GameFile7=abotWaterLife.esp GameFile8=Additions_Revamped__clean_.esp GameFile9=AreaEffectArrows.esp GameFile10=AtmosphericSoundEffects-3.0-Tribunal.esp GameFile11=AtmosphericSoundEffects-3.0.esp GameFile12=Cloak Collection.esp GameFile13=Cloak of Three.esp GameFile14=Fishing Academy v2.0.esp GameFile15=Fishing Academy v2.53.esp GameFile16=Fishing Academy v2.54.esp GameFile17=Join All Houses.esp GameFile18=newarrows - crossbow realism.esp GameFile19=newarrows.esp GameFile20=newarrowsLITE.esp GameFile21=Robe_update.esp GameFile22=TLM - Complete.esp GameFile23=Vampire Realism II - BL Patch.esp GameFile24=Vampire Realism II - BM Add-On.esp GameFile25=Vampire Realism II - TB Add-On.esp GameFile26=Vampire Realism II - VE Patch.esp GameFile27=Vampire Realism II.esp GameFile28=Vampire_Embrace.esp GameFile29=Vampire_Embrace_SaveGameUpdater.esp |
ooh, error schermpjes krijg ik welquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
Damn, veel
Ik vind het zo irritant dat al je mods gebruikt en dan saved, en daarna weer verder gaat spelen met je mannetje zonder de mods, dat je dan steeds die error-schermpjes krijgt die je moet wegklikken
Kun je zeggen waar elke mod voor is(Fishing academy, Vampire realism, Cloack of Three, Wataerlife, newarrows)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |