Join the clubquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik wil leuke dingen doen.
Geen idee MTM denk ff wat dvd's kijken maar ?quote:
Ja ik ga denk ik maar verder met schoolwerk en tja slapen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geen idee MTM denk ff wat dvd's kijken maar ?
Zie nu dat er in rotterdam zelfs geen drol meer draait in de bios
Je hebt de hele week nog niks leuks meegemaakt??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar ik wil gewoon ook deze week iets leuks doen en iets meemaken.
Nee, niets spannends ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt de hele week nog niks leuks meegemaakt??
ja die was ook beperkt tot het spreekwoordelijke glas waterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee, niets spannends ook.
Zelfs die storm waar ik heel de dag bij het raam op zat te wachten is niet eens gekomen
Kijk als het nou glazen had geregent was het nog leuk geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die was ook beperkt tot het spreekwoordelijke glas water
Nee want dan heb ik geen tagje meer nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Weg denk ik
ff Danny pijpen, dat werkt meestal wel
Wat zullen wij lekker slapenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:21 schreef Steve-O het volgende:
Ik zit 1 of ander flauwe japanse horror te kijken op mtv
Ga gewoon slapen morgen weer een (saaie) dag
En de klok mag achteruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |