quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:06 schreef tonks het volgende:
Dagonet zei, we kunnen ook mensen bannen die users bashen en toen zei ik![]()
![]()
en toen zei hij try me en toen zei ik "jaguarized is een tering mongool"
Ja ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:23 schreef tonks het volgende:
MTM dankzij jou heb ik gaypr0n gekeken
Geilquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:23 schreef tonks het volgende:
MTM dankzij jou heb ik gaypr0n gekeken
Jij vind het uiterlijk belangrijker dan het innerlijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
Nou ik vind ze hartstikke lelijk, en de rest interesseert me vrijwel niet
Ik heb hier een Compaq Proliant ML350 server staanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:42 schreef tonks het volgende:
huh
Mja, als je alleen maar users basht heb je aan een Mac Mini meer dan genoegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:54 schreef tonks het volgende:
Nou ik vind ze hartstikke lelijk, en de rest interesseert me vrijwel niet
Bij mijn apperaten en computers wel natuurlijk, voor de computer heb ik geen 5ghz en 16gb intern en een schijf van 2TB nodig hoor, beetje internetten enzovoorts ben ik al blij. plus dat mijn mac er super uitziet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vind het uiterlijk belangrijker dan het innerlijk?
Die kasten hebik vandaag gezien, ze zijn echt van heel vies plastic en gaan moeilijk openquote:
Ach ik doe wel meer dan dat gebruik ook photoshop en download torrents en irc en itunes enzovoooorts.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:09 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind zelf beide belangrijk
Een gelikte kast, en gelikte specs. Dus als het ff kan een silverstone kast, met fors wat storage en een lekkere videokaart zodat ik goed kan gamen
Maar als je alleen een beetje internet, kun je dan niet beter een iMac G3 of een eMac nemen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij mijn apperaten en computers wel natuurlijk, voor de computer heb ik geen 5ghz en 16gb intern en een schijf van 2TB nodig hoor, beetje internetten enzovoorts ben ik al blij. plus dat mijn mac er super uitziet.
uhm .... leuk voor jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:26 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat zijn ook niet van die intensieve taken
Als ik een DVDtje compile, een corrupte RAR-file aan het Parren ben of een RAR-file uitpak, dan kan ik mijn computer wel knuffelen. Helaas heb ik daar de tijd niet voor, aangezien hij er zo klaar mee is
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij mijn apperaten en computers wel natuurlijk, voor de computer heb ik geen 5ghz en 16gb intern en een schijf van 2TB nodig hoor, beetje internetten enzovoorts ben ik al blij. plus dat mijn mac er super uitziet.
Maar ze zien er wel uit alsof er breej'baaande onder zittenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die kasten hebik vandaag gezien, ze zijn echt van heel vies plastic en gaan moeilijk open
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ze zien er wel uit alsof er breej'baaande onder zitten
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
Hmmm ik eet lekker zelfgemaakt brood, gister zo'n machine gekocht (jaja gadget!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |