Ze had een afscheidstopic. Maar ik wist niet dat ze het meende!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef cerror het volgende:
Ze is op msn.
Vast een kloon aangemaakt.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Helaas, Maryse was een aanwinst voor Fok.
Nee, dat hebben we al meerdere malen gedaan. Het moet natuurlijk wel speciaal blijven tussen Maryse en ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:35 schreef Furious het volgende:
Is dit een verkapt ik wil met je neuken topic?
Ach, ik zei al: Ze heeft vast een kloon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:35 schreef Jett het volgende:
[..]
Ze had een afscheidstopic. Maar ik wist niet dat ze het meende!![]()
Schat!quote:
Hebben jullie ook een maryse-en-jett.zip?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Jett het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we al meerdere malen gedaan. Het moet natuurlijk wel speciaal blijven tussen Maryse en ik.
Okidokie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Stofje het volgende:
Maryse. Jett. Ik laat direct mijn erecte penis los in de verwachting dat dit topic nog wel tot iets kan leiden.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef Jett het volgende:
Kijk! Hoofdletters, punten en correct gebruik van de Nederlandse taal. In een ONZ topique.![]()
Pics.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef Stofje het volgende:
Maryse. Jett. Ik laat direct mijn erecte penis los in de verwachting dat dit topic nog wel tot iets kan leiden.
Je vergeet een punt, dommerik.quote:
Zoek maar eens op: maryse-en-jett.zip.torrentquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een maryse-en-jett.zip?![]()
Magie op ONZ om half 12quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef cerror het volgende:
Tjah, daar ging de magie.
Waar was je al die tijd mijn liefste?quote:
Net zoiets als een leuke Harry Potter film.quote:
Ik was aan het lurken in jouw fotoboekquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:40 schreef Jett het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd mijn liefste?
Ik wist het!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken in jouw fotoboek!
Huur een kamer bij de Toekan zeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik was aan het lurken in jouw fotoboek!
oowja sorry.quote:
Sure, toch niets beters te doen.quote:
Huu paardje!quote:
Je mag wel lurken aan mijn worstje, dan is tenminste een broodje vervuld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |