abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:15:06 #241
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31832936
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:13 schreef Vitalogy het volgende:
5,7%

Dat is vergelijkbaar met Nederland.
Yup, alleen dat kleine feitje dat de regering van Indonesië Islamitisch is alsmede het leger is dat niet...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31832988
Ja maar uit dat "kleine feitje" zou je dus eerder de conclusie moeten trekken dat het ook nooit zover moet komen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:22:12 #243
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31833059
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:18 schreef Vitalogy het volgende:
Ja maar uit dat "kleine feitje" zou je dus eerder de conclusie moeten trekken dat het ook nooit zover moet komen.
Dat onze regering en leger nooit islamitisch zou moeten worden?

No shit Sherlock... We zijn geen Arabisch nog Islamitisch land. Dus hoe zie je dat dan gebeuren??
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31833238
Ik zie toch overduidelijk Islamitische politici steeds meer invloed krijgen in Westerse landen. Misschien is de invloed op landelijk niveau heel klein maar in de lokale politiek is dat zeer zeker niet het geval. Nu valt hier best wel wat voor te zeggen aangezien in bepaalde gebieden het percentage van de bevolking ook veel hoger is. Maar het gevolg in mijn ogen is dus zoiets als wat in Canada gebeurt waar een gedeeltelijke sharyia wordt ingevoerd.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:35:05 #245
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31833367
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef Vitalogy het volgende:
Ik zie toch overduidelijk Islamitische politici steeds meer invloed krijgen in Westerse landen. Misschien is de invloed op landelijk niveau heel klein maar in de lokale politiek is dat zeer zeker niet het geval. Nu valt hier best wel wat voor te zeggen aangezien in bepaalde gebieden het percentage van de bevolking ook veel hoger is. Maar het gevolg in mijn ogen is dus zoiets als wat in Canada gebeurt waar een gedeeltelijke sharyia wordt ingevoerd.
Wees eens iets concreter. Je ziet overduidelijk dat Islamitische politici meer invloed krijgen. Komt dat misschien omdat relatief gezien Moslims hier nog maar net zijn en nu voor het eerst Islamitische politici verkiesbaar zijn? En jouw gedachte is dat een politici die tegerlijkertijd Moslim is automatisch aanstuurt op een grote Islamitische staat?
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:38:54 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31833461
aboutaleb is een overduidelijke moslim, hij draagt dit ook uit, maar wel in zijn privé tijd. het een hoeft het ander dus niet uit te sluiten. en bovendien zijn politici vaak intelligent genoeg om democratie en islam te vereningen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31833482
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:35 schreef D1 het volgende:

[..]

Wees eens iets concreter. Je ziet overduidelijk dat Islamitische politici meer invloed krijgen. Komt dat misschien omdat relatief gezien Moslims hier nog maar net zijn en nu voor het eerst Islamitische politici verkiesbaar zijn? En jouw gedachte is dat een politici die tegerlijkertijd Moslim is automatisch aanstuurt op een grote Islamitische staat?
Nee ik zeg dat politici die tegelijkertijd Moslim zijn automatisch aansturen op het naleven van Islamitische wetten en regeltjes al is het alleen maar voor moslims zelf. Lijkt me vrij moeilijk te ontkennen eigenlijk.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:40:39 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31833507
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:39 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat politici die tegelijkertijd Moslim zijn automatisch aansturen op het naleven van Islamitische wetten en regeltjes al is het alleen maar voor moslims zelf. Lijkt me vrij moeilijk te ontkennen eigenlijk.
nogmaals verwijs ik je graag naar aboutaleb.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:42:09 #249
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31833540
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
aboutaleb is een overduidelijke moslim, hij draagt dit ook uit, maar wel in zijn privé tijd. het een hoeft het ander dus niet uit te sluiten. en bovendien zijn politici vaak intelligent genoeg om democratie en islam te vereningen.
Precies, het overgrote deel van de politici die Moslim zijn zijn met hart en ziel bezig voor de Nederlandse samenleving. De paar Moslims die dit niet waren en zich wilden richten op meer Islamitische invloeden in NL, zoals Abu Jahjah, hebben gelukkig de werking van de democratie uit eerste hand kunnen ervaren en zitten nu weer ergens verscholen onder één of andere steen.
pi_31833561
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:18 schreef Vitalogy het volgende:
''Zover laten komen'' in de betekenis van; het niet laten opleggen van regeltjes door moslims aan ''ongelovigen''.
Laat er maar islamitische politici komen, partijen zelfs, en laat ze maar deelnemen aan het debat en bestuur. Dat lijkt me een hele gezonde ontwikkeling.
En vermoedelijk zal een zeer groot deel van de moslims, voorzover dat überhaupt nog ''echte moslims'' zijn, aanvaardbare opinies hebben over de alledaagse onderwerpen. Zie bijvoorbeeld het debakel van de AEL, daar is blijkbaar geen draagvlak voor. En juist met verkiezingen zal blijken waar we mee te maken hebben. Tot grote angst van de extremisten, vermoed ik, die nu het debat overschaduwen.
pi_31833587
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nogmaals verwijs ik je graag naar aboutaleb.
Dat kan jij wel vinden, maar naar mijn weten is Aboutaleb voornamelijk bezig met zaken die moslims aangaan.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:44:49 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31833593
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat kan jij wel vinden, maar naar mijn weten is Aboutaleb voornamelijk bezig met zaken die moslims aangaan.
dat vind ik helemaal niet. ben jij amsterdammer?
pi_31833649
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat vind ik helemaal niet. ben jij amsterdammer?
Neen

Gek dat ik dan toch enigszins bekend ben met die kerel he. Anders mag jij even lokale politici uit Groningen opnoemen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:48:36 #254
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31833693
quote:

[..]

Portefeuille Aboutaleb

maandag 31 oktober 2005 @ 11:49:14 #255
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31833708
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Neen

Gek dat ik dan toch enigszins bekend ben met die kerel he. Anders mag jij even lokale politici uit Groningen opnoemen.
Zoals bv Geert Spieker?
pi_31833719
quote:

[..]

Hij zal in ieder geval zich moeten profileren als moslim wil hij daar een achterban behouden. Om de een of andere reden zijn moslims extreem bang uitgemaakt te worden voor ''ongelovig'' of hypocriet, óók als ze dat in de praktijk weldegelijk zijn. Ik ken wel wat Marrokanen, en geloof me, hoeveel relaties en one-night stands die maken wil je niet weten. Inclusief de vrouwen hè. Maar tegelijkertijd lopen ze te miepen over de koran.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:49:52 #257
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31833732
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:46 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Neen

noem eens wat voorbeelden waardoor het beleid van aboutaleb vooral gericht is op moslims. ik vind hem nou juist het voorbeeld van een man die opkomt voor alle burgers, met hier en daar zelfs nog wat kritiek naar zijn islamitische achterban toe. hij staat niet voor niks op het dodenlijstje van extremistische moslims.
pi_31833742
quote:
Ja hallo je bevestigt mijn punt juist. Als hij zich echt enkel hiermee bezig hield dan had ik nog nooit van die vent gehoord.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:53:55 #259
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31833846
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:50 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja hallo je bevestigt mijn punt juist. Als hij zich echt enkel hiermee bezig hield dan had ik nog nooit van die vent gehoord.
Gast, hou je nou bij de interne ruzietjes van de Stadspartij en ga niet blaten van dingen waar je overduidelijk geen zak van af weet. De reden dat Aboutaleb in het nieuws is gekomen is omdat hij door Islamitische extremisten, van die grafmongolen zoals de Hofstadgroep, met de dood is bedreigt naar aanleiding van zijn kritiek op dezelfde terroristjes.

Of doe een beetje research en ga dan praten, of hou je gewoon stil...
pi_31833953
Ja wat nou? Ik geef mijn mening en jullie gaan schermen met namen. Dan moet je maar een beter voorbeeld geven.
  maandag 31 oktober 2005 @ 11:59:43 #261
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31834002
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef Vitalogy het volgende:
Ja wat nou? Ik geef mijn mening en jullie gaan schermen met namen. Dan moet je maar een beter voorbeeld geven.
Jij maakt het wel sterk. Eerst een bout standpunt innemen, daarna toegeven dat je er geen neuk vanaf weet, en dan gaan huilen omdat mensen je daarop aanspreken.

En als slagroom op de taart ook nog eens gaan miepen dat wij betere voorbeelden moeten geven?

www.justfuckinggoogleit.com
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:02:15 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31834066
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 11:57 schreef Vitalogy het volgende:
geef jij eens een voorbeeld waar je beweringen bewaarheid worden.
pi_31834079
@D1
Volgens mij ben jij juist degene die heel hard aan het janken is. Mij kan het vrij weinig interesseren.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:04:35 #264
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31834115
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef Vitalogy het volgende:
@D1
Volgens mij ben jij juist degene die heel hard aan het janken is. Mij kan het vrij weinig interesseren.
Je had beter weg kunnen blijven, deze magere poging om gezichtsverlies te verkomen maakt je euvre hier alleen maar triester...
pi_31834151
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Aboutaleb is mischien niet het beste voorbeeld. Ik denk dan meer aan die PVDA-doos Fatima Elatik. Al is die ook uit de picture verdwenen bij mijn weten. Vermoedelijk omdat ze nu met enige regelmaat een beurt krijgt van haar vent
pi_31834205
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nou het probleem is eerder dat ik geen voorbeeld kan noemen die het tegendeel bewijst. Die Aboutaleb (jullie voorbeeld) ken ik alleen maar van zijn landelijke kritiek en standpunt mbt tot moslims, Marokkanen en Turkije. Hoe staat dat dan tegenover mijn standpunt dat een Islamitische politicus voor naleving van Islamitische regels en wetten is?

Ik zie hem geen uitspraken maken die enkel betrekking hebben op Nederland in het algemeen. Dan kan men wel het argument geven van daar is hij niet voor of weet ik veel wat, maar noem hem dan ook niet.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:09:43 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31834207
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Aboutaleb is mischien niet het beste voorbeeld. Ik denk dan meer aan die PVDA-doos Fatima Elatik. Al is die ook uit de picture verdwenen bij mijn weten. Vermoedelijk omdat ze nu met enige regelmaat een beurt krijgt van haar vent
ik zie haar nog regelmatig bij de lidl druk bellend rondlopen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:11:29 #268
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31834239
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:09 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Nou het probleem is eerder dat ik geen voorbeeld kan noemen die het tegendeel bewijst. Die Aboutaleb (jullie voorbeeld) ken ik alleen maar van zijn landelijke kritiek en standpunt mbt tot moslims, Marokkanen en Turkije. Hoe staat dat dan tegenover mijn standpunt dat een Islamitische politicus voor naleving van Islamitische regels en wetten is?

Ik zie hem geen uitspraken maken die enkel betrekking hebben op Nederland in het algemeen. Dan kan men wel het argument geven van daar is hij niet voor of weet ik veel wat, maar noem hem dan ook niet.
misschien moet je bij uitzending gemist ff kijken naar het programma van de vara, dat heet woestijnridders. gaat juist over het feit waar je het nu over hebt. misschien dat je dan wat meer vertrouwen krijg in de moslim en de nederlandsche politiek.
  maandag 31 oktober 2005 @ 12:12:55 #269
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31834270
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Jij bent overtuigd van je gelijk, waarom zou je dan in discussie gaan, je doet niets met argumenten en andere inzichten, dit is gewoon nutteloos tijdverdrijf, en wat de vent van Elatik er mee te maken heeft is me een raadsel, of koester je de wens om zelf de man van haar te worden?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_31834280
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien moet je bij uitzending gemist ff kijken naar het programma van de vara, dat heet woestijnridders. gaat juist over het feit waar je het nu over hebt. misschien dat je dan wat meer vertrouwen krijg in de moslim en de nederlandsche politiek.
Ok ik zal vanavond eens kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')