abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:47:46 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31777533
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ken Hans Teeuwn niet zo goed, maar z'n grapjes over van alles en nog wat zijn vrij grof, oa ook over Turken enzo. Maar goed, de onschuldige grapjes van Hans Teeuwen gaan dus over de Islam.
het enige dat hans teeuwen ooit heeft gezegd (zie intervieuw de woestijnridders, vara, uitzending gemist) is dat allah een grote dikke lul had. maar dat zei hij in combinatie met kritiek op meerdere geloven.

hij geeft in die uitzending wel aan dat hij, vanwege de moord op een goede vriend van hem, beter bekend als theo van gogh, hij niet zover wil gaan met grapjes als hij daarvoor de hoogste prijs moet betalen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31777571
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:03 schreef gelly het volgende:
Je gaat toch ook niet bij de plaatstelijke discotheek de uitsmijter voor lul uit staan maken omdat je nou eenmaal vrijheid van meningsuiting hebt.
Aha, de Deense moslimgemeenschap is aangesteld om over ons te waken? Goeie vergelijking!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:52:41 #103
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31777651
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:44 schreef gelly het volgende:
Beetje een nutteloze provocatie als je het mij vraagt.
wat hij zegt, nutteloos
net als stormfront, nutteloos
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:53:43 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31777679
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:52 schreef Yildiz het volgende:

[..]

wat hij zegt, nutteloos
net als stormfront, nutteloos
het nut hiervan is, is dat nu ook de denen weten waarmee ze te maken hebben.
pi_31777693
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het nut hiervan is, is dat nu ook de denen weten waarmee ze te maken hebben.
En dan?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:55:38 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31777726
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En dan?
dan weten ze in het vervolg dat er met moslims niet te spotten valt... helaas. had je ook mijn stukje over hans teeuwen gelezen?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:57:54 #107
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31777778
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan weten ze in het vervolg dat er met moslims niet te spotten valt... helaas. had je ook mijn stukje over hans teeuwen gelezen?
nee?

en, waar zijn de tekeningen van moslims, die ons afbeeld als ware kaaskoppen, al wiet rokende, naakt over straat hobbelend met klompen en 3 hoeren in de hand? en werkloos?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:59:02 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31777815
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:57 schreef Yildiz het volgende:

[..]

nee?

en, waar zijn de tekeningen van moslims, die ons afbeeld als ware kaaskoppen, al wiet rokende, naakt over straat hobbelend met klompen en 3 hoeren in de hand? en werkloos?
ik had het niet tegen jou. overigens gebruiken zij geen woorden maar daden. je zus voor hoer uitschelden bijvoorbeeld. maar dat terzijde, er is genoeg zelfspot in nederland en onze gebruiken. gaat niemand elkaar voor bedreigen met de dood.
pi_31777822
quote:

[..]

nee?

Moslims mogen niet tekenen.
pi_31777835
quote:

[..]

nee?

Gaan 'we' de tekenaar dan bedreigen met de dood?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:01:21 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31777875
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het niet tegen jou. overigens gebruiken zij geen woorden maar daden. je zus voor hoer uitschelden bijvoorbeeld. maar dat terzijde, er is genoeg zelfspot in nederland en onze gebruiken. gaat niemand elkaar voor bedreigen met de dood.
ik vind dat wat eenzijdig overtrokken

tevens ken ik ook geen komiek die gaat bléren dat god een dikke lul heeft, en dat een profeet of zelfs jezus op een rare manier wordt afgebeeld door een 'komiek'
pi_31777932
Maar even serieus, als een of andere Moslim met z'n kop op tv zegt dat Nederlanders varkens zegt staat het land ook op z'n kop. En de media vliegt er als aasgieren op af.
Ik word er kotsmisselijk van. Blijkt wel weer dat ik dit land geen fuck gebeurt dat de aandacht zich steeds op moslims vs nederlanders vestigt.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:04:46 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31777976
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Yildiz het volgende:

[..]

ik vind dat wat eenzijdig overtrokken

tevens ken ik ook geen komiek die gaat bléren dat god een dikke lul heeft, en dat een profeet of zelfs jezus op een rare manier wordt afgebeeld door een 'komiek'
wij hadden vroeger al een versje: allah is groot, allah is machtig. hij heeft een lul van 1 meter 80.

je moest eens weten wat hans allemaal gezegd heeft over het christendom erg vermakelijk en valt in het niet bij het roepen dat allah een dikke lul heeft. wat door sommigen nog niet eens als negatiewf uitgelegd wordt...
pi_31777988
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Waarom schelden ze je zus uit? Hoe weten ze dat dat je zus is?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:05:28 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31777989
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar even serieus, als een of andere Moslim met z'n kop op tv zegt dat Nederlanders varkens zegt staat het land ook op z'n kop. En de media vliegt er als aasgieren op af.
Ik word er kotsmisselijk van. Blijkt wel weer dat ik dit land geen fuck gebeurt dat de aandacht zich steeds op moslims vs nederlanders vestigt.
nogmaals, tuurlijk mogen moslims gaan demonstreren of kritiek uitten, maar ze mogen je niet met de dood gaan bedreigen, dat standpunt zal ik vast blijven houden.
pi_31777990
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als een Nederlander roept dat Moslims varkens zijn ook...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:06:07 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778015
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ter illustratie, en die werkloze opmerking was natuurlijk helemaal van de gekke, op onzin komt onzin af... zoiets?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:07:50 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778059
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

geef eens je repliek op hans teeuwen die blijkbaar helemaal niet zo veel aan moslimkritiek heeft gedaan als jij wel had gedacht, sta je toch een beetje voor lul als je die aanname hebt gemaakt, waar later van blijkt dat het helemaal niet zo is. stigmatiserend en zielig noemen we dat hier.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:08:43 #119
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31778083
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nogmaals, tuurlijk mogen moslims gaan demonstreren of kritiek uitten, maar ze mogen je niet met de dood gaan bedreigen, dat standpunt zal ik vast blijven houden.
Zeker met je eens, met de dood bedreigen is ongelooflijk laf.
Maar ik zie nou ook niet echt de zogenaamde 'humor' van deze cartoons in eerlijk gezegd.
Zeker als het als de profeet mohammed was bedoeld. En hiermee insinueer ik dus niet dat het de schuld van de tekenaars is. Met de dood bedreigen is gewoon ronduit laf. Klaar.
pi_31778085
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het oké vind dat ze mensen bedreigen.
Maar ik vind dat de mensen die het nu is overkomen dit zich wel vantevoren hadden kunnen bedenken, zeker gezien de situatie moslims vs autochtonen de laatste tijd.
Op die manier wordt het onbegrip van beide kanten alleen maar groter. En dat is wat we willen?
pi_31778107
Achja, het zoveelste bewijs dat aantoont dat moslims eigenlijk helemaal niet in een vrije samenleving thuis horen...
eeeh
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:10:55 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778152
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:08 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zeker met je eens, met de dood bedreigen is ongelooflijk laf.
Maar ik zie nou ook niet echt de zogenaamde 'humor' van deze cartoons in eerlijk gezegd.
Zeker als het als de profeet mohammed was bedoeld. En hiermee insinueer ik dus niet dat het de schuld van de tekenaars is. Met de dood bedreigen is gewoon ronduit laf. Klaar.
ik heb ook nog geen smile gezet in dit topic, ik hou ook niet van dit soort humor (gregorius nekschot is ook niet mijn humor) maar gelukkig begrijpen we elkaar verder wel. dat is heel erg belangrijk.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:10:57 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31778155
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zien de moslims in Denemarken anders
wat heeft het voor nut om dat te plaatsen ? welke doel heeft het meegebracht ?
Aanpassen of oprotten
Je wilt in het westen komen wonen, dan woon je in het westen, en heb je de lusten en de lasten.
Rot maar op naar takka tuka land waar iedereen die anders denkt wordt opgesloten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:12:05 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31778184
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gezegd dat ik het oké vind dat ze mensen bedreigen.
Maar ik vind dat de mensen die het nu is overkomen dit zich wel vantevoren hadden kunnen bedenken, zeker gezien de situatie moslims vs autochtonen de laatste tijd.
Op die manier wordt het onbegrip van beide kanten alleen maar groter. En dat is wat we willen?
het gaat niet eens zozeer om moslim vs autochtoon, anders vliegen ze er wel een paar verse in om een eind te maken aan het ridiciluseren van iets waar zij heilig in geloven, maar anderen soms ronduit belachelijk vinden.
pi_31778185
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geef eens je repliek op hans teeuwen die blijkbaar helemaal niet zo veel aan moslimkritiek heeft gedaan als jij wel had gedacht, sta je toch een beetje voor lul als je die aanname hebt gemaakt, waar later van blijkt dat het helemaal niet zo is. stigmatiserend en zielig noemen we dat hier.
Oh, 'we' ja. Jij spreekt voor de meerderheid ja.
En je neemt de woorden 'stigmatiserend' en 'zielig' wel erg snel in je mond.
En jij vergist je nooit natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')