Vrijheid van meningsuiting is een recht , er zit echter ook verantwoordelijkheid aan vast. Dat laatste wordt vaak vergeten. Je hoeft niet altijd te zeggen wat je vindt, gek genoeg kunnen mensen dat normaal gesproken prima inschatten, kennelijk hoeft dat bij moslims niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet altijd je mening hoeft te verkondigen, en dat veel mensen dat leuk vinden te doen om te provoceren.
provoceren. studeerde en schreef rushdie de duivelsverzen om te provoceren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is een recht , er zit echter ook verantwoordelijkheid aan vast. Dat laatste wordt vaak vergeten. Je hoeft niet altijd te zeggen wat je vindt, gek genoeg kunnen mensen dat normaal gesproken prima inschatten, kennelijk hoeft dat bij moslims niet.
Provoceren om het provoceren, of iemand moet mij het nut kunnen uitleggen.
We hebben het nu over die paar tekeningen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
provoceren. studeerde en schreef rushdie de duivelsverzen om te provoceren?
Nog steeds niets nuttigs te melden zie ik. Jammer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk geef ik geen ene zak meer om die sfeer.
Wat mij betreft zijn die provocaties ook helemaal niet zo nutteloos. Dat doet het kaf een beetje van het koren scheiden. Je weet zo wat voor een vlees je in de kuip hebt gehaald.
Pfff ja laten we vooral weer de rollen gaan omdraaien en de spotprentjes ter discussie stellen. Stakkertjes
das waar. het zijn maar een paar tekeningetjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We hebben het nu over die paar tekeningen.
Ga op 4 mei eens op de Dam staan met een swatika op je arm. Het is maar een stukje stof. Zo simpel is het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
das waar. het zijn maar een paar tekeningetjes.
Je argumenten raken op? Oh nee wacht jij bent al sinds de eerste post een gebroken langspeelplaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Nog steeds niets nuttigs te melden zie ik. Jammer.
Ja, als je het zo stelt. Inderdaad erg overdreven om moslims te dwingen om die krant te lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zien de moslims in Denemarken anders
wat heeft het voor nut om dat te plaatsen ? welke doel heeft het meegebracht ?
Ja, waarom zouden ze gemaakt zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
das waar. het zijn maar een paar tekeningetjes.
dat is waar, maar dan heb je het ook over een erg beladen stuk geschiedenis op een erg ongepast moment. heeft de prins van engeland ook doodsbedreigingen uit joodse hoek gehad toen hij op een verjaardag een ss kostuum aantrok?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Ga op 4 mei eens op de Dam staan met een swatika op je arm. Het is maar een stukje stof. Zo simpel is het natuurlijk niet.
een vette rel? denk je dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden ze gemaakt zijn.
Zomaar...
Nee, om een vette rel uit te lokken natuurlijk.
Tuurlijk. De dagen daarna wordt het breed uitgemeten in de krant en de verdere media en dat is goed voor de verkoopcijfertjes schijnbaar.quote:
Nee, omdat je er geen emotionele binding mee hebt itt 4 mei. Het is volgens moslims verboden een afbeelding van Mohammed te maken, en wat doet die krant ? Afbeeldingen van Allah plaatsen, en dan ook nog niet echt complimenteus. Dat is toch niks anders dan een paard een stok in z'n anus steken om vervolgens verontwaardigd te roepen "hij schopte mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is waar, maar dan heb je het ook over een erg beladen stuk geschiedenis. iets wat ik niet zo duidelijk zie met deze spotprentjes.
En dus moet iedereen het maar niet doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, omdat je er geen emotionele binding mee hebt itt 4 mei. Het is volgens moslims verboden een afbeelding van Allah te maken, en wat doet die krant ? Afbeeldingen van Allah plaatsen, en dan ook nog niet echt complimenteus. Dat is toch niks anders dan een paard een stok in z'n anus steken om vervolgens verontwaardigd te roepen "hij schopte mij! ".
als het allemaal zo gevoelig ligt dan kan ik me voorstellen dat mensen er maar mee moeten ophouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, omdat je er geen emotionele binding mee hebt itt 4 mei. Het is volgens moslims verboden een afbeelding van Allah te maken, en wat doet die krant ? Afbeeldingen van Allah plaatsen, en dan ook nog niet echt complimenteus. Dat is toch niks anders dan een paard een stok in z'n anus steken om vervolgens verontwaardigd te roepen "hij schopte mij! ".
Nee dat is niet hetzelfde. Wat een rnare gedachtenkronkels heb jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Als het een normale afbeelding was had je er vast niks van gehoord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dus moet iedereen het maar niet doen?
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar laat het gehuil dan ook achterwege.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En dus moet iedereen het maar niet doen?
Ja, een paar dozijn doodsbedreigingen moet kunnen. Wat een aanstellerij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt, maar laat het gehuil dan ook achterwege.
Nou ja, als dat is wat je wil lezen, be my guest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, een paar dozijn doodsbedreigingen moet kunnen. Wat een aanstellerij.
Nee bedankt voor de gastvrijheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, als dat is wat je wil lezen, be my guest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |