Bus30 (RET):
Ik ging met me ma en 2 honden de bus in, maar na een tijdje begonnen de 2 honden helemaal te gapen en op een gegeven moment kotsen ze het hele middenpad onder. We waren toen al bij onze bushalte en besloten zonder iets te zeggen toch uit te stappen (heb er achteraf wel spijt van en heb gewoon een brief gestuurd naar de ret)
Bus30 (RET):
Vroeger hadden wij Connexion en toen ging opeens de RET de routes rijden, maar blijkbaar was het hun 1ste keer die week dat ze die routes moesten rijden, want sommige reden van de busroute gewoon woonwijken binnen (en dan is het niet makkelijk om daar weer uit te komen) Gelukkig wisten veel mensen de route wel, en uiteindelijk heeft de chaffeur met onze hulp de route kunnen vervolgen. (maar het blijft grappig om te zien dat er opeens een bus zomaar een stratenblok inrijd)
Nogmaals dezelfde bus: Ik was stoned en wilde de bus uitstappen; de deuren gaan open maar achter me staat nog een blondine met een handtas die er ook uit wilt. Ik was dus niet helemaal meer fris en wilde de bus uitstappen maar dacht dat ik uitgleed (was niet zo maarja), dus ik grijp met me handen naar achter om de steuning beet te pakken, pak ik opeens die handtas beet
![]()
Wat heb ik me lullig gevoeld in de metro toen ze OOK nog eens naast me kwam zitten, heb de hele tijd met muziek in me oren naar voren zitten kijken tot ze eruit was (uiteindelijk 3 stations verder gereden dan nodig was omdat ik me echt schaamde)
Dat was het wel tot nu toe, maar ik reis nog elke dag met de bus dus wie weet komt er nog wat leuks