Da's niet zo raar hoor, je kan alleen voor- en achterin instappen, en de meeste mensen zijn zo lui en blijven er hangen, zodat het in het midden relatief rustig blijft. Als het dan druk is in de spits is het niet raar dat zoiets omgeroepen wordt.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:32 schreef Jeff89 het volgende:
Amsterdam.. Volgens mij de 5, maar zeker weten doe ik het niet.
Nogal vol met toeristen ed, en 2 controleurs er in...
"Dames en heren, wilt u zo vriendelijk willen zijn allemaal door te lopen naar de achterkant van de tram"
Nog geen 5 seconden later een andere stem:
"Dames en heren, zou u allemaal door willen lopen naar de voorkant van de tram?"
Mooie verhalen!quote:
Kunnen ze daarvoor niet beter rode doeken gebruiken?quote:Bleek dus dat er iemand onder de trein gesprongen was, en dat dat allemaal de verspreide stoffelijke resten waren.
quote:Een andere dag zat ik met mijn toenmalige vriend op de trein en waren we innig aan het zoenen (we hadden eerst gekeken of er niemand anders meer in de wagon zat).
Plots wordt er op mijn schouder getikt, ik kijk op en daar staat de controleur en die zegt zo heel droog "sorry voor het storen, maar zou ik jullie kaartjes kunnen zien".
Sherlockquote:Op donderdag 24 november 2005 15:43 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
is duidelijk de schuld van de chauffeur, als je omvalt moet je de andere kant ophangen!
Bij de eerstvolgende bushalte zou ik er direct uit zijn gegaan. Dan maar een andere bus.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
Intussen wist ik dat van de achterbank kwam, ik denk laat ik het eens vragen wat het is. Dus kijk achterom en op dat moment kijk ik recht in de loop van een pistool. Je moest eens weten hoe snel ik weer voor me heb gekeken.
Ik was blij toen ze de bus uitwaren, die eikel was ze pistool constant aan het laden en ontladen. Het zweet stond op het voorhoofd bij degene die in het midden zat. Je zit toch niet lekker, met die gedachte moet ik zeggen.
Hehehe wij hadden er ook zo één..met Pasenquote:Op maandag 28 november 2005 22:07 schreef massy het volgende:
Ik zat een keer in de trein en toen begon de machinist liedjes te zingen door de intercom.
Geen leuke liedjes maar liedjes als: "van voor naar achter van links naar rechts........ en iets van berend botje ofzo![]()
Vreemde treinervaring dus eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:32 schreef caradoc het volgende:
Ik stapte in de bus na een lange dag en liet al lopend mijn OV-kaart zien aan de chauffeur. Ineens hoorde ik "Ja, jij hoeft hier niet meer te komuh ! " en keek naar een boze chauffeur. Ik stond zeker een minuut na te denken waar hij het in hemels naam over had. Ik vroeg hoezo? "Jij hoeft hier niet meer te komuh ! " zei die nogmaals en tien seconde later voegde hij hier aan toe: "Je bent hier namenlijk toch al?"
Doet hij altijd. En naar zichzelf wijzen in de weerspiegeling van de ruit. Volgens mij heeft hij Gilles de la Tourette. Én is hij niet wijs.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef Bluurgh het volgende:
hehe, toen ik nog met de bus ging kwam er soms wel eens een soortvan (naja hij zag er zo uit) zwerver in de bus zitten, die niet helemaal goed bij z'n hoofd was. Een keer bijvoorbeeld ging hij naar iedereen soortvan gebaren maken, maakte die met z'n wijsvingers en duim een vierkant en ging die dus naar iedereen zitten wijzen.
Tip voor de volgende keer... kijk of er geen auto's achter de bus rijden, hou je vast en zet je goed schrap, draai dan aan de ontluchtingsknop van de bus.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:54 schreef Furious het volgende:
Ik moest eruit bij een bepaalde halte, dus ik druk op dat knopje. Rijd die aap ineens verder?
Ik zal het achter de hand houden voor de volgende keer, die klootzak rijdt namelijk 5 van de 10 keer 's ochtends bij die halte door.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:08 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer... kijk of er geen auto's achter de bus rijden, hou je vast en zet je goed schrap, draai dan aan de ontluchtingsknop van de bus.
Dat ding schiet meteen vol in de remmen en jij kunt uitstappen.
Denk alleen niet dat je de chauffeur en je mede-passagiers daar erg blij mee maakt.
respect als je het durft te doenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zal het achter de hand houden voor de volgende keer, die klootzak rijdt namelijk 5 van de 10 keer 's ochtends bij die halte door.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |