abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:40:53 #101
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31824463
Toen ik jaren geleden -in mijn pubertijd- nog dagelijks na het avondeten met vrienden binnen het uur heen en weer naar de shop gingen ( ), kwamen wij de plaatselijke junk -Jos- in de bus tegen. Vreselijk van de kaart, waarschijnlijk heroine of minstens lsd oid. Wij wisten dat natuurlijk van deze 'man' aangezien wij hem als hangjeugd zijnde, dagelijks in het straatbeeld tegen kwamen.

Begint die kerel opeens vét te schreeuwen, te trillen en te schuimbekken! Wij: "wooooooooooow" Hij's van de kaart! Waarop andere passagiers meteen die vent te hulp schoten. Uiteraard is dit normaal gedrag, maar wij wisten wel beter met zo'n verslaafde die ook nog weleens link uit de hoek kon komen. We probeerden vervolgens omstanders te overtuigen dat deze man zwaar aan de drugs was, maar niemand geloofde een groepje stonede tieners natuurlijk.. Volgens hen was het epilepsie (NOT!)

Opeens denkt een vrouw het helemaal te weten en begint keihard kinderliedjes(!) voor deze spoorloze te zingen om hem te ontspannen of bij de les te houden.! Wij beetje gniffelen natuurlijk, want die kans zat er natuurlijk niet in. Pas als ie uitgetript was natuurlijk..

Vervolgens werden we gemaand de bus te verlaten De ambulance was onderweg en wij hebben de volgende passerende bus maar gepakt. Gelukkig was dat nog nét binnen het uur... Hij heeft het iig overleefd, want een paar dagen later liep ie weer rond. Inmiddels is ie dood btw.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:56:29 #102
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31825039
Heb trouwens nog wel een verhaaltje..

Toen ik afgelopen januari van Siem Riep (Cambodja) naar Bangkok moest, besloot ik de "luxieuze" bus te pakken aangezien die maar 1/20 van de vliegreis kostte.. Dat deze bus niet eens het gehalte van een afgetrapte stadsbus redde wist ik natuurlijk niet van te voren..

Temidden van een grote groep straatarme cambodjanen en eveneens gierige backpackers begonnen we de 14 uur durende trip door de countryside van Cambodja. Nu is er op het hele traject nauwelijks verharde weg, waardoor we hobbelend (echt niet normaal) de reis aflegde. Je kon er natuurlijk donder op zeggen dat we met pech kwamen te staan in the middle of nowhere...

Het gevolg: 4 uur afzien in de hitte met een half flesje water en gedroogde kippevelletjes! (best wel te eten trouwens). Uiteindelijk kwam er een nog oudere bus aan met de helft aan capaciteit waardoor het nog benauwder en krapper werd. Een handvol backpackers kochten zelfs voorbijkomende auto's om, die hen vervolgens naar de grens brachten. Diegene die in de auto's zaten werden er voor die paar schamele dollars gewoon achtergelaten daar. Ja daar hou je een goed gevoel aan over als backpacker zijnde, lijkt me..

Uiteraard ben ik diehard in die bus blijven zitten. Ga dus nooooooooooit in een cambodjaanse bus reizen! Overigens worden ze ook nog eens dagelijks overvallen. Cambodjanen die zo reizen zijn ook vaak gewapend. Zo zat er een kerel naast me die zijn gun gewoon doodleuk tussen mij en hem tussen de zitting stak..

Pikant detail: Mijn neef, die dezelfde trip maakte enkele weken daarvoor, reed een klein kind over... Buschauffeur rijdt gewoon door. Hij helemaal verontwaardigd waarom ie niet stopt, maar de verklaring was simpel: Als hij zou stoppen moest hij het ongetwijfeld met zijn eigen leven bekopen, en kon niet instaan voor de passagiers.. Ja rij dan maar door ja...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sosa op 30-10-2005 23:23:48 ]
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:10:58 #103
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31825526
Er schiet me nog eentje te binnen!

In mijn middelbare schooltijd had ik een vriend in de klas zitten die een soort busongeluk gehad heeft: Na een avond stappen in Arnhem pakte hij de nachtbus terug naar Driel en stapte hij uit bij zijn halte.

Nu was de chauffeur nogal ijverig met de busdeuren sluiten met het gevolg dat hij met zijn voet tussen de deur bleef zitten terwijl de bus ging rijden. Vervolgens werd hij honderden meters meegesleurd. Veel bekenden van hem zagen dit voor hun ogen gebeuren en schreeuwden tegen de buschauffeur dat hij moest stoppen.

De buschauffeur had de ernst van de situatie niet door en dacht dat er een groep stierlijk aan het etteren was in de bus. Uiteindelijk hebben ze hem de bus laten stoppen vlak voor een verkeersbord. Enkele meters ervandaan! Een paar meter verder en hij was dus hard met de verkeerspaal in aanraking gekomen wat hij misschien wel niet overleefd had. Zijn halve kont was eraf geschuurd en heeft daarna oa huidtransplantaties gehad ed.

Eng verhaal, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen met hem.
pi_31826358
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Sosa het volgende:

Nu was de chauffeur nogal ijverig met de busdeuren sluiten met het gevolg dat hij met zijn voet tussen de deur bleef zitten terwijl de bus ging rijden.
Gelukkigen de bussen van tegenwoordig niet eens meer wegrijden met een open deur
  zondag 30 oktober 2005 @ 23:58:58 #105
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31826878
Dat zou daar best eens ten grondslag aan kunnen liggen! Gebeurde volgens mij in '98
pi_31827127
In 1994 waren we op vakantie in het Zwarte Woud in Duitsland.
Daar hebben we twee keer een wandeling met een gids gehad en we werden met de bus naar de plek van bestemming gebracht.
Daarbij moet ik even melden dat mijn vader buschauffeur is en dus weet hoe je zo'n ding moet besturen.
De eerste keer zaten we bij een restaurant te wachten op de bus terug,de bus komt eraan en draait tussen twee gebouwen een doodlopend steegje in.
Mijn vader had zoiets van :"WTF is die mafkees van plan??"
Pa heeft geleerd dat je de bus altijd achteruit in moet parkeren want anders zie je immers niks als je weer weg wilt.
Onze buschauffeur reed zachtjes achteruit en wij hoorden een licht gekraak.De achteroverbouw was aan de grond gekomen,mijn vader had inmiddels een gigantische grijns op zijn smoel,die vond dat gepruts wel lachen.
Het heeft zeker 10 minuten geduurd voor we uit het steegje kwamen.
De week daarna,zelfde buschauffeur,weer de terugreis.
Wij dachten dat de bus wel een paar honderd meter verder zou staan want anders moest hij over een heel smal bruggetje.
Maar nee hoor,onze chauffeur moest en zou moeilijk doen.
Hij heeft zeker 10 keer moeten steken om de bocht te krijgen.
Toen dat gelukt was kreeg hij applaus en trok mijn pa zijn bek open:"Goed gedaan ,collega."
De man keek heel verbaast in zijn binnenspiegel en je zag hem vloeken.
Daarna kwam hij met één of ander lulverhaal dat hij in het huisje bij de brug gewoond had.
Yeah right.

Mijn pa had zelf ook een leuk akkefietje.
Hij reed met een 15 meter bus op een drukke weg en moest een rustig plein opdraaien,hij had de bocht al ingezet toen er vanaf het plein een auto kwam en die stopt vlak voor de neus van de bus ipv een paar meter ervoor.
Deze man had overduidelijk een hekel aan buschauffeurs,want hij gebaarde dat mijn pa maar even achteruit moest.
Omdat mijn vader niet echt van plan was die 15 meter achteruit een drukke weg op te prikken,deed mijn vader de lampen uit en trok de bus op de handrem en ging rustig met zijn armen over elkaar zitten.
Dit duurde een paar minuten,die kerel werd al kwaaier en mijn pa bleef de rust zelve,pa ging even op zijn ritlijst checken waar hij nog heen mocht.
Zet die kerel zijn auto in de versnelling en rijdt hij tegen de bus aan.
Mijn pa had zoiets van:"Huh?"
Kerel stapt uit,pa stapt ook maar even uit.
De bus had een kras en die auto lag totaal in de kreukels.
Die kerel tegen mijn pa schelden:"Jullie buschauffeurs denken altijd dat jullie alle machten hebben."
Mijn pa kijkt naar zijn auto:"Ja,dat hebben we toch ook."
Omdat die kerel wel door had dat hij dit niet ging winnen is hij ingestapt en met gierende banden omgedraaid en weggereden.
Dus kon mijn pa ook weer verder.

Ook leuk.
Ben je op stap geweest,laatste bus terug,redelijk dronken.
De bus stopt,de deur gaat open.
Ik:"Ha pa."
" Zo jongen, zit je lekker in de olie?"

Kortom ,dronken bij je pa in de bus,zet hij me bij huis af(wij woonden aan de busroute) met de woorden:"Hoef je ook niet verder te kruipen."

Of kom je terug van een weekend weg.
Ja hoor, weer mijn pa achter het stuur.Mijn vrienden zaten allemaal al en ik had nog met mijn pa staan lullen.
Ik loop naar achteren,de bus rolt en staat ineens weer stil,ik lazer bijna op mijn vretert.
Ik draai me om,zie ik mijn pa met een grote grijns in de spiegel:"Even kijken of je nog nuchter bent."
Twee vrienden van mij moesten er als laatste uit,ze zaten in de aanhangwagen(harmonicabus),ze lopen naar de deur,die ging niet open,ze kijken naar mijn pa.
En pa over de intercom:"Hé jongens,welterusten hè.",waarna hij de deuren open deed.

En zo zijn er wel meer busverhalen(maar die heb ik zelf dan niet mee gemaakt)
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:44:14 #107
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_31827804
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef RealZeus het volgende:

Ben je op stap geweest,laatste bus terug,redelijk dronken.
De bus stopt,de deur gaat open.
Ik:"Ha pa."
" Zo jongen, zit je lekker in de olie?"
pi_31827901
sorry, ik snap 'm niet
welke olie
pi_31828018
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:12 schreef tulpje6 het volgende:
Nog een leuke, alweer van een paar jaar geleden.
[..]
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef Aventura het volgende:
Ik zat een keer in de nachtbus na het uitgaan.
[..]
dat is pure leedvermaak. ik zou het enorm zielig vinden voor die gozers.
en jullie gaan ze gewoon uitlachen .
  † In Memoriam † maandag 31 oktober 2005 @ 00:59:42 #110
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_31828052
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 02:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ging een keer met de bus van een busmaatschappij met m'n klas op excursie naar het IPC in arnhem, deed de buschauffeur een 'rondje van de zaak'.

Hield dus in dat hij een vol rondje om een rotonde reed
Dat wilde ik ook al vertellen

* Barbaaf maakt niet zoveel mee in de bus

Edit: behalve dan die keer in de bus van Leiden naar Haarlem, tig jaar geleden. Er zijn/waren twee lijnen, 50 en 51 geloof ik, met iets afwijkende routes. Boeit me niet want ik wil toch naar Haarlem en neem de bus om wat meer om me heen te kijken en haast om bij m'n ouders in Haarlem te komen had ik toch niet.

Anyway, de bus waar ik in zit rijdt straal voorbij Sassenheim (kon ook Lisse geweest zijn) en de bestuurder vraagt op zeker moment:" Zijn er nog mensen die _in_ Sassem/Lisse moesten uitstappen?". Wat 'Ja' geroep uit de bus waarop de bestuurder aankondigt dan toch maar te keren en de oorspronkelijke route te gaan volgen

[ Bericht 32% gewijzigd door Barbaaf op 31-10-2005 01:08:04 ]
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  maandag 31 oktober 2005 @ 01:03:26 #111
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31828096
Tijdens een introductieweek van school...

We hadden (voor de verandering) een wat actievere dag gehad: van die blije dingen als een opblaasbare stormbaan (opblaasbaar met lucht dus ) enz... je kent het wel.
Na wat lekkere verfrissende pilschen om het af te sluiten gingen we met onze groep (man of 10) op weg naar een bushalte, om weer in de binnenstad van Enschede te geraken. Echter waren er een stuk of 5, 6 andere groepen van ongeveer dezelfde grootte als de onze aanwezig op de bushalte, die overigens niet meer was dan een paaltje met een bordje.
Dus wij met zoveel mogelijk mensen in de bus, meeste mensen staan (ik moest zelfs hangen aan die stangen, met mijn reet voor het gezicht van zo'n meid ). Kwamen we langs een bushalte, waar een Aziatisch gezin staat te wachten: man, vrouw, kind op de arm en een kind in de kinderwagen.

*Busdeuren open*
Man: *Stapt enthousiast naar binnen*
Rest: *Blijft buiten staan*
Man: *Kijkt rond met een blik van "what the fuck "*
*Stapt bus weer uit*
*Busdeuren dicht*
*Bus rijdt verder*
Guanine en Cytosine! *O*
  maandag 31 oktober 2005 @ 01:05:17 #112
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_31828122
En warm dat het in die bus was.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_31828565
nachtbus, slaat af, liepen 2 bezopen engelsen op de weg, bus ziet ze te laat

1 van die gasten klapt met zijn harses tegen de bus en word daarna 3 meter verder gelanceerd. zijn maat stond er wat geitig bij te kijken, en iedereen in de bus had eigk zoiets van die staat niet meer op.

deed ie dus wel begint de buschauffeur uit te schelden trapt tegen de bus draait zich om en loopt weer door.. iedereen had zoiets van wtf
  maandag 31 oktober 2005 @ 01:52:20 #114
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31828644
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:50 schreef SlimShady het volgende:
sorry, ik snap 'm niet
welke olie
in de olie zijn, uitdrukking voor dronken. Niet turks olieworstelen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 31 oktober 2005 @ 01:52:58 #115
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31828652
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 23:10 schreef Sosa het volgende:
Kontverhaal
Is dit toevallig ook bij Hart van Nederland uitgezonden?
Kan mij zoiets namelijk herinneren
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_31828981
Excursie van mijn studie naar de gemeente Roosendaal.
Met de trein naar Roosendaal en vervolgens in de kelder vanhet gemeentehuis een lezing.

De gemeente tracteerde op een busexcursie door Roosendaal, en had dus een bus gehuurd. Paar gemeentemabtenaren, twee leraren en 35 studenten in de bus... en sightseeing Roosendaal... (city of all cities fo course).

Nu is Roosendaal niet heel groot, dus op een bepaald ogenblik rijden we Roosendaal uit en komen aan vlak voor het dorpje Vroenhout. Gemeenteambtenaren instrueren de chauffeur "ergens" weer om te keren riching Roosendaal.
De chauffeur denkt, "oh , dat doe ik hier wel midden op deze tweebaans weg", (we hebben het hier nog steeds over een touringcar.

De bus schiet aan de achterzijde met de achterwielen de berm in... en komt er vervolgens niet mee met de zelfde wielen de weg op... we moeten de bus uit...

Als laatste poging geeft de chauffeur nog watgas, nadat wat studenten nog verdwaalde bakstenen onder de achterbanden hebben gegooid. Dit was niet verstandig... dus bus zakt tot aan zijn as weg in de berm, en staat dus helemaal dwars over de weg.

Aan twee kanten staat ondertussen een file auto;s

Gemeenteambtenaren zijn kwaad, leraren verbaasd en stomgeslagen, studenten lachend langs de weg...

We lopen vervolgens terug naar het station (het is gelukkig een mooie dag) ... en gaan naar huis...

In de verte zien we nog lange tijd de bus dwars op de weg staan...
  maandag 31 oktober 2005 @ 05:16:58 #117
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_31829461
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat was pak 'm beet 5-6 jaar geleden denk ik...
En we hebben het hier over Renesse hè....
Renesse Brabant?
Asjemenou
  maandag 31 oktober 2005 @ 05:19:33 #118
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31829464
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 05:16 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Renesse Brabant?
Zeeland...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 31 oktober 2005 @ 09:36:22 #119
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31830947
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:56 schreef Sosa het volgende:
Heb trouwens nog wel een verhaaltje..

Toen ik afgelopen januari van Siem Riep (Cambodja) naar Bangkok moest,
Azië

We gingen met een relatief klein busje over de "Friendship Highway" van Lhasa naar Kathmandu. De weg was in zeer groot onderhoud waardoor we er regelmatig vanaf moesten om via een akker ofzo om een bouwerk heenmoesten.

Op een bepaald moment negeerde de chauffeur een afzetting en kwam er na een paar kilometer achter dat hij niet verder kon, moest keren en een heel eind terug. Wat deed hij echter: hij stak met de bus een vrij diepe greppel over. Helaas bleek de bus nét te kort te zijn en bleef hij vastzitten met de voorkant op de ene 'oever' en met de achterkant op de andere 'oever', dus met vier wielen in de lucht... Is er uiteindelijk door een ander busje uitgetrokken dat dezelfde foute route aan het volgen was.

Een paar uur later moesten we een riviertje doorwaden dat om de een of andere reden veel hoger stond dan normaal. De chauffeur maakte de luchtinlaat van de motor los, deze moest door de gids boven water gehouden worden terwijl de bus tot boven zijn wielen door de rivier heenging. Terwijl we hier op stonden te wachten kwamen er ineens van alle kanten 'Dust Devils' aanvliegen (soort van 'milde' tornado's die daar standaard rond 16:00 ontstonden. Had iets met de lucht-temperatuur te maken). Net toen iedereen zich had voorbereid op een stoffige ervaring losten ze spontaan weer op...
pi_31835856
Afgelopen vrijdagmiddag in lijn 108 vanuit Apeldoorn:
Een echtpaar was op vakantie ofzo en had een hoop tassen en kampeerspullen ofzo bij zich. omdat ze zoveel bij zich hadden moesten ze een paar keer in en uit de bus. De vrouw zat heftig met de chauffeur te discusseren over dat het te warm was in de bus (wat reuze meeviel) en dat de chauffeur de airco aan moest zetten en ze zat maar te zeuren over tegen de beste man, ondertussen rijdt hij weg van het station, maar de man stond nog op het station tassen in te laden, op een gegeven moment roept een jongen achterin de bus; "mevrouw! moet uw man niet mee? hij staat nog bij de halte!" de vrouw keek wat ongeinteresseerd om en wil weer verder zeuren tegen de chauffeur als ze doorheeft dat haar man nog bij de bushalte staat en ze begint te gillen dat de bus moet stoppen enz
Haar man blijft echter nog een beetje verbaasd bij de halte staan dus de vrouw zegt; ah rij maar door, hij neemt de volgende wel (wat wij al redelijk vreemd vonden maargoed), de chauffeur vind het allemaal wel best en wil weg rijden maar de vrouw begint weer moord en brand te gillen dat haar man wel mee moet omdat ze zijn kaartje al heeft betaald.
De chauffeur blijft dus netjes stil staan en de vrouw wil vooruit uitstappen om haar man op te halen maar bedenkt zich dat ze de chauffeur niet vertrouwd dus zet ze een van haar tassen in de deuropening van de achteruitgang "zo weet ik zeker dat je niet weg rijd!!" roept ze nog en rent naar haar man...
Dit was allemaal echt ZO hilarisch en de hele bus inclusief chauffeur lag he-le-maal in een deuk. Toen het echtpaar weer in de bus zat mopperde de vrouw nog even over dat het niet normaal was dat de bus weg reed en dat het zo warm was in de bus...
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:30:43 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31835981
Jaren terug zat ik eens in de bus, toen een vrouw uitstapte. Zij vergat daarbij een plastic tas mee te nemen. Een attente passagier zag dit, en liet de chauffeur de bus (die alweer reed) stoppen. Deuren open, vrouwtje geroepen, ie de tas in ontvangst nam. Bus reed weg, ik zag de vrouw al lopende die tas doodleuk op de grond flikkeren en verder lopen! Een golf van verontwaardiging ging door de bus heen
Ze had inderdaad op z'n minst kunnen doen alsof die tas waarde voor haar had en wachten tot de bus de hoek om was.
pi_31836412
Tijdje geleden moest ik gaan werken ('s avonds, 19.00 uur) en kwam een jongen uit mijn geboortedorp tegen. Hij stond met een paar andere jongens te brallen dat hij 'flink zou gaan zuipeeeeh' en dat soort praat.

In de laatste bus naar huis zat hij inderdaad ladderzat. Echt straalbezopen. Hij zat te kotsen (in de bus!) enzo.. en na een paar haltes viel hij in slaap. Ook toen we langs 'zijn' halte reden sliep hij nog. En toen ik uitstapte ook.. En ik mag hopen dat niemand 'm wakker heeft gemaakt, zodat hij lekker naar huis kon wandelen vanaf het eindpunt (ongeveer 10 km)..

En ik ben een waardebon voor 't theater kwijtgeraakt in dezelfde bus, á 42 euro
Mon 'en!
pi_31839026
Buitenland mag ook?

Ergens in Peru of Bolivia, ben ik vergeten, met de bus mee over zo'n typisch bergweggetje, met aan de ene kant een torenhoge rotswand en aan de andere kant een ravijn. En natuurlijk nauwelijks plek voor twee voertuigen naast elkaar, dus passeren is moeilijk.

En natuurlijk moet het mij weer overkomen dat er van de andere kant een truck met oplegger(!!) de berg afkwam. En op de oplegger zat ook nog een groepje mensen. Dat ding past zelf al nauwelijks op de weg, laat staan dat hij een bus kan passeren. Goed, de chauffeur manouvreert de bus een halve kilometer achterwaarts en weet hem aan de buitenkant van een scherpe bocht te parkeren zodat de oplegger er misschien aan de binnenkant langs kan.

Zo gezegd, zo gedaan, de oplegger begint langs de bus te kruipen, maar de bocht was net iets te krap voor zo'n lang ding, dus het rechterachterwiel van de oplegger raakt van de weg af en het hele ding begint te hellen en in de afgrond te zakken. De chauffeur had dit kennelijk vaker meegemaakt, bedenkt zich niet en geeft een enorme straal gas, de truck begint enorm te bokken maar weet wel nog net aan de oplegger met veel kabaal weer op de weg te trekken.

Echter door het geweld waren twee van de mensen die erop zaten inmiddels eraf gelazerd, de afgrond in, en hoewel langs de hele weg de afgrond zo'n beetje een 90 graden drop de diepte in was, was er hier in deze bocht wat erosie geweest of zo waardoor het wat meer schuin afliep. Even later zagen dus de verbaasde buspassagiers, waaronder ik, deze fortuinlijke personen over de rand krabbelen en weer plaatsnemen op de oplegger alsof er niets gebeurd was

Gehard volk die Zuid-Amerikanen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:05:04 #124
8875 Mdk
Smart-ass
pi_31840173
Stond een keertje te wachten op de bus, en kwam er zo'n zenuwwachtig figuurtje ook op de bus staan wachten.
Die gozer kon maar niet stil staan, en liep heen en weer te ijsberen en te bewegen.
Uiteindelijk kwam de bus aan, dus die gozer deed maar alvast een paar stappen naar voren.
Dat was dus in ieder geval 1 stap teveel, want hij kreeg die spiegel van de bus vol voor zijn harses. Auw!!
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:29:21 #125
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_31840770
Lijn 15, halte op de Olympiaweg hoek Beethovenstraat (volgens mij is de route nu anders...).

Een dure mevrouw parkeert haar veel te dure auto 'even' op de halte. Chauffeur toetert en gebaart dat ze daar wegmoet, maar mevrouw negeert de chauffeur en loopt gewoon weg.

Chauffeur zet de bus zó dicht naast de auto dat de openzwaaiende voordeur even een fraaie kras in de zijkant van de auto drukt.

Wij:

Chauffeur:

Mevrouw had niets door, maar ze is er vermoedelijk wel achter gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')